Sluchajcie (pewnie po tytule Dzik juz ma odpowiedz - ale dam mu szanse zeby doczytal do konca )
Są teraz do wykonania dwie opcje:
A) mam silnik 1.8 16v ktory byl caly remontowany (poza tlokami i pierscieniami). Wlasnie kupilem do niego graty od 2.0 16V (czyli wal, tloki i korby od williego) i sie zastanawiam co dalej robic. W tej opcji zawoze silnik do Adamanta, place 1500 za robocizne plus jakies pewnie 1000 na czesci i robie 2.0 z 1.8 liczac ze Adamant wywalczy z tego silnika ile sie da. Dodatkowo dochodzi pytanie o komp , czy ten od 1.8 pociagnie po programie 2.0.
wersja
B) mam kupca na swoj silnik (ten opisany powyzej) raze ze skrzynia i kompem za 4.500 PLN. A wiec sprzedaje to wszystko nie bawiac sie w mody i kupuje za 10.000 silnik od williamsa tez po remoncie ale juz na kutych doprezajacych tlokach i wszystkich nowych gratach lacznie ze skrzynia od williego i kompem. Aha ten silnik ma juz wynik z hamowani i ma 200 KM i 200 NM taze tylko plug and play.
Podsumowujac powyzsze, robiac swoj silnik wychodzi mnie on jakies 2.500 pln. Natomiast sprzedajace 1.8 za 4.500 (plus dokladam to co bym musial wlozyc czyli 2.500) mam 7000. Dokladam teraz 3.000 i moge miec motor ktory byl zbudowany na bardzo dobrych czesciach a dodatkowo zamieniam skrzynie od 1.8 na ta od williego ktora jest uwazana za the best. No i co o tym myslicie.
Oczywiscie plan warty gry tylko wtedy kiedy kolega we wtorek powie ze kupuje odemnie ten za 4.500
auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lip 2006 Skąd: P-no
Wysłany: Pią 20 Kwi, 2007
Bad-i, nie baw sie.
Kup 2.0 !
Moj kolega, mial Astre 1.8, z ktorej zrobil 2.0 i do tegojeszcze turbo. kosztowalo go to 2 lata zycia... a mogl kupic silnik o calibry 2.0 turbo i nie byloby zadnego problemu.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 20 Kwi, 2007
wiesz to zawsze 3.000 pln
Jednoczesnie nie dokladam dmuchawy i wszystcy mowia ze wkladajac graty od 2.0 (poprostu go rozwiercajac) bede mial to samo co 2.0 jakby go kupil. ALe boje sie ze te 200 KM bedzie nie osiagalne. (a 3000 za 20 KM to nie duzo plus fakt ze pewnie te 20 KM otrzymuje za pomoca kutych tlokow wuessnera)
weź 2.0 bo jak znam życie przy modowaniu 1.8 wyjdzie jakaś dodatkowa robota i finansowo wyjdzie na to samo...
royb [Usunięty]
Wysłany: Pią 20 Kwi, 2007
Takl jak poprzednicy, nie bede odmieńcem 2.0!!
Powiem Ci, że jestem pełen podziwu, swap - tyle straconych nerwów, nigdy nie wiadomo czy jeszcze czegoś nie zmienić, nigdy nie wiadomo czy wszystko będzie jak ulał, ale jak szaleć to szaleć, życzę powodzenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach