Blazenstwo, to nie dziala.
Wymysl amerykanow.
Taki wiatraczek zeby wpompowac do silnika powietrza na 10koni musialby byc duzo wiekszy i zabieralby wiecej niz te 10KM obciazeniem.
Tutaj chodzi o sprawnosc.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 31 Sty, 2007
Ja to sie dziwie ze powazne firmy sprzedaja takie produkty.
Moze i takie siurbo cos daje ale przy 1000obrotow chyba... potem jest restryktorem dolotu takie badziewie.
300$ w podstawowej wersji dżizas.
Chinczycy wypordukowali za 3$ + duża marża + markietink.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 31 Sty, 2007
przyrosty tez nie są jakies spektakularne piszą ze daje to 5 procent czyli jakieś 7 koni w przypadku pługa, ale na bank troche zawyżyli tą wartość więc będzie z 3 % czyli jakieś 4 konie za 900 zł plus montaż tego ustrojstwa, za który mało też na pewno nie krzykną
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 31 Sty, 2007
Loko napisał/a:
przyrosty tez nie są jakies spektakularne piszą ze daje to 5 procent czyli jakieś 7 koni w przypadku pługa, ale na bank troche zawyżyli tą wartość więc będzie z 3 % czyli jakieś 4 konie za 900 zł plus montaż tego ustrojstwa, za który mało też na pewno nie krzykną
WIesz ze jest nawet 3%? W całym zakresie?
Loko jak masz empiryczne doświadczenie z tym urządzeniem to prosze oświeć nas bo swoim oczom nie wierze
No offence oczywiscie...w formie zartu zadalem pytanie ale chcialbym zobaczyc to na napierze co daje ten wentylator samochodowy
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 31 Sty, 2007
Ale kto tu pisze o całym zakresie :570: , jeśli podają ze wzrost jest 5 % to na pewno im o maksymalny , nie spotkałem się jeszcze zeby ktoś podawał przyrost mocy w całym zakresie, zawsze rzuca się watościami maksymalnymi, bo to łądniej wyglada.
Doświadczeń z tym czymś nie mam zadnych i nie chce mieć
Ostatnio zmieniony przez Loko Śro 31 Sty, 2007, w całości zmieniany 1 raz
czytałem kiedyś opis jak koleś zrobił sobie takie turbo za 1/10 ceny po prostu kupując taki wiatraczek o identycznych parametrach. zrobił dolot, wsadził śmigło, zakręcił i pourywały się łopatki ciąg powietrza w dolocie NA był dużo silniejszy niż wydajność tego śmigiełka.
Taki wiatraczek zeby wpompowac do silnika powietrza na 10koni musialby byc duzo wiekszy i zabieralby wiecej niz te 10KM obciazeniem.
Tutaj chodzi o sprawnosc.
wiekszy to on byc nie musi, problem z samym silnikiem; mialo by to szanse dzialac przy uzyciu silnika bezszczotkowego o mocy 2-3kW i rzeczywiscie byly by przyrosty rzedu 5-10%; problem w tym ze taki silnik musial by krecic przynajmniej jakies 30 tys obrotow no i skads musial by dostawac te 2-3KW (ponad 200A z instalacji zamochodu); co pozostaje do rozwiazania to budowa wirnika - widzial ktos plastikowe lopatki w turbo?;D
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Czw 01 Lut, 2007
może nie powiem nic odkrywczego, ale to elektryczne coś to śmiech na sali
turbinka kowalskiego w maluchu działała - znaczy działał cały korpus, śmigiełko wewnątrz tylko przeszkadzało, ale dzięki zwiększeniu odległości między gaźnikiem a komorami spalania - jakieś zyski były.
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach