Qukie - Pią 18 Maj, 2012 Renault Megane 265 Trophy ma przecudnie piękne żółte pasy Marek23 - Pią 18 Maj, 2012 Ja się nie dziwię. 200 kuca z boxera 2.0 N/A w aucie 1200kg nie będzie się zbierało. W sumie to nie wierzę,że tam jest te 200 kuni...Michał - Pią 18 Maj, 2012
kubas napisał/a:
Bo ten BRZ z filmiku to automat, więc sorryyyyyyyyyyy
automat ma za kierownico łopatki ? B-Rey - Pią 18 Maj, 2012 Co sądzicie?
M - Pią 18 Maj, 2012 zbyt głębokie kubłyJacek - Pią 18 Maj, 2012 absolutny brak glebyPGmaster - Pią 18 Maj, 2012 Fajny. Mam nadzieje ze 4x4siema - Pią 18 Maj, 2012 Ja jestem na tak. 217KM - super. Im więcej HH tym lepiej 4x4 nie będzie.
Fajny,ale z rajdowym feelingiem to te auto nic nie będzie miało wspólnego. Na ulice i autostradę kozak. Na tor czy wieczorne latanie z Januszem nowe Clio czy Megane.jozekrj - Pią 18 Maj, 2012 Najbardziej sportowym dodatkiem jest podlokietni, idealne na tor B-Rey - Pią 18 Maj, 2012
jozekrj napisał/a:
Najbardziej sportowym dodatkiem jest podlokietni, idealne na tor
Na odcinek prostej Nordschleife idealny zefir - Sob 26 Maj, 2012
BMW Zagato Coupe! szymlorek - Sob 26 Maj, 2012
B-Rey napisał/a:
jozekrj napisał/a:
Najbardziej sportowym dodatkiem jest podlokietni, idealne na tor
Na odcinek prostej Nordschleife idealny
A co jest złego w tym że auto nie jest spartańskim huczącym piździdełkiem z szybami na korbkę? Podłokietnik można sobie podnieść i po problemie.. Płacąc wywrotkę hajsu za znaczek GTI na klapie w wypadku auta na codzień fajnie oprócz mocnego silnika mieć całą masę tego "niepotrzebnego" wyposażenia.. Tym bardziej że imho to auto adresowane jest do małolatów naku*wiających po mieście a nie wyczynowców napinających się o sekundy na ringu
W dzisiejszych czasach dupkom brak dotykowego wyświetlacza na desce zajawką na performance nie wytłmaczysz... GeKo - Sob 26 Maj, 2012 Chodzi o to że znając VW jak spróbujesz grubo skręcić, to ryjem zostawisz ślad na barierze a wcześniej ESP Cię wkurwi tym że nie da się go odłączyć.szymlorek - Sob 26 Maj, 2012 Bo tak po szczerości to nie są totalnie auta do skręcania.
GTi - fajnie wygląda, dla amatora fajnie jeździ i to tyle...
To taki szybszy dupowóz, ze sportem w wydaniu torowym, czy rajdowym nie ma to nic wspólnego