ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Sob 10 Lis, 2018 EVO 6 VS GTR
SERWUS!!!
Dawno mnie nie było... Pany mam dylemat! 30 na karku już stuknęła więc są pierwsze oznaki.
Zachciało mi sie GTR'a. I trochę biję się z myślami czy zmieniać moją VI na GTR. Był marzeniem zaraz jak wyszedł i powiedziałem sobie że będzie to moje następne auto po EVO. Zanim spieniężę EVO pomyślałem o wynajmie auta na weekend, już dogadałem nawet z firmą że w tym czasie mogę sobie strzelić kilka kółek na SILESI byle bym go nie rozbił
Ale może macie jakieś doświadczenie z tym autem? Wszystkie za i przeciw chętnie wysłucham...
PZDR!!!
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Mocno dłubane sprawia problemy, jak każde w takiej sytuacji ... Jedynie koszty wyższe. Seria nie psula się. Starty z wyłączonym ESP coś tam nawyrabialy w zawieszeniu. Kumpel ma chyba z początku produkcji. Tyle że słyszenia. Nie mam takiego samochodu.
Nie ukrywam że bardzo mocno o nim myślałem, ale okazało się że jest to wersja przed liftem, i rozmawiałem z Dominikiem z ECU Performance i powiedział żeby szukać zdecydowanie wersji po lifcie... Choć tego nie skreślam zupełnie.
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Nie 11 Lis, 2018
A jak znajdę stf na fejsuniu? Kiedyś go chyba nawet miałem w znajomych a teraz nie mogę go nigdzie znaleźć?
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Nie 11 Lis, 2018
Nie ma go na FB. wal na pw tutaj albo na kom.
Dostaniesz od niego sporo info a może i GTRa w komplecie
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
auto: Integra type R
silnik:: b18c6
moc: 200km
Dołączył: 01 Sie 2012 Skąd: wwa
Wysłany: Wto 13 Lis, 2018
ŁukaszS3, przejedź się.. zależy czego oczekujesz od samochodu.
Dla mnie GTR był szybki, ale zbyt komputerowy. Celujesz plus minus kieratem gdzie ma jechać i komputery Ci na to pozwalają.
Jak włączysz wszystkie mody GTR i jeszcze do tego jest trochę mokro to jazda nie przypomina niczego. W jednej sekundzie zaczyna iść bokiem, żeby po chwili napędy coś pomieszały i go prostuje i to jest jakaś masakra. Walka z gównem, a nie jazda. Może na suchym w większej przyczepności jest fajnie.
Ogólna zasada jest taka że nie wyłączasz systemów i możesz mieć 15 lat, bylebyś dużo grał na playstation, to będziesz szybki.
Ja wolę analogowe samochody gdzie jak dociśniesz gaz to wiesz jakim slajdem pójdziesz i gdzie wylądujesz. A przede wszystkim wymagające od Ciebie umiejętności. GTR był dla mnie porażką. Mega szybki ale zero frajdy.
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Wto 13 Lis, 2018
sajfer napisał/a:
ŁukaszS3, przejedź się.. zależy czego oczekujesz od samochodu.
Dla mnie GTR był szybki, ale zbyt komputerowy. Celujesz plus minus kieratem gdzie ma jechać i komputery Ci na to pozwalają.
Jak włączysz wszystkie mody GTR i jeszcze do tego jest trochę mokro to jazda nie przypomina niczego. W jednej sekundzie zaczyna iść bokiem, żeby po chwili napędy coś pomieszały i go prostuje i to jest jakaś masakra. Walka z gównem, a nie jazda. Może na suchym w większej przyczepności jest fajnie.
Ogólna zasada jest taka że nie wyłączasz systemów i możesz mieć 15 lat, bylebyś dużo grał na playstation, to będziesz szybki.
Ja wolę analogowe samochody gdzie jak dociśniesz gaz to wiesz jakim slajdem pójdziesz i gdzie wylądujesz. A przede wszystkim wymagające od Ciebie umiejętności. GTR był dla mnie porażką. Mega szybki ale zero frajdy.
Właśnie takie obawy też nieco mam. Ale, teraz już szukam poprostu fajnego wózka na codzień... EVO było budowane pod amatorskie ściganie ALE w między czasie zmieniły się dwie kwestie, PO 1 zepsuła się mocno atmosfera w klasie, zaczęło się kupowanie opon za 7k-a ja nie jestem jebnięty żeby do amatorki tyle na gumy kłaść i wiele innych poszło w złą strone. A PO 2 wjechało to:
I ten sprzęt w 110% zapewnia mi chęć sportowej jazdy i adrenalinę za cenę wręcz śmieszną...
GTR'a chciałem dlatego, że najnormalniej w świece zawsze go chciałem, a po drugie chęć jakiejś zmiany... Po prostu...
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach