lej Pan millersa
a swoją drogą ta moc i moment to "katalogowa" czy po tych wszystkich modach?
Te "mody" to jest fabryka
Zero tjuningu, tak wyszło 3000szt. w serii. Dodatkowo była
-skrzynia biegów (F-23, ze skróconymi przełożeniami);
-zawieszenie (niższe o 20/10 mm i twardsze);
-hamulce (średnica tarcz przód 308/ tył 240mm);
-masa (-50 kg);
-felgi 17 calowe BBS;
-opony 215/40R17 Dulnlop SP 9000;
-spojler, inna listwa pod przednim zderzakiem,
-lusterka OPC;
-obrotomierz wyskalowany do 8000 obr/min (odcięcie obrotów przy 7000);
-tapicerka "Sky Line" (w części egzemplarzy fotele Recaro);
-kolor niebieski Arden Blue
Moc z katalogu, nie hamowany ale w mega dobrej kondycji, i jedzie "swoje" więc patrząc po innych egzemplarzach prawdopodobnie trzyma serie...
Ostatnio zmieniony przez S2WED Wto 02 Kwi, 2013, w całości zmieniany 1 raz
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013
Millers od racing-oils.pl
nie wiem czy już to tu pisałem czy nie ale jest to jedyny olej który w mojej hondzie:
1.Nie ściemniał po upalaniu,
2.Nie było ubytku oleju po upalaniu (w hondzie )
_________________ Samochody to ZUO!
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013
roj napisał/a:
a swoją drogą ta moc i moment to "katalogowa" czy po tych wszystkich modach?
S2WED napisał/a:
Auto to Astra OPC, silnik to N/A 2.0 benzyna o oznaczeniu x20xer, "ostre" wałki rozrządu, inny kolektor wydechowy, inny komputer, usunięty wałek wyrównoważający, dodana chłodnica oleju, pływające sworznie tłokowe, koło zamachowe z 8 otworami, kute tłoki, itd, itd... moc to 160KM przy 6500 obr/min. Moment obrotowy 188 Nm przy 4300 obr/min. Przebieg w chwili obecnej to 195700km.
To seryjny silnik w OPC , S2wed wymienił ró znće pomiędzy x20xer a x20xev
a swoją drogą ta moc i moment to "katalogowa" czy po tych wszystkich modach?
S2WED napisał/a:
Auto to Astra OPC, silnik to N/A 2.0 benzyna o oznaczeniu x20xer, "ostre" wałki rozrządu, inny kolektor wydechowy, inny komputer, usunięty wałek wyrównoważający, dodana chłodnica oleju, pływające sworznie tłokowe, koło zamachowe z 8 otworami, kute tłoki, itd, itd... moc to 160KM przy 6500 obr/min. Moment obrotowy 188 Nm przy 4300 obr/min. Przebieg w chwili obecnej to 195700km.
To seryjny silnik w OPC , S2wed wymienił ró znće pomiędzy x20xer a x20xev
Dokładnie tak, dziękuję za sprostowanie Zresztą napisałem powyżej, że "fabryka"...
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013
M napisał/a:
.Nie ściemniał po upalaniu,
inne oleje ściemniają:
M - hej, olej.. jesteś tam jeszcze?
Olej - jestem, jestem!
a millers nie ściemnia po upalaniu:
M - jest tam jeszcze olej?
millers - ni chu ja!
Czesio napisał/a:
To seryjny silnik w OPC , S2wed wymienił ró znće pomiędzy x20xer a x20xev
dzięki, nie miałem pojęcia, myślałem, że to mody w tym silniku
bez szydery - gratulacje Czesio merytorycznego postu!
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013
Jest różnica pomiędzy czarną smołą po upalaniu a przejrzystym olejem o barwie bym powiedział bursztynowej. Wiem co się działo z VR1 Valvo np.
Do tego ubytek oleju - jak hondziarz nie widzi ubytku po dawaniu w pizdę to wiedz że coś się dzieje.
Jest różnica pomiędzy czarną smołą po upalaniu a przejrzystym olejem o barwie bym powiedział bursztynowej. Wiem co się działo z VR1 Valvo np.
Do tego ubytek oleju - jak hondziarz nie widzi ubytku po dawaniu w pizdę to wiedz że coś się dzieje.
A co działo się z Valvo?
Hmm, a gdybym jednak uparł się na ten Motul, to co radzicie ?
Pozatym biorąc pod uwage to co napisałem powyżej, czyli przebieg, rodzaj oliwy dotychczas itd. co zalewać, 5W40 czy 10W40 ?
A przy okazji czy ktoś zna LIQUI MOLY MoS2-Leichtluf 10W-40 z dwusiarczkiem molibdenu?
Jakieś opinie?
właśnie, widzieliście olej po frytkach
jakby nie ciemniał to by zaczął wzbudzać moje zaniepokojenie
a już tak serio, sam leję Millersa od 2 ostatnich wymian
zero dolewania między wymianami, nie wiem czy to kwestia tego że ten silnik nie bierze czy po prostu olej jest dobry
szczególnie aktualna cena jest atrakcyjniejsza niż dawno temu
Millersa mamy 100% pewnego i oryginalnego - bo z pewnego źródła
Motula kiedyś też lałem, ale obecnie już nie ma pewności czy to oryginał czy ktoś nie chciał sobie dorobić na boku
tak samo jest z Mobilami, Castrolami itd. wszystko podrabiają na potęgę
auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013
dokładnie, a przewaga Millersa jest taka, ze jest zajebisty Nie wiem ile w tym prawdy, ale Total i Millers o takich samych parametrach, a jednak na Millersie silnik lepiej trzymał temperaturę.
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013
S2WED napisał/a:
Hmm, a gdybym jednak uparł się na ten Motul, to co radzicie ?
lekarza..
a tak poważnie - spytaj Vlodka jaki najlepiej olej i czemu taki - da Ci propozycje, da Ci uzasadnienie - będziesz mógł poszukać w necie faktów czy opinii żeby się z tym zgodzić lub nie.
jak lałem millersa w clio to musiałem dolewać po trochu ciągle
ale jak został uszczelniony wyciek przy skrzyni to od razu przestało ubywać
jak będę miał okazję się zobaczyć z Markiem to i e30 dostanie jakąś oliwę millersową.
ja się na tym nie znam ale olej dobry, z pewnego źródła, w dobrych cenach, gama szeroka i jakoś nikt kto używał nie pisał, że cokolwiek się pogorszyło
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 03 Kwi, 2013
Ja mogę jeszcze dodać od siebie, że Nanodrive z serii motorsport pokazał 2,5KM więcej niż na 8100 X-cess z Motula. Oba 5W40
Sprawdziłem sam bo nie wierzę w marketingowy bełkot
Ja mogę jeszcze dodać od siebie, że Nanodrive z serii motorsport pokazał 2,5KM więcej niż na 8100 X-cess z Motula. Oba 5W40
Sprawdziłem sam bo nie wierzę w marketingowy bełkot
To będę miał w razie czego 162,5KM.... ja jebie!!!!!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach