auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Pon 05 Maj, 2014
Kiedys gdzieś na forum były wrzucone jakies porownania/dokumenty saxo challenge. Jesli dobrze kojarze to wydech w saxo challenge był na 58mm (tylko nie wiem czy to była srednia w srodku czy po zewnatrz) i chyba tylko na jednym tłumiku. Zamontowali do tej pucharówki najpierw serie wydech 48mm - a pozniej ten wydech 58 na jednym tłumiku/bez kata.. juz nie pamietam czy tam były porowniania na poszczegolnych biegach czy poszczegolnych predkosciach obrotowych ale na pewno przybyło tam dobrych kilka km
W sumie u ciebie w głowicy sa własnie wałki z saxo challenge wiec moze tedy droga...
Ale niech sie tu ktos madry wypowie
Nie hamowane,ale idzie grubo,jak grubo to moze kiedys sie okaze. Bocheński moze pojade, choć już mnie saxo zalamuje. Teraz sie przewod paliwa rozciekl...
auto: 106 GTi/Espace
silnik:: 1.6/2.0
moc: 130/140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Mar 2008 Skąd: Krk
Wysłany: Pon 19 Maj, 2014
Marek23, głowa do góry i widzimy się na bocheńskim, też taką awarię miałem kiedyś na tyskim przed 3 oesem już w strefie więc rajd się skończył przedwcześnie
auto: BMW E46 Compact
silnik:: M54B25
moc: 192km Pomógł: 11 razy Dołączył: 30 Sty 2010 Skąd: Mysłowice
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014
sam w sobie szału nie robi,ale jest ameliniowy więc można go obrobić i pakować większą przepustnice(?) i wtedy po korekcie coś powinien dać. Nie wiem jak z homo.
napewno jest lepszy w obrobce niz plastikowy do tego mozna zaadoptowac wieksza przepustnice np z clio na linke, ale i tak trzeba dac adapter i rozwiercic wlot bo tam chyba jest tylko 52mm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach