To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Jaka rajdówka? Dyskusja

Jaco - Pon 02 Kwi, 2012

Napiszę tutaj, choć to może nie najlepsza opcja do 3 ligi.

Ostatnio przeglądałem dokumencik skody z elementami kitu do Fabii R2 i trzeba przyznać, że Czesi poszli grubo przygotowując ten samochód i to tłumaczy wysoką cenę jak na R2.

Od strony technicznej to auto jest kozackie zaczynając od wiązki po wykończenie wnętrza, kochałbym takie :]

GeKo - Pon 02 Kwi, 2012

Jaco napisał/a:
Napiszę tutaj, choć to może nie najlepsza opcja do 3 ligi.

Ostatnio przeglądałem dokumencik skody z elementami kitu do Fabii R2 i trzeba przyznać, że Czesi poszli grubo przygotowując ten samochód i to tłumaczy wysoką cenę jak na R2.

Od strony technicznej to auto jest kozackie zaczynając od wiązki po wykończenie wnętrza, kochałbym takie :]


Czyli Fiorda bije pod każdym względem, łącznie w aspekcie brzydoty :D

Koto - Pon 02 Kwi, 2012

GeKo napisał/a:
łącznie w aspekcie brzydoty


Tutaj czesi poszli najgrubiej.

Jaco - Pon 02 Kwi, 2012

GeKo napisał/a:


Czyli Fiorda bije pod każdym względem, łącznie w aspekcie brzydoty :D




Fiesta miała być tanią ( jak na R2), łatwo dostępną rajdówką z przeznaczeniem do pucharów markowych, i tak jest ( Biorąc pod uwagę liczbę sprzedanych kitów w europie i nie tylko, można śmiało powiedzieć, że projekt odniósł sukces) . Wiele elementów pozostało seryjnych, właśnie ze względu na koszty. Oglądając fiestę, można bardzo łatwo doszukać się elementów które można by poprawić, zastąpić odpowiednikami topowych firm, ale każda taka poprawka generuje dodatkowe koszty...

to tak trochę na obronę Fiesty :) , bo wszyscy zawsze porównują ją z C2 czy Fabią i niby racja bo to też R2, ale nie do końca, bo już założenia przy projektowaniu tych samochodów były zupełnie inne...

Co do fabii, to bardzo mi się podoba to, że Czesi przygotowali prawdziwą rajdówkę, której do dobrych starych kit-karów brakuje tylko trochę KM. :]

Łukasz - Wto 03 Kwi, 2012

Sorki za uderzenie z grubej rury. Tak Przemku, mam Clio po Bejbiku. Co do awaryjności to przez 1,5 sezonu w aucie nie było awarii. Na Polskim poszła półoś Sadeva ale była kupiona jako używka i nie było zapasu. Do tego czasu Krzysiek łoił tym autem całą plejadę regularnie startujących ludzi w wozach wartych tyle co 25sztuk Clio. Kolega jeździł Ph1 kilka rajdów na krótkiej skrzyni ze szperą i na seryjnych półosiach nic się nie zadziało.
Co do porównania pucharowego Puga z Clio to raczej jest słaby pomysł. No chyba że napiszę Ci że w porównaniu do Reni to Pug stoi w miejscu. Potwierdzam, że topowo przygotowany Peugeot na szutrze jest dobrą opcją ale jeżeli mamy wybór rajdowej broni za około 35 tysięcy, bo tyle trzeba włożyć w topowego Puga, to zdecydowanie szybsze w tych pieniądzach będzie Renault. Przewagą nie do przeskoczenia jest motor a skrzynie biegów mimo wszystko we francuzach nie powinny zostawać seryjne i to jedyna moim zdaniem uwaga odnośnie awaryjności Clio

CHRZANEK - Wto 03 Kwi, 2012

Łukasz napisał/a:
Potwierdzam, że topowo przygotowany Peugeot na szutrze jest dobrą opcją ale jeżeli mamy wybór rajdowej broni za około 35 tysięcy, bo tyle trzeba włożyć w topowego Puga, to zdecydowanie szybsze w tych pieniądzach będzie Renault


Nie sposób przyznać Łukaszowi racji, ale pamiętajmy też że te samochody jednak sa z dwóch róznych klas pojemnosciowych, a jak mawiają niemcy pojemności skokowej nic nie zastąpi.

206 musi się borykać w klasie z C2R2, Clio z CTR.
Według mnie bezwzględnie Clio jest lepszym wyborem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group