auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 03 Lip, 2007
No dobra - z higiena moze jest "na bakier", ale klateczki trzaska porzadne.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Czw 05 Lip, 2007
Paweł Trela robi klatki do aut które jezdza po ulicy, w kjs, pzmocie i nie wieczy nawet w MP cos nie smiga - paweł pracuje dla TRAX RACING, ale równiez indywidualnie .....
co do klatek to ZDECYDOWANIE Pawełek ... jest ostro zarobiony wiec trzeba sie umawaic na terminy nawet 2 miesiace do przodu...
jakby cos nr mam do Trlucha - ktory zaczał driftowac sierra bi-turbo buehehehhe wartiat
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 05 Lip, 2007
Marcel 08 napisał/a:
jakby cos nr mam do Trlucha - ktory zaczał driftowac sierra bi-turbo buehehehhe wartiat
Gadalem z nim na toyo drift w bydgoszczy - ale projekt jeszcze jeszcze wymaga sporo pracy.
Co do klatek trelucha w RSMP to jest kilka-nascie
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Malik [Usunięty]
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007
z własnych doświadczeń mogę powiedzieć, że stopień zasyfienia garażu nie ma wpływu na jakość klatki. moją robili tam, gdzie się robi Golfy 2 z Fun JAzdy i auta Rafała Martona, jestem zadowolony, cena ok, i blisko wawki wiec super. czas oczekiwania 2 tyg.
a co do zastrzałów to nie zawsze się da je zrobić do kielichów, np W CRX nie mogłop by wyedy być nagrzewnicy i mechanizmu od wycieraczek, co jedna ksie przydaje...
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 13 Lip, 2007
Malik: Znaczy sie robileś klate u Grzesia Barana
W saxo też jest problem z przebiciami do mcPersonów, ale jakoś idzie to zrobić.
No to poka poka ta klatke
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Malik [Usunięty]
Wysłany: Wto 17 Lip, 2007
nie, nie u niego, zreszta Marton tez ich tam nie robil, tylko CI kolesie co nam robili a raczej ich klatki sa firmowane przez barana potem mam nadzieje ze mniej wiecej jasno to powiedzialem.
foty juz niedlugo, bo puki co to problemy techniczne. czyli brak aparatu
auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km Pomógł: 5 razy Dołączył: 31 Lip 2010 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010
Odgrzewam stary temat:
Kto w Polsce (najlepiej południowej) poza Ireco może wspawać gotową klatkę CrMo ? Ktoś się orientuje jaki to koszt i w jakiej postaci przyjeżdża taka gotowa klatka np. Sparco ?
auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010
Meehow napisał/a:
Odgrzewam stary temat:
Kto w Polsce (najlepiej południowej) poza Ireco może wspawać gotową klatkę CrMo ? Ktoś się orientuje jaki to koszt i w jakiej postaci przyjeżdża taka gotowa klatka np. Sparco ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach