auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km Pomógł: 14 razy Dołączył: 03 Sie 2010 Skąd: z kątowni
Wysłany: Czw 13 Lip, 2017
Franek napisał/a:
Rasputin napisał/a:
Ma ktoś kogoś w Fordzie? Potrzebny rabat na Focusa RS.
Mam osobę godną polecenia w Warszawie.
Brałem tam fieste ST.
Nie mniej na Focusa oraz na Mustanga nie ma rabatów.
Jeśli jesteś zainteresowany mój kolega będzie sprzedawał za jakieś 2 - 3 tygodnie.
Kupiony równy rok temu. Pełna gwarancja. Zero modów. Niebieski plus pare opcji. Latany jako daily. Nie pamiętam przebiegu, ale jakoś kilkanaście kkm.
Wystawia fakture? Ile bedzie sobie za niego życzył i jaka specyfikacja?
Mogę mieć nowego, też niebieskiego z kubłami Recaro za trochę ponad 170k więc mocno się zastanawiam czy jest sens sięgać po używk jak ma być taniej o ok. 10k pln.
Tak wogóle to wybieram między Focą RS, Golfem R a Hondą Type-R. Honda największa i najtańsza, Focus najmniejszy i najdroższy a R'ka najwygodniejsza i cenowo po środku.
Jakieś sugestie co brać lub czego unikać z tej trójki? Civic dodam chodzi o IX gen. Ten najnowszy wogóle do mnie nie przemawia.
Rasputin, z tego co wiem to nie jest leasingowy więc nie ma faktury.
Cena pojecie wzgledne. NIe wiem. Ma najpierw wycenić u dealera.
Ja bym z całej trójki poszedł w Golfa.
W RSie wypierdala się silnik i to nie jest jednostkowy przypadek, tylko aż zabrakło na polskim magazynie motorów na przekładkę.
auto: białe
silnik:: 2.3
moc: 350km Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Sty 2015 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 13 Lip, 2017
Franek napisał/a:
Ja bym z całej trójki poszedł w Golfa.
W RSie wypierdala się silnik i to nie jest jednostkowy przypadek, tylko aż zabrakło na polskim magazynie motorów na przekładkę.
Też to słyszałem... zaraz się okaże, że mamy wspólnego znajomego, który takie info rozsiewa
PiTT, no właśnie w mustangu jakoś nie słyszałem o żadnym przypadku.
A RSy widziałem na własne oczy 3 uszkodzone sztuki (w tym jeden dealera, jeden mojego znajomego i jeden którego zrzucali z lawety jak akurat byłem na oleju fiestą).
Wszystkie w Warszawie.
Na forum fordtuning też był magister który mówił że auto na biało szło po odpaleniu, więc to pierwszy objaw uszkodzenia silnika.
Alexxx, możliwe. Kolega zaczął całą przygodę z uszkodzeniem motoru chyba w maju? A dopiero przedwczoraj przyjechał silnik do przekładki. Auto jeszcze na serwisie stoi.
Powiem tak. Chuj nie auto ten nowy RS. MK2 był mistrz. MK3 kupa.
Jeden kolega który właśnie latał kiedyś fiestą ST (przez niego zachorowałem na swoją) przesiadł się na RSa. Polatał rok. I co? Na wiosnęprzesiadł się na Golfa Clubsporta i jest zachwycony.
EDIT:
Jak to się mówi w handlarskim slangu - nie ma co porównywać gówna do twarożku - ale Fiesta ST jest ultra niezawodną maszynką do modzenia i naparzania po torze, podczas gdy seryjny RS jeźdżony do pracy w korpo wypierdala się po 9 miesiącach spokojnej jazdy.
I żeby było śmieszniej - to nie jest pytanie czy się wypierdoli - tylko bardziej kiedy to się stanie.
Są jeszcze inne plotki na temat zmienianych siników, ale to chyba ogólny wic nie będe czarnego PRu robił.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach