Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie Gwintowane [GWINT]
Autor Wiadomość

206 Gti 
bulion czy brulion?
Ulubieniec forum


auto: Mercedes
silnik:: 3.5
moc: 272km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007   Zawieszenie Gwintowane [GWINT]

Witam Państwa ..

Po Lublinie Zapragnąłem czegoś takiego...

Mam pare pytań jeśli mozna a w temacie kwintu jestem Kompletnie ZIELONY!!

1. Jak wyglada użytowanie Gwintu na codzień .. Jest BArdzo Twardo ??

2. Czy Ten zestaw na regulacje TWARDOSCI ??

http://moto.allegro.pl/it...supersport.html

3. Jezeli nie to czy jest gwint z regulacja twardosci do 206 ... Jaki i za ile ??

4. Kto ma gwint i jezdzi na codzień.

5. Czy to dobry pomysł .. czy lepiej KONI Sport - tam wiem ze jest regulacja twardosci.

6. Czy ustawienie na najbardziej miękko jest porównywane z twarda serią ??

..

nie chce z auta zrobic taczek ... miec porblemów z pękajaca buda a słysząłem takie opinie też .. dlatego pytam i prosze o odpoiwedz!!!

Dziękuje.
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007   

mam gwint jezdze prawie na codzien. zalezy od tego co to za gwint -
jaki amor, sprenzyna, jak ustawione. u mnie jest twardo, ale mi to
odpowiada :) bude mam wyspawana i zintegrowana z klatka:P

mysle ze duzo tez zalezy od tego jak jezdzisz.. jak bedziesz pycil
przez dziury na max twardym setupie bedzie nie milo.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007   

206 Gti napisał/a:
1. Jak wyglada użytowanie Gwintu na codzień .. Jest BArdzo Twardo ??

Gwint oznacza że można regulować wysokość, natomiast nastawy twardości to coś innego.
206 Gti napisał/a:
2. Czy Ten zestaw na regulacje TWARDOSCI ??

Firma nic mi nie mówi, i szczerze mówiąc jeśli mialbym wydać sporo kaski to chyba wolalbym coś sprawdzonego Koni, Bilstein, albo Ohlins lub Proflex :) :) :)
206 Gti napisał/a:
3. Jezeli nie to czy jest gwint z regulacja twardosci do 206 ... Jaki i za ile ??

O ile wiem to na pewno Ohlins i Proflex mają ale kosztuje masę pieniędzy
206 Gti napisał/a:
4. Kto ma gwint i jezdzi na codzień.

Peugeotem jeszcze nie jeżdże, ale mialem w Sportingu i jeżdzi się na tym normalnie z ta uwagą że jeżeli opuscisz auto a nie masz plyty to wymagana jest ostrozność ;)
206 Gti napisał/a:
5. Czy to dobry pomysł .. czy lepiej KONI Sport - tam wiem ze jest regulacja twardosci.

Adaś a na czym Ci bardziej zależy ? Na regulacji twardości czy wysokości ???
Gwint jest drogi - odpowiedz sobie na pytanie jak często będziesz zmienial wysokość samochodu ???
206 Gti napisał/a:
6. Czy ustawienie na najbardziej miękko jest porównywane z twarda serią ??

Bilsteina robią od extremalnie miękkiego do extremalnie twardego. Niestety można to zrobić wylacznie w serwisie.

Ja ze swojej strony powiem tak: W codziennej eksploatacji tak naprawde nie ma potrzeby zmieniania ani twardości ani wysokości samochodu.
Uważam że jak w kazdym przypadku potrzeby jest umiar czyli troszke niżej i troszke twardziej.
Jezeli nie chcesz wydac kupy kasy to uważam że B6 + odpowiednio dobrana sprężyna i belka 1 ząbek w dól.

Jeżeli masz duzo niepotrzebnej kasy ;) to kup coś takiego jak ja mam.
Jezeli Bilsteina nie polamiesz to będziesz nim jeżdzil do końca życia twojego samochodu.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007   

Jesli chodzi sportowa jazde, myslez ze gwint to "nonplusultra"
Koniecznie chce wsadzic cos takiego do R5
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007   

tylko czesto bywa tak ze gwint ma słaby zakres regucji twardości na zasadzie mega twardo , bardzo twardo , twardo.

