Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki olej do silnika?
Autor Wiadomość

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Śro 25 Sie, 2010   

M napisał/a:
Przy twojej "bujace" Kubuś może byc niewielka różnica :)

M chciał napisać że lamus jesteś
:rotfl:
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 25 Sie, 2010   

i tak musze wymienic - to wole kupic od Vlodka niz od Żabojadów :D
rozumiem, ze nie ma przeciwskazan.

ciekawe czy gwarancja nie ma nic przeciwko :D

PiTT napisał/a:
M chciał napisać że lamus jesteś
:rotfl:

chcial ale nie napisal a Ty jestes i juz nawet nikt tego nie pisze.
japa - nie o tym temat
 
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Wto 26 Lut, 2013   

Koledzy jeżdzący clio szrotami- jaki ojej polecacie ?
do tej pory jeździłem na castrolu 10w60 sport, ale oprócz tego, ze drogi, to więcej jego cech w nim nie zauważyłem :]

Motul 300V 5w40 chyba lepiej, co ?

rzecz jasna oryginalny, nie jakis maszczony z allegro albo od rumuna zza rogu :]

pisze o tych dwóch olejach, bo mamy przedstawicielstwo motul/castrol, więc raczej coś z tego chciałbym wybrać.
Ostatnio zmieniony przez karoluPL Wto 26 Lut, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

Rasputin 
sushi nori


auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Sie 2010
Skąd: z kątowni

Wysłany: Wto 26 Lut, 2013   

Na tym forum jeździ się tylko na Millersie :]
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Wto 26 Lut, 2013   

zdążyłem zauważyć, ale z racji, ze firma zawsze mi coś dołoży do jeżdzenia, to i jeżdze na łojeju takim jaki sami sprzedajemy, bo za inny musze dokładać, więc millers nie wchodzi w grę :lol2:
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 26 Lut, 2013   

Cytat:
Koledzy jeżdzący clio szrotami- jaki ojej polecacie ?


Rasputin napisał/a:
Na tym forum jeździ się tylko na Millersie :]


karoluPL napisał/a:
więc millers nie wchodzi w grę :lol2:

tęsknisz za szarym? :rotfl:
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Wto 26 Lut, 2013   

to już lepiej zalej jakiś 5w50 zamiast 5w40
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 26 Lut, 2013   

300V competition 5W40 będzie OK. Teraz sie to chyba Power nazywa. :rotfl:
_________________
 
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Wto 26 Lut, 2013   

GeKo, to nie wiem który wziąć - z półkowych zapasów 300v competition czy na świeżo zamówić z naklejką "power" . :rotfl:


Jakarti napisał/a:
tęsknisz za szarym?



nie, spoko, już zwracam honor

MILLERS NAJLEPSZY :>
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 26 Lut, 2013   

Ale za to Motul ładnie pachnie :faja:
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 26 Lut, 2013   

I jest dość smaczny, czasem bitki podsmażam :faja:
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 26 Lut, 2013   

karoluPL napisał/a:
zdążyłem zauważyć, ale z racji, ze firma zawsze mi coś dołoży do jeżdzenia, to i jeżdze na łojeju takim jaki sami sprzedajemy, bo za inny musze dokładać, więc millers nie wchodzi w grę :lol2:


Ja używałem tylko Totala z podobnego powodu. Później poczytałem, poszukałem, porozmawiałem i wybrałem Millersa świadomie (w dużej mierze przez Łukasza saxoruleza który sobie zamówił kilka lat temu Millersa do skrzyni i zauważyłem jak to się sprawuje). Jak zaczynałem nie kierowałem się w pierwszej kolejności chęcią zysku, a tym, że fajnie jest do dobrych usług dołożyć najlepsze produkty.
Takie tam tłumaczenie ale teraz ludzie do mnie wracają po kolejne oleje dla siebie, dla rodziny, do firmy :) A to jest miłe jak klient sam mi opowiada o oleju i co zauważył na + :faja:
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Wto 26 Lut, 2013   

Vlodarsky, rozumiem totalnie Twoje podejscie, tyle, ze u nas w firmie, gdzie 80% naprawianych aut, to auta flotowe, firmowe, dostawcze, to castrol jest wręcz szczytem co można sprzedawać. prywaciarzom z resztą też. bo teraz 90% klientów mówi, ze w tesco kupią taniej olej orlenowski i czemu jest tak drogo.

Motul u nas też jest tak jak wspomniałem, ale na prawdę śladowo- mimo, ze chcą nam go wcisnąć jako wiodący olej- ale może i miałoby to sens, gdyby u nas serwisowały się same konkretne auta, w większości do sportu, a nie, że przyjedzie jeden lancer czy jakaś audi s/rs'ka na 100 albo i 200 aut ogółem. A jak ten 1 na 100 klientów będzie chciał jeszcze lepszy olej niż motul- nie ma problemu, sprowadzimy mu odpowiednią ilość, albo sam sobie przecież może kupić :>
 
 

S2WED 
ja! ja! wybierz mnie shrek!
PALATYN


auto: Astra OPC 2750
silnik:: x20xer
moc: 160km
Dołączył: 04 Lip 2012
Skąd: Ząbki

Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013   

Drodzy koledzy, chciałbym zmienić oliwę w świeżo nabytym fureksie.
Według książki miał zalewany głównie 5W40, kilka razy 10W40. Ostatni zalany to 10W40. Nie wiem co było przyczyną wyboru takiego oleju gdyż ksiażka jest po belgijsku :/
Nie mam pojęcia czy silnik bierze czy nie, bo na tyle km jeszcze nie przejechałem, ale na zewnątrz jest sucho, a kompresja na garach wręcz fabryczna.
Auto to Astra OPC, silnik to N/A 2.0 benzyna o oznaczeniu x20xer, "ostre" wałki rozrządu, inny kolektor wydechowy, inny komputer, usunięty wałek wyrównoważający, dodana chłodnica oleju, pływające sworznie tłokowe, koło zamachowe z 8 otworami, kute tłoki, itd, itd... moc to 160KM przy 6500 obr/min. Moment obrotowy 188 Nm przy 4300 obr/min. Przebieg w chwili obecnej to 195700km.

Co do marki jestem już zdecydowany prawdopodobnie na MOTUL, tylko że mam mętlik w głowie co do rodzaju. Oficjalna wyszukiwarka na ich stronie zaleca do OPC:
-8100 X-cess jako najlepszy,
-8100 X-clean jako też zalecany ,
Ale oprócz tego jest tez:
-300V power do aut sportowych ,
-oraz Specific sam nie wiem do czego...
Czy ktoś ogarnia czym one się różnią od siebie, co i jak i który lepszy do OPCka?
Podzielcie się doświadczeniem i wiedzą :)
A może macie jakieś inne/lepsze propozycje?
 
 

roj 
Rangi, rankingi, drabinki


auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: WWa

Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013   

lej Pan millersa :]
a swoją drogą ta moc i moment to "katalogowa" czy po tych wszystkich modach? o_O
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam xD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 13