To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Moto nowości, plotki, ploteczki

PiTT - Czw 22 Cze, 2017

chyba Rabiemu chodzilo bardziej o vana typu Smax
rabarbar - Czw 22 Cze, 2017

Nieeeee kurwa !!! Chodziło mi o sprintera w wersji max długi i wysoki,na minimum 127 europalet,na bliźniakach,za rampą załadunkową,i "kurnikiem"do spania nad kabiną!!!!
was79 - Czw 22 Cze, 2017

Jeśli chodzi o tourana, to z wszystkim się zgodzę, ale nie ze spalaniem. Np. w majówkę do HR i z powrotem 5,6, co przy aerodynamice szafy jest solidnym wynikiem.
I mały bonus dla tych bab, co nie muszą się pokazywać na zamkniętych osiedlach :D

PiTT - Czw 22 Cze, 2017

jak tak to nie mam pytań :rotfl:
ale wracając do tematu, takimi vanami słabo się jeździ po mieście bo to duże bydle
suvy przeważnie nie odbiegają gabarytami od kompaktów, mówię o suvach typu tiguan, kuga, kaszkaj itd.
ani van ani suv nie daje emocji za kółkiem, więc jak kobieta ma do wyboru pomiędzy golfem a tiguanem to myślisz że co jej się bardziej spodoba ;)

PiTT - Czw 22 Cze, 2017

układ wasowy jest idealny, czyli masz w domu takiego touarega albo coś podobnego + drugie auto "normalne" :)
rabarbar - Czw 22 Cze, 2017

Wojtek dotarł do sedna sprawy czyli prestiż na zamkniętych osiedlach.Zmieniam tematykę dyskusji na "jakim autem wypada podjechać pod prywatne przedszkole" ;D
Franek - Czw 22 Cze, 2017

Złomnik kiedyś pięknie podsumował temat.
Przedszkole.
Stoi czarne X5, czarne cayenne, czarny touareg. Jakies inne wynalazki i po srodku on w niebezpiecznym, staryim i BRZYDKIM 106 w dieslu. Mało prestizowo i nie bezpiecznie.

Odnośnie bezpieczeństwa to wiadomo - im nowszy samochód tym lepiej i tu nie oszukujmy się. Nikt na to nie zwarac uwagi do momentu jak nie wyłapie dzwona. Ale prestiż z posiadania mocnego i dużego suva to lol. "Żeby tylko sąsiada żółć zalała"

PiTT - Czw 22 Cze, 2017

ale chyba w duzych miastach już to trochę odchodzi do lamusa co nie?
na wsiach to tak, tam się kupuje tylko po to żeby "somsiada" zatkało... albo pod kościół jak podjedziesz
w miastach jest już tak dużo nowych, luksusowych aut że chyba tylko egzotyki robią już wrażenie
nowe paski, mondeo, superby itd. to przecież typowe auta służbowe, jaki tu prestiż?
teraz aby się wyróżnić trzeba prywatnie kupować takie auto którego nigdy nie zobaczymy jako służbowe :)

kosmita - Czw 22 Cze, 2017

PiTT napisał/a:
odpowiadając na pytanie
TAK, dokładnie tak myślę
producenci dokładnie zbadali zapotrzebowania rynku
mi osobiście x6 się podoba i dobrze mi się tym jeździło, więc zakładam że mogło być więcej podobnych osób które kupiło taką furę z własnego wyboru :)

dodając do tego co napisałeś, że źle się dzieje - też trochę się z tym zgadzam, że coraz mniej aut posiadających to coś za co się kochało auta naście lat temu
może za kolejne naście lat stwierdzimy, że jednak te aktualnych roczników nie były takie złe :D

Raczej sami stworzyli to zapotrzebowanie. Po prostu zrobili coś co ma się wyróżniać na tle innych suvów. Raczej żaden Janusz nie wyśnił sobie terenówki skrzyżowanej z coupe i wielorybem (X6). A to, że komuś się to podoba to już inna para kaloszy albo raczej magia znaczka działa, bo jak ssangyong kiedyś tłukł fury o takiej karoserii, to nikt pod te samochody nie klepał nita. O X6 można długo dyskutować, ja uważam, że to jest mega patologiczny samochód, ale wiadomo każdy lubi co innego ;)

Bonczek napisał/a:
Bo VANy się praktycznie nie sprzedają - mówię na przykładzie VW.

Bo ludzie wolą wygląd i otoczkę od praktyczności.

PiTT napisał/a:
ludzie czują się dobrze w suvach z kilku powodów
łatwiej się wsiada, więcej widzisz z wysoka, teoretycznie nie przytrzesz podwoziem albo zderzakiem przejeżdżając przez krawężniki - zakładam że właśnie z takich powodów ludzie kupują suvy.
do tego podobno lepiej dzieciaka sie przypina w foteliku jak fura jest wyzsza

do vana tak samo dobrze się, wsiada, ja nie wiem o co chodzi z tymi krawężnikami - jeździ się po ulicy :rotfl: no i na pewno na feldze 19 cali ten prześwit poprawia jakość atakowania krawężników (jak już się jakiś zdarzy)
z tymi dzieciakiem to nie wiem, ja wolę podnosić dziecko/nosidełko na 80cm a nie 1,30m :>

rabarbar napisał/a:
Argumentacja kobiet ze maja lepszą widoczność nie oszukujmy się, większość z nich nawet jakby siedziała w tirze to nie zwróci uwagi na to co dzieje sie dalej niż 20m przed autem,a z boku to mogłaby pierdolnąć atomówka i tego by nie zauważyły

+1
zwłaszcza widoczność do tyłu w x6 :rotfl:

Bonczek napisał/a:
Z ta praktycznością VANa to dla mnie jest beka - wielkie auto które żeby zaparkować na mieście musisz mieć duzo szczęścia, w galerii handlowej prawie nierealne, bryła przystanku i potem jak chcesz przelecieć trasę 180-200 to pali 14-15l i w 99% wozisz powietrze. Do tego się nie prowadzi. No i oczywiście jeżdżenie VANem jest mega sexy

hm, zrobiłem mini risersz i wychodzi na to, że taki tiguan i touran mają w zasadzie identyczne wymiary, więc to zwykłe pierdololo. No i ciekawostka tiguan jest cięższy od tourana o 100kg. Do tego kwadratowa buda to lepsza widoczność. Jak jesteśmy przy wymiarach i spalaniu, to skoro van ma palić dużo, to suv tym, bardziej - większy prześwit źle wplywa na opory powietrza.

Każdy jeździ tym czym lubi i spoko, w końcu toyotę solarę cabrio też ktoś kupuje :lol2: ale nie oszukujmy się, że suvy to jakieś cudowne dzieci motoryzacji, na które świat czekał jak na zbawienie. Mają mnóstwo wad w stosunku do tradycyjnych nadwozi i boom na nie to raczej zasluga marketingowcow niż odpowiedź na realne potrzeby użytkowników.

rabarbar - Czw 22 Cze, 2017

Pitt to chyba tylko w warsiawce,jakoś we wro tych ezgoztykow mało widuje.Tu nadal można poruchac na furę za 50k
PiTT - Czw 22 Cze, 2017

rabarbar napisał/a:
Pitt to chyba tylko w warsiawce,jakoś we wro tych ezgoztykow mało widuje.Tu nadal można poruchac na furę za 50k

żartujesz chyba, wro to właśnie wylęgarnia egzotyków
https://www.facebook.com/exclusivecarswroclaw/
co do poruchania to chyba jedno 0 Ci się zgubilo albo przespałeś kilkanaście ładnych lat ;D

rabarbar - Czw 22 Cze, 2017

Kurwa,gdzie oni te fury utrafili?co prawda rzadko bywam na mieście ostatnio ale wydawało mi sie ze jak sie jakaś Ferrari zobaczy to święto
Musisz jezdzic pod zwykle gimnazja na trojkącie albo Nadodrzu a nie pod Urszulanki,to nawet na paska w gnoju zaruchasz.

PiTT - Czw 22 Cze, 2017

:rotfl:
przegapiłeś najwyraźniej masę fur, wystarczy pojechać w okolice nadodrza albo usiąść na solnym
zazwyczaj kierują chłopcy 20-25 lat na oko, chociaż chuj wie jak to jest bo każdy jak justin bieber wygląda :D

Bonczek - Czw 22 Cze, 2017

kosmita, ja nie napisałem ze SUVy są bardziej praktyczne od VANa, tylko ze VANy to żaden komfort. Ja nie przepadam ani za jednymi ani za drugimi. Dlatego teraz wziąłem sobie służbowe coupé i jestem bardzo zadowolony :]
PiTT - Pią 23 Cze, 2017

w kwestii nowych aut i ich cen
przejechałem się ostatnio nową cupra 4x4
cena podstawowa chyba 150k, wersja bez fajerwerków którą jechałem coś ok 160k
zmiany stylistyczne tak małe że praktycznie niedostrzegalne, zwiększyli za to głośność w głośnikach jak wejdzie się w tryb cupra i jest to męczące bo bardzo wyraźnie słychać że jest to sztuczny dzwięk i w dodatku dochodzi z lewej strony auta :)
może na balansie w radiu da się to wyregulować, generalnie słabe w choooj coś takiego.
podobno można wyłączyć ten dzwięk w serwisie tak żeby tryb cupra nie aktywował tego głośnika... ale wtedy to auto nie brzmi...
kurde, "sportowe" auto 300KM a dzwięk jak ze zwykłego passata 1.4 którego miałem :D

Patrząc na poprzednią cupre w osce i jej cene, mialo to sens, aktualnie dawac za seata pow. 150 jest abstrakcją.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group