Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Saxo 16v ,moc
Autor Wiadomość

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 23 Sty, 2014   

A gdzie moge schamowac auto w Krk? Czy trzeba jechac do Kato?

Co do mocy nawet nie spytalem. Ale z tego co kojarze takiego auto ma wypluc pewno ze 150 koni spokojnie zestrojone. Bez strojenia pewno bedzie pare kucy mniej.
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 23 Sty, 2014   

najblizej siebie i mechanika masz http://www.detech.pl/

wyniki powtarzalne, jako przed i po sie nada. robilem tam kilka pomiarow.

jak za glowice 16v, walki + robocizne i czesci typu uszczelka, plyny, filtr, olej to cena smiesznie niska...
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 23 Sty, 2014   

Ok, a na zimówce 165 się schamuje czy mogą być jakieś problemy z przyczepnością?
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 23 Sty, 2014   

na 175/55/15 hamowalem. na 165 nie mam pojecia.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 23 Sty, 2014   

a te wałki to przerabiane seryjne czy coś innego? Głowica zostaje na seryjnych zaworach czy na większych?, bo zastanawiam się nad zaworami takimi jak były w Xsara 1.6 110km i nie wiem czy warto czy nie
_________________
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 24 Sty, 2014   

Marek23 napisał/a:
A gdzie moge schamowac auto w Krk?


Niepołomice Termanowscy.pl Chyba najlepsza hamownia w okolicy Krk.

Ja Detechu nie polecam, wręcz odradzam.
_________________
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 24 Sty, 2014   

A już nie dopytałem o tych wałkach. Zawory zostają. Pewno można zmienić,ale mam jeszcze tyle innych rzeczy do zapłacenia a propos saxo i ogólnie startów,że tne koszty.
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pią 24 Sty, 2014   

Marku ja tez ci odradzan deTech hamowalem tam sie w zimie 165/65/14 i auto najnormalniej w swiecie sie panu slizgalo a on twierdzil uparcie ze jest zaburzona praca wtryskow czy cos takiego. Reszta hamownii raczej po drugiej stronie Krk tak ze ci termanowscy co sa w stefie przemyslowej w niepolomicach najlepsza opcja z tej strony Krakowa. Mrozu oto co Maras napisal jest na seryjnych zaworach bo tak jest w homo ze nie moga byc wieksze ;) walki maja zmienione krzywki ale dawca sa seryjne ;) to jest replika walkow z saxo challenge :)
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 24 Sty, 2014   

Marek dobrze ze zostajesz przy seryjnym zaworze, z wiekszym mial bys problem z homologacja
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Sob 25 Sty, 2014   

Ja aż tak grzebać nie chcę. Na razie tyle, za rok jak nie będzie zmiany auta lub budżetu a wypożyczanie to będę dalej dłubał. Ale jakbym miał mieć 150 koni w saxo, to ku,rwa sorry, mi to styka. Jeszcze z moją gorącą głową :rotfl:
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 25 Sty, 2014   

jarek-malopolska napisał/a:
Mrozu oto co Maras napisal jest na seryjnych zaworach bo tak jest w homo ze nie moga byc wieksze ;) walki maja zmienione krzywki ale dawca sa seryjne ;) to jest replika walkow z saxo challenge :)


Dzięki za info :)
_________________
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 26 Sty, 2014   

jeszcze jedno pytanie ile u nich kosztują same wałki?
_________________
 
 

acik666 
kupie pułkę na steropian


auto: SAXO VTS
silnik:: 1,6 16v
moc: 150km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Gru 2011
Skąd: Tarnów

Wysłany: Nie 26 Sty, 2014   

wałki ok 700 oddajesz seryjne w zamian, wałki są z rewaru k/Krakowa, mam takie wałki u siebie
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 26 Sty, 2014   

dzięki bardzo za info
_________________
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 14 Mar, 2014   

Polecam Rasart, nie jest drogo, wiedza większa niż w fabryce, robia dobrze i na czas.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 13