auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Pią 06 Wrz, 2013
no to seja albo mniej klaustrofobicznie lanosa/astrę w gazie (o ile znajdzie się niezardzewka) ale wybór w wawie duży, nawet w takich kwotach.
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pią 06 Wrz, 2013
W 900cc rozrząd na łańcuchu, silnik w zasadzie bezobsługowy, standard to walący olej z pod pokrywy zaworów, uszczelka to grosze. Po wawie nie było nigdy tak żebym zamulał w normalnym ruchu, wyglądało to raczej tak że ruszałem i jechałem szybciej niż 70% aut, a czasami nawet więcej. Na trasie spokojnie 110 można jechać, a zdarzało mi się z Ryki-Wawa przelecieć non stop 130-140 w niecałą godzinę.
Wahacze kplt z gumamai sworzniami itp 65zł/szt, droższy jest remont tylnej belki bo trzeba zdejmować całą, tlumik z rurą też jakieś grosze.
Problem jest z zakupem bo są jakieś mafie sc i cc, wszystko co sie pojawia szczególnie jakieś podziadkowe są momentalnie skupowane przez handlarzy.
Ja jak wystawiłem swojego to miałem pierwszy tel jak po zamieszczeniu otomoto pokazywało że jeszcze nie ma takiego ogłoszenia
Jeżeli sej albo cc było walone to w 90% naprawa była wykonana chałupniczo.
Rdzewieje głownie w bagażniku na połączeniu podłogi i zakoli, oraz punkty lewarowania przy przednich słupkach zaraz za progiem w stronę wydechu.
Czesto jest problem z tylnymi hamulcami, albo się reczny blokuje albo korektor siły hamowania potrafi wariować i tył blokować.
Wycieraczka tylna to standard ze nie działa albo jej już nie ma, warto sprawdzić olej w skrzyni bo jak są wywalone manszety na przegubach wewnętrznych to one uszczelniają skrzynie i tamtędy ucieknie olej.
Ogrzewanie u mnie działało jak piekło, nagrzewał sie moment, nic nie parowało, nie trzeba było skrobać czy wycierać szyb, oczywiście warto mieć gumowe chodniczki.
Szczerze to jak by był bezpieczniejszy to pewnie bym kupił seja drugi raz.
auto: Laweta/Kopytko
silnik:: Diesel/1,8 ti
moc: Brak/140km Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Gru 2011 Skąd: warm-maz
Wysłany: Pią 06 Wrz, 2013
Kamill napisał/a:
droższy jest remont tylnej belki bo trzeba zdejmować całą, tlumik z rurą też jakieś grosze.
Małe sprostowanie. Tam nie ma belki tylko dwa wahacze, w każdym po dwie tuleje. Razem 4 tuleje po ~40 pln sztuka.
Co do reszty się zgadzam. SC/CC przejął pałeczkę najtańszego w utrzymaniu auta po Maluchu.
Taka jeszcze ciekawostka. Silnik Fire 1,1 jest na pasku rozrządu ale jest bezkolizyjny. Tyle, że luzy zaworowe są już regulowane, a w 899 na łańcuchu jest hydraulika.
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pią 06 Wrz, 2013
pablonas napisał/a:
Kamill napisał/a:
droższy jest remont tylnej belki bo trzeba zdejmować całą, tlumik z rurą też jakieś grosze.
Małe sprostowanie. Tam nie ma belki tylko dwa wahacze, w każdym po dwie tuleje. Razem 4 tuleje po ~40 pln sztuka.
Co do reszty się zgadzam. SC/CC przejął pałeczkę najtańszego w utrzymaniu auta po Maluchu.
Taka jeszcze ciekawostka. Silnik Fire 1,1 jest na pasku rozrządu ale jest bezkolizyjny. Tyle, że luzy zaworowe są już regulowane, a w 899 na łańcuchu jest hydraulika.
Tak tam są wahacze i dlatego tak fajnie sie prowadzi, ale one siedzą w belce
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Sob 07 Wrz, 2013
eksperckość tego tematu wypala oczy!
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach