rabarbar - Pią 23 Cze, 2017 Ale to nadal najtańsze auto o tej mocy i 4x4PiTT - Pią 23 Cze, 2017 no i co z tego
kupowanie fury tylko dla danych na papierze jest wg mnie mało sensowne - warto żeby sportowa fura miała to coś
nie jezdzilem jeszcze type r'em i foka rs, ale zakladam ze maja to cos czego w seacie brakuje
wracamy znowu do punktu wyjscia, czy warto kupowac auto kierujac sie logiką czy sercem
temat rzeka, nie twierdzę że cupra to złe auto, bardzo podpasowała mi ta cupra w ośce, ale nadal brakuje mi w aucie niby sportowym, tych sportowych detalirabarbar - Pią 23 Cze, 2017 Ośka mi sie bardzo podobała.Sprawdze czy we wro mają 4x4 i sie wybierzemy z Łukaszem na testy.
jak ta cupra wypada w porównaniu z golfem r?rabarbar - Pią 23 Cze, 2017 Taka ciekawostka-hh za 350k po dopasieniu
http://www.hothatch.pl/ne...-polski-cennik/Bonczek - Pią 23 Cze, 2017 Tylko sercem PiTT - Pią 23 Cze, 2017 golf lepszy, widac jakosc materialow i wszystko jakos lepiej wyglada
seat bardziej surowy i pasowalo mi to przy osce i nizszej cenie... nawet nie wiem czy manual by nie sprawial wiecej frajdy
cupra 4x4 to taki biedniejszy kuzyn golfa R
pewnie jezdzi podobnie bo czym moga sie roznic skoro nawet moc maja chyba identyczna na papierze
dokladnie chyba tym jezdzilem, czyli slaby kolor i brzydkie kolo... niestety tendencja ostatnich vagow
lukp - Pią 23 Cze, 2017
rabarbar napisał/a:
Ośka mi sie bardzo podobała.Sprawdze czy we wro mają 4x4 i sie wybierzemy z Łukaszem na testy.
jak ta cupra wypada w porównaniu z golfem r?
nie ma problemu Rabi, mi jakos w nowym golfie nie lezy ta nawigacja, radio caly panel bezdotykowy średnio mi to wygląda.budzik - Pią 23 Cze, 2017 Mój b.dobry znajomy ma Cupre w ośce z automatem i na mokrym jest tragedia jak chce się użyć mocy. "Szpera" maało daje rabarbar - Pią 23 Cze, 2017 To chyba dotyczy wszystkich osiek o podobnej mocy,ja jeździłem po suchym i tragedi nie byloRasputin - Pią 23 Cze, 2017 To polecam Focusa RS. Problemy z brakiem trakcji czy mocy wg.mnie nie istnieją. Dźwięk wydechu zachęca do pałowania. Jedynie może wnetrze jest średnie....takie typowo fordowskie. Ale imo jest to teraz najlepszy hh na rynku.PiTT - Pią 23 Cze, 2017 a nie lepszy civic type r?
bardzo hardcorowy podobno i to jest w nim najlepszekosmita - Pią 23 Cze, 2017 Civic fajny i szybki, dobry hebel, super fajna działająca skrzynia biegów. Jak nawierzchnia jest kiepska albo jest zimno to słabo radzi sobie z przenoszeniem mocy na asfalt. No i wnętrze nie każdemu podejdzie.KarQ - Pią 23 Cze, 2017 PiTT, Cupra 290 ST DSG wyszła 152k, a po rabacie 139k (dodatków miałem odklikane za 12tyś, ale to były imo potrzebne mi opcje jak. kamera, aktywny temp, pakiet ziomowy, full link) także z tą ceną nie było już tak kolorowo.
Za to Cupra 265 wychodziła w HIT cenie (start od 112k - rabat) dlatego co i rusz wychodziła aktualizacja co podbijało cenę: 265 -> 280 -> 290 -> 300.
Auto seryjnie nie brzmi w ogóle, ja założyłem wydech FOXa (środkowy i końcowy) i jest lepiej ale dalej brakuje dźwięku w górnej partii obrotów.
Kolejny mod będzie DP i układ dolotowy VWR albo APR i wówczas po sofcie celuję w 380-390km&480-490Nm i będzie dobrze.Qukie - Śro 28 Cze, 2017 Czy ktoś z Was miał do czynienia z Golfem mk6 2.5 benzyna? Jak to się sprawuje, na co zwrócić uwagę i co jest lepsze mając wybór własnie miedzy 2.5 albo 1.8TSI.PiTT - Śro 28 Cze, 2017 KarQ, aktywny tempomat był w pakiecie dodany czy osobno płatny
kurde, to jest chyba najmniej przydatna rzecz z nowinek technologicznych jaką można dodać do auta
tempomat - ok, super sprawa jak lecisz sobie na autostradzie
aktywny tempomat, wkurwiał mnie okrutnie, ustawienie nawet najmniejszego dystansu robi takie przerwy że jeszcze na spokojnie by wjechało trzech Mirków w swoich passatach
na zwyklym tempomacie przeciez tez jest przywrócenie pierwotnej prędkości
albo nie potrafie z tego korzystać albo tylko mnie drażni to że aktywny tempomat nie jest przystosowany do stylu i kultury jazdy w Polsce