auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 26 Maj, 2015
Panowie apropo przewodów paliwowych - potrzebuje takich plytek do przymocowania do grodzi gdzie z dwóch strony będę mógł wkręcić przewód paliwowy? Macie namiar na takie coś?
auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 27 Maj, 2015
Przewody nie mogą się łączyć w kabinie, a to co Ty wymyśliłeś to właśnie byłoby zaprzeczeniem tego wymogu. Jak Ci taka złączka puści to niewesoło - patrz ostatni pożar 208 na rajdzie.
Zrób otwór, albo wykorzystaj istniejący, najlepiej wygnij krawędzie tak jak w łączeniach klatki do słupków, w to daj przewód gumowy (wklej na silikon dla pewności) i poszedł.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
Bonczek, http://ptm.pl/index.php?page=samochody-2
ew. pewnie qbus by ci to ogarnal ... wedlug mnie zakladanie takich przelotek jest zbyteczne po 1 kazde dodatkwe polaczenie jest czyms co moze z biegiem czasu zawiezc, a po drugie kazda koncowka kosztuje kilka peso
gumowe przelotki, czy tez wezyki itp cokolwiek zeby przewod nie przechodzil bezposrednio przez blache swietnie sobie radzi
aha bo tak w ogóle przewody paliwowe czy tez hydrauliczne nie moga miec połaczen wewnatrz, z wyjatkiem polaczen na przedniej lub tylnej przegrodzie.
a tak przy nieszczesciu Typy i rozkminki o przewodach i bezpiecznych zbiornikach, to tak na przykladzie Citroena:
kozackie przewody paliwowe, do tego bezpieczny zbiornik paliwa, szybkozlaczki do tankowania czary mary... i plastikowa pompa paliwa, ktora przykrywa plastikowy dekielek gdzies w okolicach montazu kol zapasowych... no a na rajdzie bywa tak ze sie takie kola z bagaznika szybko wyciaga i jeszcze szybciej je tam wklada......
http://boutique.citroenra...id_product=3633
_________________ Młody
"Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu. "
Szkoda, że Chuchała nie zebrał budżetu na R5 i nie ma Jurka na liście To wogóle jest paranoja, że Mistrz Polski nie umie zebrać budżetu na jednorazowy start topowym autem
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 25 Sie, 2015
Fakt, najbardziej szkoda Chuchaly
Dziwi brak Tomaszczyka i młodego Steca tym bardziej ze cos sie ostatnio wypowiadal ze chce wrocic na stale do RSMP.
My nie jedziemy z prostego powodu. Wlozylem w tym roku juz tyle kasy ze testowanie na rajdach za drogo wychodzi. Budzet na Wisle przeznaczamy na testy auta i wracamy od Nadwislanskiego.
Bad-i, możesz mi napisać jaki był sens szumnego walczenia o Open 2WD na początku sezonu? Bo jak widać po liście na Wisłę, z wielkiego zainteresowania mamy małe gówno...
Poza tym wystartowałbyś Saxo, start jest zawsze lepszy niż trening, a jazda po technicznych trasach daje więcej niż na torowych 90'tkach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach