auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km Pomógł: 32 razy Dołączył: 10 Lip 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 22 Lis, 2011
jakby Kędzior został aktywowany i się zalogował to mógłby opowiedzieć więcej na temat jazdy i samochodu. Generalnie filmik nie oddaje tej prędkości, dla nas było dużo szybciej miejscami
_________________ DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Wto 22 Lis, 2011
GeKo napisał/a:
sekwencja jest super, dopóki np nie wypadniesz z drogi i zostanie Ci się auto np na 3 czy 4 biegu, trzeba przebić do 1 lub wstecznego co nie jest łatwe jeśli koła się nie obracają. Wtedy trzeba się trochę naruchać biegami góra dół 3-4-3-4 aż w końcu załapią niższe biegi.
Można sobie pomóc sprzęgłem, i wtedy biegi schodzą jak trzeba
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
sorry ze to napisze bo zazwyczaj nie krytykuje, ale z tą cena to kolega poszegl grubo niczym Hołek po krzakach
hehe ależ mocno naciągana filozofia z tym hołkiem
Badi każdy ma swoje marzenia - nie każdy może srać kasą na lewo i prawo budując od zera swoje auto.... I nie odgrywaj się za innego kolegę, bo nie o to tutaj chodzi.... A jeśli możesz to wyedukuj mnie co możnaby lepszego zbudować że będzie aż taka przepaść sądząc po twojej ocenie (pomijając sekwencję, 16v)- zawszę chętnie uczę się nowych rzeczy które są związane z 4 kółkami, a tymbardziej związane z możliwościami rozbudowy 106/saxo, które i tak zawsze pozostaną tylko w głowie I ciekawe ile ty wiedziałeś na ten temat zanim zacząłeś edukować się od innych przy budowie swojego saxo.......
auto: Jest
silnik:: xxx
moc: xxxkm Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2011 Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Wto 22 Lis, 2011
qbus napisał/a:
Cytat:
w rajdach na odwrót, w górę ze sprzęgłem w dół bez
Znam takich co przy kłówce biegi w górę jak i w dół zmieniają zawsze ze sprzęgłem. Kwestia tego kto ile hajsu ma
Radek Pogan cały zeszły sezon zmieniał biegi i w górę i w dół bez sprzęgła a skrzynia cały sezon wytrzymała bez najmniejszego problemu (Sadev) i dopiero na zeszłoroczną Barbórkę robiliśmy rewizję.
rundi -> w skrzyniach Drentha wszystko leci na potęge, w CTR'ach głównie 3 bieg i półosie, nie wiem czy to by wytrzymało chociaż 1 rajd takiego traktowania
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach