saxorulez - Nie 25 Gru, 2005 no kurde jak to jak.. kolektor powinien mieć jak najdłuższy fragment prosty po wyjściu z kanalu wydechowego.. tak aby spaliny nie uderzały w ściankę kolektora tylko mogły płyynnie lecieć dalej.. inaczej to ujmując powinien być jak najmniejszy kąt na zgjęciu kolektora. Zaueażci ejakie kolektory długie sa w F1.. albo jaki ema Astra OPC w DTM.. poprostu wygląda to jak poplątany wąż.. niestey stosowanie takich kolektorów uniemożliwa w samochodach ulicznych osprzęt który jest wokól silnika, chłodnica i takie tam..
Te kolektory HiFlow są najbardziej zbliżone do tych profesjonalnych.. tylko nie wiem czy sa warte tych pieniędzy bo poprostu nie znam tej firmy...KonradMK - Nie 25 Gru, 2005 u mnie kolektor znajduje się za silnikiem i nic zupełnie mu nie przeszkadza przez co ładnie się wije i zmyka w kierunku podwozia. fotki wkrótce