To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Nasze letnie próby, treningi upalania....

qbus - Sob 23 Cze, 2012

Najważniejsze to znaleźć drogę wewnętrzną, wtedy policja wystarczy że jest poinformowana o samym fakcie, nie musisz z nimi nic ustalać ani nie robią żadnego odbioru trasy tudzież innych formalności które zazwyczaj nie idą zbyt gładko. Do obstawy bierzesz strażaków plus jakiś kumatych z radiami, karetka i wóz strażacki na drodze wewnętrznej nie są wymagane (lepiej mieć dla własnego dupochronu) Zgodę na zamknięcie drogi wewnętrznej wydaje zarządca drogi np. wójt/burmistrz. Na drodze publicznej jest to już bardziej skomplikowane, papiery do starostwa na 30 dni przed imprezą, zgoda policji, odbiór trasy przez nich, plan zabezpieczenia itp itd, wtedy wymagania jak podczas normalnego rajdu.
Przem_106 - Sob 23 Cze, 2012

Mozesz wyjasnic szerzej czym jest droga wewnętrzna? Wg mnie kazda asfaltowa droga jest drogą publiczną, a 1,5km "niczyjego" asfaltu znalezc jest nie łatwo.
qbus - Sob 23 Cze, 2012



:)

Definicji nie znam.

U nas są to np. drogi osiedlowe, drogi prowadzące do niektórych zakładów np. wodociągi, drogi w strefie przemysłowej. My dostaliśmy wykaz takich dróg ze starostwa, niestety takich o długości powyżej 1 km z zakrętami jest jak na lekarstwo, chociaż zdarzają się perełki jak ta dzisiejsza o której do środy nie wiedziałem że w ogóle istnieje.

matt - Nie 24 Cze, 2012

qbus napisał/a:
jak ta dzisiejsza o której do środy nie wiedziałem że w ogóle istnieje.


czyli jest nowe miejsce na treningi, git! :jupi:

Rasputin - Nie 26 Sie, 2012

Naczytałem się ostatnio u nas na forum relacji z różnych td z Poznania,Ułęża,Kielc itp.,że postanowiłem sam gdzieś ruszyć.
Wczoraj odbyła się IV eliminacja Classic Cup Auto na lotnisku na Ułężu. Startowałem w grupie II klasie do 1600.
Trasa była dość techniczna,pogoda dopisała więc slikersy można było założyć i w drogę. Każdy robił po 5 przejezdów z których wszystkie liczyły się do wyniku końcowego,więc trzeba było uważać by nie złapać taryfy.
Fieścina się spisała i udało się zająć 12 miejsce w grupie na 28 samochodów tuż za Porsche 924 i resztą mocniejszych aut. Z tyłu zostało tez pare mocnych aut.
W klasie do 1600 zajeliśmy 1 miejsce z 15s przewagą nad kolejnym zawodnikiem. Gdyby nie taryfa było by jeszcze lepiej :faja:
Ogólnie gdyby liczyło się tylko jedno najlepsze kółko w gr II byłbym w okolicach 5-6 miejsca.
Ta fura mnie mega zadziwia!! Czasy robiliśmy lepsze od E30 is i podobne do Civica EK4 VTI czy Astry GSI :]
Karwa koniec sezonu a mi przyszła ochota na upalanie :] Chyba się zapisze do Kaji na Ułęż 9 września :faja:




rasta - Nie 26 Sie, 2012

Gratki xD
Kenet - Nie 26 Sie, 2012

Gratulacje, dawaj teraz 9ego :jupi:
roj - Nie 26 Sie, 2012

gratulacje!
nie 9tego! ustawmy się na ten następny termin! :faja:
a w ogóle to weź clio raz przegoń, może się okaże, że Stf ma się wkońcu z kim ścigać :]

Barejka - Nie 26 Sie, 2012

ale szczesliwy przystojniak, gratki :jupi: :jupi:
qbica - Pon 27 Sie, 2012

akcja na wczorajszym ARS Wodzisław :) reniok tez sie załapał ;D

Barejka - Pon 27 Sie, 2012

qbica, wlasnie mialem to wrzucic :jupi:
matt - Śro 29 Sie, 2012

relacja z sobotniej pojeżdżawki w nowym mieście nad pilicą:

Rasputin - Sob 01 Wrz, 2012

Taki filmik z przejazdów dostałem + onboard.




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group