To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Dobór kabla do akumulatora zamontowanego z tyłu.

no name - Pon 30 Sty, 2012

Greg napisał/a:
To na serio coś daje?

Daje bo w każdym aucie na postoju jest minimalny
ale jest pobór prądu. Nawet głupi zegarek chodzi bądź trzyma pamięć

Rasputin - Wto 31 Sty, 2012

Ja dlatego zabrałem akumulator do domu juz w październiku :]
no name - Wto 31 Sty, 2012

Dokładnie, jak wiadomo że auto będzie zimowało to po co katować aku
Ryba - Wto 31 Sty, 2012

Coś poyebaliście jak Wam wyszło aż 4 metry ;D
Jak odpiąłem klemy to "seryjna" klema lekko dostaje do tunelu, od tunelu myślę, że nie zużyje więcej niż 2 metry..
Po kupnie od razu klimę wyjebałem i zastanawiam się czy tą dziurą po klimie tego nie puścić :>

E: zobacze jak się z gościem dogadam, bo nie wiedziałem że on ma tyle tego na stanie.
Jak mu reszty nie oddam, to się jakoś dogadamy :faja:

dzik - Wto 31 Sty, 2012

Greg napisał/a:

Dziś nie mogłem odpalić 106 - stoi już jakieś 2 tyg. w garażowcu, niestety jest w nim temperatura jak na dworze więc jakieś -10st. Rozrusznik kręcił długo, ale bardzo anemicznie, prawie odpalał, parchał z wydechu i nic. Dość długo go męczyłem. Z kabli też nie zaskoczył. :/ Wziąłem aku do domu, podładuję i spróbuję jak będzie trochę cieplej. ;) Ehh :D


Poszukaj przyczyny z krokowym na poczatek, sprawdz tez czujnik temp wody od kompa. Jak masz zdrowy silnik to jedno obrocenie walu wystarcza zeby zapalil, nawet bardzo wolne.

Greg - Wto 31 Sty, 2012

dzik napisał/a:
Poszukaj przyczyny z krokowym na poczatek, sprawdz tez czujnik temp wody od kompa. Jak masz zdrowy silnik to jedno obrocenie walu wystarcza zeby zapalil, nawet bardzo wolne.

Dzięki, będę musiał się przyjrzeć bo to pierwsza tego typu akcja żeby przestawał kręcić. Silnik jest zdrowiuśki. :)

Jednak wyszło że raczej to była kwestia słabego aku, przypomniałem sobie że ostatnia jazda przed tym jak go nie mogłem odpalić to był odcinek parking-garaż więc nie doładował zbytnio. Wziąłem aku na prostownik, dziś zaskoczył za pierwszym. :)

Janusz - Nie 29 Kwi, 2012

Co do akuw do tyłu to taki przewód styknie do clio http://allegro.pl/kabel-p...2265209253.html aku jest 44ah

no i podobno wtedy musi być jakiś pojemnik na to ?? taki sie nada http://allegro.pl/pojemni...2250359364.html ??

kaziu1985pn - Nie 29 Kwi, 2012

Janusz, ja bym dał 35mm :)
qbica - Nie 29 Kwi, 2012

Janusz napisał/a:
no i podobno wtedy musi być jakiś pojemnik na to ?? taki sie nada http://allegro.pl/pojemni...2250359364.html ??

kumpel kupił w castoramie jakieś pudełko na zabawki za dyche i do tego aku wpakował :rotfl:

faldzip - Nie 29 Kwi, 2012

Janusz, ja dalem 35mm2 na wszelki wypadek i jeszcze byl 2 zeta za metr tanszy :P ale ten pewnie tez da rade.

Co do pojemnika to odsylam do zal. J. - jesli ma byc z nim zgodnie. Bo jesli masz zwykly aku ("mokry"), to sprawa pojemnika staje sie bardziej skomplikowana (szczelny z odpowietrznikiem wyprowadzonym na zewnatrz auta - czy jakos tak, szczegoly zal. J 255), jesli suchy to luzik, dajesz cokolwiek, co zakryje aku - ja kupilem plastikowy kubel na smieci w ikei, bo mial prawie idealne wymiary, troche przycialem na wysokosc i jest ok, BK na kjsie przeszlo bez problemu.

Janusz - Nie 29 Kwi, 2012

mam suchego bezobsługowego boscha :) s4
kaziu1985pn - Nie 29 Kwi, 2012

Janusz, bosch s4 jest mokry bo ma kwas ciecz, żalowę z tego co wiem podchodzą pod suche :)
Janusz - Pon 30 Kwi, 2012

ale jest bez obsługowy, nie ma żadnego przewodu, ani możliwości dolania itp
kubas - Pon 30 Kwi, 2012

Janusz napisał/a:
ale jest bez obsługowy, nie ma żadnego przewodu, ani możliwości dolania itp


No i ? :D Jak się rozleje kwas po samochodzie to lepiej żeby nie na Ciebie :)

Janusz - Pon 30 Kwi, 2012

no dobra, ale w starych aku było wyjście na wężyk którym mógłbym pociągnąć wyjście na zewnątrz, ale jak go eni mam to niby jak to mam zrobić ??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group