To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Ogłoszenia komercyjne - MILLERSOILS-WARSZAWA.PL

Bad-i - Śro 02 Lut, 2011

w pugu tez zero problemow, nie zapalil sie na rozgrzanym wydechu :]
Vlodarsky - Czw 17 Lut, 2011

zapraszam na www.racing-oils.pl
Jaco - Czw 17 Lut, 2011

GRATKI :) Fajny projekcik
106 - Czw 17 Lut, 2011

nie dzialaja linki w "WIECEJ INFORMACJI"
GeKo - Czw 17 Lut, 2011

U mnie działają.:)
kamil - Czw 17 Lut, 2011

też już mam Millersa do skrzyni i do silniczka. Wlałem tez specyfik do benzyny.

Pewnie różnicę zaobserwuje dopiero jak będzie cieplej, ale na razie delektuje się pracą nowego sprzegła, albo i może sprzęgła i oleju...

Olej silnikowy - wydaje mi się, że później podnosi się max temp. oleju w porównaniu z Totalem. Marku jest to możliwe ?

Vlodarsky - Czw 17 Lut, 2011

napewno ten olej który masz teraz jest bardziej uniwerslany. Ten total który miałeś mniej się nadawał na zimę. Jak już Twoje 106 będzie przeznaczone tylko do upalania to wlejemy zupełnie coś innego. A co do rozgrzewania - jest to możliwe. Chociaż tym bym się nie sugerował. Liczy się temp płynięcia w odpowiednich warunkach a tą na obecną chwilę masz dobraną najlepiej jak się da. Co do samych norm producenta to masz olej który znacznie je przewyższa. Będę się starał na własnej skórze testować wszystkie swoje produkty - będę mógł odpowiadać na wszelkie pytania mając jakąś podstawę praktyczną a nie to co każdy z nas może przeczytać w necie.
Anonymous - Czw 17 Lut, 2011

a mi na millersie 5w40 cos tak cicho cyka w silniku(zawory?? ),za rzadki jest czy jaka cholera??
Vlodarsky - Pią 18 Lut, 2011

caly czas czy tylko na zimnym ? Niewiem jaki masz układ - jeśli szklanki to albo są już zużyte wtedy wymiana, a można zalać coś bardziej gęstego. Mogą być brudne popychacze jak u mnie w ZXie i mają problem się napełnić- wtedy można spróbować zastosować płukankę przy wymianie lub rozebrać głowicę i zrobić to recznie. No a jak zawory regulowane to wyregulowac :-)
bizon - Pią 18 Lut, 2011

pod linkiem "o nas" wyskakuje mi jakas ramka z doborem oleju, tak ma byc?
poza tym logo.jpg jakos dziwnie rozmazane, jakby za duza kompresja, gryzie sie to z ostra reszta.
poza tym, na szybko, jest fajnie, gratz, choc uklad strony nie nalezy do moich ulubionych.

edit: warto jeszcze zmienic search na szukaj i cos z tym trier la liste :)

Vlodarsky - Pią 18 Lut, 2011

bizon napisał/a:
pod linkiem "o nas" wyskakuje mi jakas ramka z doborem oleju, tak ma byc?


Tak dobór oleju jest wszędzie tam gdzie są jakieś informacje - tak ma być.

bizon napisał/a:
poza tym logo.jpg jakos dziwnie rozmazane, jakby za duza kompresja, gryzie sie to z ostra reszta.


faktycznie :) dzięki - poprawię sobie któregoś dnia :)

bizon napisał/a:
edit: warto jeszcze zmienic search na szukaj i cos z tym trier la liste


OK :faja:

Anonymous - Pią 18 Lut, 2011

Vlodarsky, nie mam pojecia jaki układ,to bmw e36 328i,silnik m52b28,cos mi kiedys chyba ktos mowił o jakis szklankach.cyka i na zimnym i ciepłym((tylko troche ciszej).To grozi jakimis większymi konsekwencjami czy nie ma czym sie przejmowac???gęstszy olej to 10w40??
Vlodarsky - Pią 18 Lut, 2011

wiesz - na dobrą sprawę taki popychacz będący miedzy wałkiem rozrządu a zaworem ma za zadanie płynnie otwierać zawory minimalizując uderzenia między częściami ruchomymi - w przypadku kiedy taki popychacz nie trzyma oleju szybciej zużywa się zawór, wałek i sama praca silnika może być nierówna jeśli otwieranie i domykanie zaworów nie jest odpowiednie.

Można by zrobić zrobić coś takiego - przed wymianą zrobić płukanie (detergenty wypłuczą syfy między innymi ze szklanek) i zalać go XSS 10W40 albo nawet XFS 10W60. Jak to nic nie zmieni to bym sobie zbierał na komplet popychaczy na Twoim miejscu.


To wszystko mówię zakładając, że masz popychacze hydrauliczne właśnie :) tzw szklanki.

Anonymous - Pią 18 Lut, 2011

oki,za 3 tyg wracam do PL,wtedy bedziem robić dila
Greg - Pią 18 Lut, 2011

rabarbar napisał/a:
a mi na millersie 5w40 cos tak cicho cyka w silniku(zawory?? ),za rzadki jest czy jaka cholera??

W C2 tez cyka, zawsze na zimnym, niezależnie od oleju (wcześniej Motul 5W40, teraz chyba Total Racing 10W50 od Marka). Cholera wie co.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group