auto: Laweta/Kopytko
silnik:: Diesel/1,8 ti
moc: Brak/140km Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Gru 2011 Skąd: warm-maz
Wysłany: Nie 08 Mar, 2015
Odkopuję
Miałem przez rok inne sprawy na głowie i jakoś ściganie mi przeszło ale tak się złożyło, że pojeździłem po Kielcach BRZem i nowym eSTIajem, potem pojechałem na dwa sprinty w roli widza i cholera WRÓCIŁO
No i kupiłem se Kopytko
Compact 1,8 TI, MY `95, wygląda jak śmietnik ale ma super zdrową podłogę i podłużnice, nie walony, silnik w super kondycji.
Krucho teraz z czasem ale jak się ogarnę z fotkami to odpalę nowy wątek w odpowiednim dziale
Za dwa tygodnie pierwszy sprint - może się wyrobię
auto: Laweta/Kopytko
silnik:: Diesel/1,8 ti
moc: Brak/140km Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Gru 2011 Skąd: warm-maz
Wysłany: Nie 08 Mar, 2015
Jak już ogarnę te szalone 140 koników to będę myślał. Na razie musi hamować, skręcać, a ja muszę sobie przypomnieć jak się jeździ RWD. Moc to ostatnie czego mi na początku będzie potrzeba
auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km Pomógł: 18 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Skąd: Wawa - Ursus
Wysłany: Pon 09 Mar, 2015
pablonas, witaj w klubie Ja ostatnio przejałem compacta 2.5 193KM w częściach. Musze go złozyć do kupy To dopiero z takim cięzkim silnikiem musi sie nie prowadzić.
_________________ www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pon 09 Mar, 2015
Jedyna pewna metoda to pokręcić atakiem i obserwować flansze na półosie w którą strone się krecą (w w jedna w jedną druga przeciwnie to szpery nie ma, obie w tą samą szpera jedt). Inna to odczyt blaszki znamionowej i szukanie tam "S". Np S3,15.
auto: Laweta/Kopytko
silnik:: Diesel/1,8 ti
moc: Brak/140km Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Gru 2011 Skąd: warm-maz
Wysłany: Pon 09 Mar, 2015
Kamill, na litość, wiem jak sprawdzić czy w dyfrze jest szpera Nie wiem natomiast czy sprzedawcy używanych gratów na allegro będą to wiedzieć. Przy używce często numery są nieczytelne, a boję się, że prośba o przeliczenie przełożenia dyfra i jeszcze sprawdzenia czy jest szpera to będzie za duży wymóg w stosunku do sprzedawcy
EDIT:
Aha - ale zawsze obecność "S" oznacza obecność szpery?
auto: Laweta/Kopytko
silnik:: Diesel/1,8 ti
moc: Brak/140km Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Gru 2011 Skąd: warm-maz
Wysłany: Wto 10 Mar, 2015
To, że nie każde to już się zdążyłem dzisiaj przekonać
Generalnie potężny problem mam z zakupem fabrycznego mostu ze szperą. Wykonałem ze 30 telefonów dzisiaj i same otwarte dyfry i newsy w stylu "Paaaaanie, ze szperą to schodzą jak ciepłe bułeczki".
Ale chyba się udało. Zamówiłem z Z3 1,9 i wg gościa co sprawdzał szpera jest. Mam nadzieję, że nie ściemniał.
P.S.
Czy mogę poprosić moda/admina o przeniesienie wszystkich postów począwszy od http://forum.hothatch.org...p=650843#650843 do nowego tematu w dziale "pimp my ride" - tytuł wątku "Kopytko 318Ti by pablonas".
Dziękuję
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach