HH.ORG na Torze - Saxo VTS VS BMW 5XXd w nowej budzie kombi
Dariano - Śro 30 Sie, 2006 Temat postu: Saxo VTS VS BMW 5XXd w nowej budzie kombi Jade sobie eleganco w sobote do Mińska Mazowieckiego tempo swobodne przemieszczanie 130-150km/h ale jak to na trasie tranzytowej zawsze sie trafi cos przedemna 2 tiry i i z 5 osobowek ostatnia w kolejce wspomniana bmka nie wiem z jakim motorem brak bylo oznaczen miala podwojny wydech i to byl dizel. Wyprzedzanie utrudnione bo droga bez pobocza moze inaczej z miekkim poboczem.
Ale nic redukcja 3 i czekam miejscowosc rudzienko czy jakos tak za lewym lukiem pod gore przypuscilem atak i ide qurwa ide
Przejezdzajac kolo bmki zerknelem sobie na kierownika bemki na oko 45lat popatrzyl sie tez przez chwile na mnie i rzucil usmieszek w stylu " jedz sobie synku za chwile bede szedl lewa kolo ciebie"
wyprzedzilem wszystkich i tak jak przypuszczalem pan rzucil sie w poscig tyle ze mialem troszke przewagi z 300metrow ale widze ze beemka cisnie mocno xenony w gorze ide ostro 4do konca zapiete piec na budziku 210 bemka jakby zmniejsza dystans na ale trafil sie jakis samochod i musialem zwolnic do jakis 90 km z naprzeciwka samochody
Jak zrobilo sie wolne znowu ogien 3 lekko odchodze przez lekko uchylone okno slysze jak turbo dmucha(naprawde glosno swiszczalo mu tam) po dlugim szybkim luku mialem spora przewage widac ze jeszcze pan sie nie wiezdzil w nowy samochodzik no i tak przez jakies pietnascie kilometrow pan nie byl w stanie dogonic mnie generalnie jakby byla jakas naprawde bardzo dluga prosta to by mna pozamiatal ale jesli trafialy sie dlugie luki i przy predkosciach ok 200 km/h tracil tam mocno (nareszcie jakies zalety mojego malo praktycznego zawiasu )przed samym minskiem skret w prawo pan za mna i jest tam jakies 1.5km prostej i pan atak od jedynki wychodzi na lewy ale chyba bardziej mnie straszy bo jeszcze przed ta prosta jest lewy luk 1ka pan za mna rowno 2 koniec mojej dwojki ciut ale to naprawde ciut zyskuje 3 podobnie jak dwojka kawalek 4 jeszcze i chamowanie przed waskim przejazdem pod torami na jeden samochod z pierszenstwem dla jadacych z przeciwka
Wjazd do minska i odpuscilem podziekowalem awaria ale nie wiem czy pan zobaczyl bo sie napia i mnie wyprzedzac zacza a ze mnie juz skarcili raz w minsku panowie policjanci jakis czas temu na tej prostej to mialem to zakodowane w glowie ale mowie jedzie przodem to jeszcze kawalek za nim pojechalem ale na najblizszej krzyzowce nasze drogi sie rozeszly.
Ogolnie to szacun jak na taka krowe w dizlu to zbiera sie naprawde ostro. mozna powiedziec ze rowno z moim saxo ciekawe co tam w niej siedzialo??!! W sumie to pewnie pan byl lekko zdziwiony ze saxo zasranca malego nie mogl objechac swoja nowa beemka D ale oto w tym wszystkim chodzi
gaugan - Śro 30 Sie, 2006
siema Dariano,
wiem, ze Twoje saxo jest wyjatkowo szybkie, natomiast jezdze od czasu do czasu 530d, ktore kreci w serii ponizej 7sek, ale do 100 to niewazne. od 100 do 200 przyspiesza momentalnie, potwornie, szybciej niz chayenne S, ma moment ponad 500nm, wiec w trasie nie wyobrazam sobie, zeby nie mogl Cie zmasakrowac, bo ma sie wrazenie przy 140, ze bez systemow by totalnie rwal trakcje
nie mowie juz o 535d...
wiec obstawiam, ze bylo to 520
pzdr
Dariano - Śro 30 Sie, 2006
z ta 520 to chyba przesadziles troche
Wymiary w mm
Rozstaw osi 2 886
Długość 4 843
Szerokość 1 846
Wysokość 1 491
Rozstaw kół przednich 1 558
Rozstaw kół tylnych 1 581
Silnik
Cylindry / zawory 4 / 4
Pojemność w cm 1 995
Skok tłoka / średnica tłoka 90,0 / 84,0
Moc maks. w kW przy obr/min 120 / 4 000
Maks. moment obrotowy w Nm (obr/min) 340 / 2 000
Osiągi
Wsp. oporu powietrza (cw) 0,3
Prędkość maksymalna w km/h 218
Przyspieszenie 0-100 km/h w s. 8,9
Przyspieszenie 80-120 km/h w s. 7,5 / - /
Zużycie paliwa
W mieście w l/100 km 8,3
Na autostradzie w l/100 km 4,8
Średnie w l/100 km 6,1
Emisja CO2 w g/km 162
Pojemoność zbiornika paliwa w l. 70
Koła
Rozmiar przednich opon 225 / 55 R16 95W
Rozmiar tylnych opon 225 / 55 R16 95W
Rozmiar przednich obręczy 7 J x 16 stop lekki
Rozmiar tylnych obręczy 7 J x 16 stop lekki
Masa w kg
Bez ładunku 1 675
Maks. dopuszczalna 2 200
Maks. ładowność 600
Maks. nacisk na oś przednią/tylną 980 / 1 390
[ Dodano: Sro 30 Sie, 2006 ]
Ja przypuszczam ze moglo tp byc 525d lub 530d
Grzesiek VTS - Śro 30 Sie, 2006
Widac co potrafi SAXO Vts i o to tu chodzi.Dariano ludzie w swoich wypasiony furakach mysla "to tylko male SAXO i w dodatku CITROEN "a tu MALE czarne i zlosliwe daje im POPALIC !!!!!!!!!!!!! :560:
pcs - Śro 30 Sie, 2006
525d to nie bylo w nowej budzie, wynik faktycznie dziwny. Albo jakies sie slabe sie 530d trafilo i kierownik nie umial jezdzic (moze automat) albo 520d byla nadto zdrowe (moze wirus?) i kierownik dobrze ogarnial. Zdrowe 530d to jednak powyzej 140km/h to jest szybki zawodnik a masa juz nie odgrywa takiego znaczenia a bardziej CX.
Michał - Śro 30 Sie, 2006
Grzesiek VTS napisał/a: | Widac co potrafi SAXO Vts i o to tu chodzi.Dariano ludzie w swoich wypasiony furakach mysla "to tylko male SAXO i w dodatku CITROEN "a tu MALE czarne i zlosliwe daje im POPALIC !!!!!!!!!!!!! :560: |
ziom spokojnie
Dariano - Śro 30 Sie, 2006
http://www1.bmw.pl/produk...serii5/touring/ na tej stronie znalazlem w nowej budzie 525d to auto bylo na blachach tych celnych probnych czy jak tam one sie zwa co niemcy wydaja. Opisalem tak jak bylo szkoda tylko ze nie bylo okazji pogadac z kierownikiem to nie trzeba by domysłow snuc. I mysle ze mial slabo ogarniety woz bo na tych lukach wyraznie tracil. Gaugan nie napisalem tam ze to bylo 15 km prostej drogi i ze tam jechalismy caly czas 2 paki tylko ze byly takie momenty.
To byl normalny ruch bylo hamowanie i przyspieszanie raz jechalismy 80 raz 150 a w niektorych monentach i ponad 200 i tam widac bylo ze bemka odrabiala i to znacznie. Saxo mozna powiedziec ze puchnie tak przy 180 i pozniej to juz raczej powoli przyspiesza. tak czy siak jestem zadowolony z wyniku bo sie nie dalem objechac a pan mocno mi chcial pokazac ze moje miejsce jest za BMW byc moze zabraklo mu umiejetnosci,miejsca, skrzyni w manualu , moze jechal na opale. Bylem przed nim. peace
strick - Śro 30 Sie, 2006
Dariano gratuluje udanego spotkania z BMW!
|
|
|