To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - materiał deski rozdzielczej w A grupie

radzio - Śro 26 Gru, 2012
Temat postu: materiał deski rozdzielczej w A grupie
siemka, mam pytanie, szukam info na temat możliwość zmiany materiału deski rozdzielczej w a grupie.
w skrocie, chciałbym zamontowac carbonową deche o wymiarach identycznych z oryginalem, czy jest to dopuszczone czy nie?

Vlodarsky - Czw 27 Gru, 2012

To chyba w homologacji jest określone...
radzio - Czw 27 Gru, 2012

w homologacji auta raczej nie, a z załącznika nie mogę rozkminić. wiem, że takie samochody jak mój jeździły z węglem, ale nie mogę znaleźć paragrafów na to
GeKo - Czw 27 Gru, 2012

Badi chciał taką deskę w saxo, niestety nie wolno u niego było.
W GSMP i WSMP pewnie nie ma problemu w określonych klasach.

rasta - Czw 27 Gru, 2012

Dla Serca flokowałem swego czasu deskę z laminatu do Łewo xD
Miniac - Czw 27 Gru, 2012

rasta napisał/a:
Dla Serca flokowałem swego czasu deskę z laminatu do Łewo xD


Rozum nie protestował? :>

CHRZANEK - Czw 27 Gru, 2012

Chyba chodziło o Steca ? :rotfl:

radzio napisał/a:
w homologacji auta raczej nie, a z załącznika nie mogę rozkminić. wiem, że takie samochody jak mój jeździły z węglem, ale nie mogę znaleźć paragrafów na to


Wg mnie w samochodzie A-grupowym niezależnie czy to RSMP, RPP czy GSMP deska powinna być seryjna, można usunąć konsole środkową, zaślepić kratki wentylacyjne i niewykorzystywane otwory jak np po radiu, po schowku na rekawiczki, po airbagu (zaślepki MOGĄ być z carbonu lub kevlaru), wyciąc deskę w miejscach gdzie koliduje to z klatką bezpieczeństwa.
Ale to wszystko w ramach modyfikacji deski seryjnej - czyli z surowca z jakiego wyszła z fabryki.

Deski z carbonu dozwolone są w prototypach czyli dawnej grupie B, a w wyścigach górskich - E1. Zresztą tam to chyba wogóle nie musi byc deski :)

radzio - Pią 28 Gru, 2012

mi tez sie zawsze wydawalo, ze powinny byc z seryjnego materialu, jednak widzialem wiele aut dawnej klasy a8, gdzie dechy byly z wegla, dlatego tez nie mam pewnosci.
oczywiscie pomijam wszystkie wurce, kitcary i inne wydumki, bo mam swiadomosc, ze tam sprawa wyglada troche inaczej

GeKo - Pią 28 Gru, 2012

ja sobie nie przypominam żadnego auta klasy A8 z dechą z carbonu bodajże oprócz kilku WRC.
rasta - Pią 28 Gru, 2012

radzio napisał/a:
mi tez sie zawsze wydawalo, ze powinny byc z seryjnego materialu, jednak widzialem wiele aut dawnej klasy a8, gdzie dechy byly z wegla, dlatego tez nie mam pewnosci.
oczywiscie pomijam wszystkie wurce, kitcary i inne wydumki, bo mam swiadomosc, ze tam sprawa wyglada troche inaczej



ja tam widzę średni sens pakowania się w taką deskę. pewnie wór kasy, a tak naprawdę deska seryjna w łewo jest lekka.

Bart - Pią 28 Gru, 2012

radzio napisał/a:
wiem, że takie samochody jak mój jeździły z węglem



w mojej okolicy z węglem jeżdżą multicary:

CHRZANEK - Pią 28 Gru, 2012

Bart napisał/a:
w mojej okolicy z węglem jeżdżą multicary:


Zacny sprzęt... No i RWD :)

radzio - Pią 28 Gru, 2012

GeKo napisał/a:
ja sobie nie przypominam żadnego auta klasy A8 z dechą z carbonu bodajże oprócz kilku WRC.


http://www.google.pl/imgr...84&tx=123&ty=67

to chyba jest a grupa nie wurc.

deche i tak trzeba zrobic, a, ze technika worka prozniowego mnie nie przeraza, to chetnie bym sprobowal wykonac takie cudo samodzielnie.

rasta - Pią 28 Gru, 2012

:ass: A co jasiek.pasazera.wyskoczył? :rotfl:
radzio - Pią 28 Gru, 2012

obawiam sie ze te autko nigdy nie mialo jaskow :wall:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group