To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [?] hydrauliczny ręczny zgodny z homo 106

Tomcat - Pon 20 Sie, 2012

a to niech Greg wrzuci, bo nie mam tego zdjęcia na tym kompie :P
Greg - Pon 20 Sie, 2012

Proszszszsz... :)


jarek-malopolska - Pon 20 Sie, 2012

Paweł a tym masz saxo zbudowane jako N-ka czy jako A-gr?
Co wogole mowi homologacja Saxo o hydrualicznym ręcznym..?

Wrobel - Pon 20 Sie, 2012

VO 06/05

seryjna klamka i pompa do recznego... czyli zostajesz w poziomie,i tak jak juz Chrzanek wczesniej napisal:
CHRZANEK napisał/a:
W RPP dopuszcza się że wajcha i pompa nie musza być identyczne ale musza pochodzić od renomowanego (znanego) producenta akcesoriów (tilton, AP Racing, RRS, itp).


ja mam RRS'a i ostatnio na BK nie bylo z tym zadnego problemu, to co podesłał Tomcat wygląda jak Compbrake





P.S niewiem czemu mi wczesniej temat umknał

Bad-i - Pon 20 Sie, 2012

U mnie tylko sugerowali żeby skrócić lewarek. Kurde ale niestety homo saxo nie pozwala na kit cara (chyba ze sie kupi wszystko z citroen sport)
Tomcat - Pon 20 Sie, 2012

jarek-malopolska napisał/a:
Paweł a tym masz saxo zbudowane jako N-ka czy jako A-gr?
Co wogole mowi homologacja Saxo o hydrualicznym ręcznym..?


Ja mam serie, to z 106 Moniki, czyli czyściutka A grupa, do N z tego co się pytaliśmy by nie przeszedł, ale jako A grupa w tym roku auto przeszło BK na zieloną kartę (robisz na pierwszym wyścigu i przez resztę sezonu nie sprawdzają Ci auta na BK1), a jest ono dość wnikliwe.

jarek-malopolska - Wto 21 Sie, 2012

czyli tak po polsku-chłopsku, jak bym chciał sobie robić auto według specyfikacji gr.A (nie VO,VK) to takie coś:
http://www.inter-rally.pl...kada-pompa.html
tylko pionowe-a najlepiej 45 st. nie ma prawa byc w "zwykłej" A-grupie?
A jak jest w końcu z zaciskiem hamulcowym, N-ka musi miec zacisk serie a a-grupa? Moze miec 266mm? Jesli tak to kazdy zacisk pod 266mm? Kiedys gdzies była mowa na forum ze tylko LUCASa zacisk, bosch i reszta nie.. ?

Wrobel - Wto 21 Sie, 2012

nie... homologacja do 106 nie jest homologacja saxo

w 106 z homologacji wynika ze reczny ma byc poziomy

według tego co zbudował Bad-i i z tego co widzialem pare innych citroenów homologacja saxo pozwala na pionowy


P.S Badiemu zwrócono uwage na za długi ręczny, co sie gryzie z załącznikiem, a w tym samym czasie jakis inny techniczny puszcza w górach 106 na korektorze którego nie ma w homologacji tego auta... ot taki kraj :>

jarek-malopolska - Śro 22 Sie, 2012

hehe no kraj to jest jaki jest :D Dziekuje młodzianie za odpowiedz ;) A nie wiesz, czy załacznik J to jest jakiś ogolno dostepny dokument dla kazdego czy tez nalezy "zakupic" go w PZM-ocie ?

Hmm musze gdzieś znaleźć poradnik: Jak czytać homologacje.. Bo jestem zaciekawiony tym tematem a g.o.w.n.o z tego wiem :rotfl: Gówno w sensie jesli idze o te rozszerzenia; VO, VK. Jak to kurfa czytac..

Mick - Śro 22 Sie, 2012

Jarek wszyskie załączniki J i nie tylko znajdziesz na naszej polskiej stronie www.pzm.pl w zakładce regulaminy o tutaj: http://www.pzm.pl/regulam...dzynarodowe-fia

tak jak napisał Młody homo gryzie się z załącznikiem J gdzie J pozwala na wydłużenie lewarka... generalnie Panu Wojtkowi wystarczy przypomnieć tylko zapis i tyle :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group