Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[Art] Łukasz Borak Past masters vol. 3-Daihatsu Charade Gtti
Autor Wiadomość

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010   

odpisałem, ale skasowałem
nie chce aby vłodziu ZNOWU sie na forum obraził, i ZNOWU oświadczył że robi sobie przerwe
:D
 
 
 

PieQt 
Zadzwoń do mnie proszę
znów francuz


auto: RS250
silnik:: 2.0
moc: seriakm
Dołączył: 31 Lip 2008
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010   

wiecie co, kiedyś niejaki Anjas zajmował się gazetą o dość duźym nakładzie, poza tym brałem udział w pracach kolegium redaktorskiego w mega eksperckim czasopiśmie (od spraw formalnych byłem, bo z chiny nie kumałem o czym Ci ludzie gadają), i gadki na temat polemiki nad artykułem wyglądają inaczej, niź w tym wątku, ale do rzeczy

mam następujące uwagi - rozmowa w tym wątku to nic innego jak pyskówka uderzająca bezpośrednio w poszczególne osoby - a słyszał ktoś o polemice, takiej opartej na merytorycznych aspektach?

Kamil jeśli się nie zgadzasz, to napisz polemiczny artykuł, prześlij go - jeśli będzie dobrze napisany i merytoryczny, może zostanie zamieszczony - tak to się załatwia. Myślę, że może to przyczynić się do rozwoju portalu.

Tak samo jak Bonczek chce napisać o CRX

Łukasz jako autor artykułu zasługuje na otrzymanie merytorycznego, polemicznego artykułu, a nie obrażanie go na forum. Kamil zasługuje na wypowiedzenie się, ale niech to zrobi w formie artykułu/notatki - konkretnej polemiki. Wtedy będziemy mogli porównać to co autorzy mają na mysli.

co do Joli, to argument niezły, ale ten artykuł dotyczył PAST MASTERS, to tak jakby Jola dawała dupy w okopach podczas pierwszej wojny światowej, a teraz nikt nie moźe sprawdzić jak to z nią było, bo nawet ekschumować się jej nie da. A wersje gtti jeżdzące teraz mogą mieć niewiele wspólnego z nowymi egzemplarzami.

to sa prywatne opinie autora, zaczerpnięte z własnego doświadczenia, informacje podane w poście nie były konsultowane z osobami zarządzającymi portalem hothatch.org
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 01 Maj, 2010   

PieQt, MISTRZ Jola i Agriii 100% z powyższym
_________________
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 01 Maj, 2010   

PieQt napisał/a:
Tak samo jak Bonczek chce napisać o CRX


Wersja robocza już poszła do saxo, uzupełnię w zdjęcia, lekkie poprawki i mam nadzieję, że przejdzie ;) nie lubię być gołosłowny.

A co do Joli i PAST MASTERS, liczę na kogoś kto poznał te auta jako dziewice ;) ktokolwiek?
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Sob 01 Maj, 2010   

Prawdziwych dziewic już niema :D
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Sob 01 Maj, 2010   

Dariano napisał/a:
Prawdziwych dziewic już niema


A jakie to są nieprawdziwe dziewice ? :D ;D
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 01 Maj, 2010   

Ja się do końca z PieQt'em nie zgadzam.
Nie wiem jak to wygląda od stron prawnych, ale gdyby się okazało, że Performance Car było jedyną gazetą (nikt więcej tym autem by nie jeździł), która testowała GTti, to artykuł Łukasza możnaby po części uznać za plagiat (?).
Co do polemiki, to owszem można polemizować, ale akurat nie o właściwościach jezdnych, bo tylko Kamil jeździł tym autem, więc mógłby polemizować ze samym sobą (?).
Po trzecie Jola i dawanie dupy w okopach, ja rozumię, że o pewnych samochodach ciężko coś pisać, bo jest problem z dostępnością i o ile można pisać o historii czy danych technicznych, to uważam, że mimo wszystko przy opisywaniu właściwości jezdnych należałoby się powołać na kogoś zaznajomionego z tematem.
I jeszcze jedno, moje wypowiedzi wcale nie są atakiem na Łukasza.

PS: Żeby nie było postaram się w najbliższym czasie napisać coś swojego abyście mogli ocenić.
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 01 Maj, 2010   

Wielka energia tkwi w naszym narodzie, wielka.
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Sob 01 Maj, 2010   

martin.h napisał/a:
ale gdyby się okazało, że Performance Car było jedyną gazetą (nikt więcej tym autem by nie jeździł), która testowała GTti, to artykuł Łukasza możnaby po części uznać za plagiat (?).


xD

tym samym dla mnie temat się skończył...

...chyba, że pojawią się nowe, sensacyjne fakty...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12