Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Hamownia
Autor Wiadomość

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Śro 30 Gru, 2009   

Odcinkę na wykresie to se można w każdej chwili ustawić po hamowaniu, może kolo żła wartośc ustawił i tyle np. sugerując się skalą na obrotomierzu.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Czw 31 Gru, 2009   

jarek-malopolsk napisał/a:
A gdzie wy w tarnowe macie hamownie ?? o_O

http://www.youtube.com/watch?v=sSvzEfWxhto :> ??


A więc hamownia jest dokładnie w Ilkowicach
Kod:
Zakład Usług Motoryzacyjnych, Rzeczoznawczych i Doradztwa Technicznego

AUTOTECHNIKA-EKSPERT

Jan Lawiński  - rzeczoznawca

Ilkowice; ul. Rudno 42

33-131 Łęg Tarnowski

Zakład mieści się w Ilkowicach przy trasie Tarnów – Żabno.   

(mapka)

tel. fax. (0-14) 645 - 76 - 15

tel. kom. (0)602 46 - 31 - 69


To hamownia Świątka :) Moce wychodzą bardzo realne :) Ja mierzyłęm już w Detechu i PXS i odstępstw brak :)

Bardzo miły pan - dodatkowo sprawdzi Ci analizatorem skład spalni podczas pomiaru :)

Jak sie uzbiera min 5 aut to koszt 60zł za 3 pomiary a indywidualnie - musisz dzwonic :D

Filmik jest z moją clio :D

A czakram się na razie hamowni nie doczekał tak jak i Roczniak i Gładysz :D
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 01 Sty, 2010   

agentczor napisał/a:
jarek-malopolsk napisał/a:
A gdzie wy w tarnowe macie hamownie ?? o_O

http://www.youtube.com/watch?v=sSvzEfWxhto :> ??


A więc hamownia jest dokładnie w Ilkowicach
Kod:
Zakład Usług Motoryzacyjnych, Rzeczoznawczych i Doradztwa Technicznego

AUTOTECHNIKA-EKSPERT

Jan Lawiński  - rzeczoznawca

Ilkowice; ul. Rudno 42

33-131 Łęg Tarnowski

Zakład mieści się w Ilkowicach przy trasie Tarnów – Żabno.   

(mapka)

tel. fax. (0-14) 645 - 76 - 15

tel. kom. (0)602 46 - 31 - 69


To hamownia Świątka :) Moce wychodzą bardzo realne :) Ja mierzyłęm już w Detechu i PXS i odstępstw brak :)

Bardzo miły pan - dodatkowo sprawdzi Ci analizatorem skład spalni podczas pomiaru :)

Jak sie uzbiera min 5 aut to koszt 60zł za 3 pomiary a indywidualnie - musisz dzwonic :D

Filmik jest z moją clio :D

A czakram się na razie hamowni nie doczekał tak jak i Roczniak i Gładysz :D


Troche się podepne pod temat, ale jak ktoś z KRK, lub ogólnie z małopolskiego by się pisał na takowe hamowanko praktycznie za bezcen, to ja jestem 1/5 osób chętnych ;]
_________________
i kno u got soul
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pon 04 Sty, 2010   

...ze wstępnej rewizji wygląda na to, że winie za wcześniejsze odcinanie przy 6400 ponosi komputer, co to dokładnie -> jutro/pojutrze będę wiedział, zajmię się nim ludek bawiący się sterownikami/komputerami i teraz szybkie pytanie, które i on mi zadał.. Czy ustawić tak jak seria przewidziała czy np. na 7500 lub 8000, sciągać ograniczenia na pewno nie będę, ale czy jest jakikolwiek sens, żeby zamiast seryjnych 7200 ustawić odcinke np. na 7500 ??
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 04 Sty, 2010   

jarek-malopolsk napisał/a:
żeby zamiast seryjnych 7200 ustawić odcinke np. na 7500 ??


Jeśli zamierzasz jeździć jakieś sprinty, tory itd to odpowiedź brzmi tak jest. Bardzo często się zdarza że dochodząc do hamowania akurat dokręcasz bieg, tak ze w zasadzie nie bardzo jest sens zmieniać na kolejny, ale i pociśnięcie na odcince to pewna strata, a przy wyższej odcince, akurat jeszcze chwile pociągniesz bez odcięcia.
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pon 04 Sty, 2010   

wobec tego na ile... :> czy jest jakaś granica bezpieczeństwa ?? i czy przy zmianie np. wałków wartość odcinki ma jakieś znaczenie czy żadnego ??
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Wto 05 Sty, 2010   

jarek-malopolsk, a jaki jest tego sens?? wywazyc dol silnika i krecic do 8000 ;D
_________________
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 05 Sty, 2010   

Zależy na jakie wałki zmieniasz. Jak dajesz jakieś męskie to bardzo ważne.
_________________
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Wto 12 Sty, 2010   

info

jakby ktos sie chcial odhamic w detechu 23ego stycznia to tutaj temat:

http://streetracers.krako...t6480.htm#77009
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Wto 12 Sty, 2010   

jarek-malopolsk napisał/a:
wobec tego na ile... :> czy jest jakaś granica bezpieczeństwa ?? i czy przy zmianie np. wałków wartość odcinki ma jakieś znaczenie czy żadnego ??


Ja mam seryjnie 7200, miałem kompa który ciął przy 7800 ale nic to nie dawało więc ze strachu wróciłem do starego :D

W clio na hydraulice trochę strach tak wysoko kręcić :D
 
 

Rasputin 
sushi nori


auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Sie 2010
Skąd: z kątowni

Wysłany: Pon 29 Paź, 2012   

Gdzie w Wawie warto wybrać sie na hamownie?
Zależy mi na prawdziwym wyniku a nie wirtualnych koniach :]
Wiem,że u Miniaca moge sie spodziwać realnego pomiaru ale do niego troche daleko mam :/
W grę wchodzi raczej tylko Wawa. ECU Performance? Coś jeszcze?
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 29 Paź, 2012   

z mojej strony z czystym sumieniem polecam ecu
_________________
 
 

roj 
Rangi, rankingi, drabinki


auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: WWa

Wysłany: Pon 29 Paź, 2012   

Raspu daj znać kiedy się wybierasz, ja jeszcze zrobię przepustnicę i chcę zobaczyć ile wypluje ten silnik co kupiłem więc chętnie się też wybiorę.
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam xD
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pon 29 Paź, 2012   

Rasputin napisał/a:
Gdzie w Wawie warto wybrać sie na hamownie?
Zależy mi na prawdziwym wyniku a nie wirtualnych koniach :]
Wiem,że u Miniaca moge sie spodziwać realnego pomiaru ale do niego troche daleko mam :/
W grę wchodzi raczej tylko Wawa. ECU Performance? Coś jeszcze?

Rogalotti na Mineralnej
http://rperformance.pl/hamownia.php
i oczywiście Miniac - warto się kawałek przejechać
 
 
 

siema 
dziękuje i pozdrawiam


auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Skąd: PWZ

Wysłany: Wto 30 Paź, 2012   

To co, mini dyno day hh.org u miniaca? ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.19 sekundy. Zapytań do SQL: 13