Kamill - Śro 24 Cze, 2015 Nie. Te odpuszczam. Na ostatnie chce jechac.bob.dsk - Śro 24 Cze, 2015 Ja jestem za można by coś
pogrilować roj - Śro 24 Cze, 2015
kamil napisał/a:
Tak pamiętam nasz powrót z Poznania. Jak Roja nie było widać to było słychać.
bezpieczny na drodze. rowerzyści powinni jeździć w nocy z rc6+ kaziu1985pn - Śro 24 Cze, 2015 Kamill, jestem ciekaw jak wyjdzie ta forma 2trasowa ciekawe czy do 19 bedzie koniec Kamill - Śro 24 Cze, 2015 Jak nie bede jechać wynajętą lawetą to może być i do 00 Może się zepną i ogarną. Z drugiej strony organizacja jest bdb. Zero stresu pośpiechu, nie można się spóźnić. Co innego na tptd, tam ciągle czuje się spoźniony na wszystko.kaziu1985pn - Czw 25 Cze, 2015 Kamill, no fakt poza ludzmi z hondy którzy pchaja się na start 30numerów za szybko to jest luz totalny jak sie zaspi to zawsze wpuszcza zero spiny MoRToN - Wto 01 Mar, 2016 Opinia ekspercka dla laika poczebna.
Tarcze wentylowane - prawa powinna się różnic od lewej po względem kierunków nawiertów i tych kanałów ?
Czy obydwie takie same powinny byc i jedna dmucha fte a druga wefte ?
Bo jest zagwozdka
kamil - Śro 02 Mar, 2016 niech się w prawo kręcą !Qukie - Śro 02 Mar, 2016 Morton, tarcze mogą być zarówno kierunkowe jak i nie, więc na dwoje babka wróżyła
MoRToN - Śro 02 Mar, 2016 No te są kierunkowe - w sensie kanały są pod kątem.Kenet - Śro 02 Mar, 2016 To jest bez znaczenia.zefir - Śro 02 Mar, 2016 HAMULCE SA DLA TCHÓRZY MoRToN - Śro 02 Mar, 2016 zamawiam test drive u zefira Kenet - Śro 02 Mar, 2016 Qukie - Pią 29 Lip, 2016 Do nudnej codziennej jazdy w dupowozie lepiej brać ATS, Textar czy TRW. Zastanawiam się czy będzie jakakolwiek odczuwalna różnica, a nie chcę inwestować w Brembo Oro czy Stoptechy i CarbonLorię