JA niemam gwintowanego zawieszenie a spaxa (psx) wyregulowane gdzieś po środku i jadąc dzisiaj na wertepach dwa razy dotknołem dachu głową :D odbijam się w dotelu jak piłeczka :D
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007   

R5 sama w sobie jest juz sztywna ze rzuca mnie w fotelu, nie moge doczekac by poczuc to przy gwinicie :P
Nizszy srodek ciezkosci, niemilosiernie bede ja rzucal w zakrety. :D
 
 

Rudello 
Nazywam się Bond...


auto: clio sport
silnik:: 2.0
moc: 171km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Maj 2006
Skąd: warszawa

Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007   

ja mialem gwint w golfie. Nigdy nie zmienialem wysokosci choc juz czasem wkurzalo mnie ze pod kraweznik nie moge podjechac albo w zime robie za plug.. Ale zawsze znalazlem inne miejsce do zaparkowania a w zimie... no coz dobry uczynek ;)

Moim zdanie frajda w wchodzenie w zakrety o pare km szybciej i reakcja na ruchy kierwonica rekompensuje wszelkie ewentualne niedogodnosci.
Ale jak wsiadlem w peugota to spodobalo mi sie to ze nie czuje kazdej dziurki, przerwy w drodze a w srodku nic nie skrzypi. Wiec ciezko powiedziec co bedzie lepsze dla ciebie.
Podsumowujac zyskasz na frajdzie z jazdy i osiagach, a komfort bedzie inny.
ja bym zmienil i sprobował poki jestes mlody i kregoslup ci na to pozwala. Jak sie nie bedzie podobalo albo znudzi to wrocisz do poprzedniego ustawienia.
_________________
www.rudys.pl
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007   

Rudello napisał/a:
Moim zdanie frajda w wchodzenie w zakrety o pare km szybciej i reakcja na ruchy kierwonica rekompensuje wszelkie ewentualne niedogodnosci.

Dobrze powiedziane! :564:
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007   

Ale jak już gwint to jakiś dobry, a nie taki który zrobi z auta deske i dobrze się będzie jezdziło tylko na zakrętach toru, a na 95 % normalnych zakretów będzie dramat i jeden wielki ping pong.
Ten super sport na wyglad prezentuje się całkiem całkiem, ma nawet helper co raczej spotyka się w lepszych zawaisach, ale jakoś firma wogóel do mnie nei przemawia i obawiał bym sie wydać na niego kase.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007   

Cytat:
Ten super sport na wyglad prezentuje się całkiem całkiem, ma nawet helper co raczej spotyka się w lepszych zawaisach, ale jakoś firma wogóel do mnie nei przemawia i obawiał bym sie wydać na niego kase.


Zgadza sie.. kim jest super sport?

Juz lepiej D2 albo np XYZ
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007   

Loko napisał/a:
Ale jak już gwint to jakiś dobry, a nie taki który zrobi z auta deske i dobrze się będzie jezdziło tylko na zakrętach toru, a na 95 % normalnych zakretów będzie dramat i jeden wielki ping pong.

Dokladnie. Wydawajac tyle kasy na zawias, warto pojsc w cos dobrego.
W przypadku R5 widze tylko 2 takie rozwiazania:
- FK (z regulacja wysokosci i sztywnosci)
- Koni
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007   

saxorulez napisał/a:
Cytat:
Ten super sport na wyglad prezentuje się całkiem całkiem, ma nawet helper co raczej spotyka się w lepszych zawaisach, ale jakoś firma wogóel do mnie nei przemawia i obawiał bym sie wydać na niego kase.


Zgadza sie.. kim jest super sport?

Juz lepiej D2 albo np XYZ


Supersport to niemiecka firma ktora produkuje swoje wyroby na tajwanie.. z jakoscia u nich bardzo bardzo slabo, za czasow jak fabryka byla jeszcze w niemczech dawali rade ale teraz szkoda kasy.. Zanim kupilem zawias interesowalem sie tym gwintem bo byl w tej samej cenie co kit koni sport. Niestety tutaj jest tak ze niska cena=niska jakosc. Z tego co wiem do 206 gwinty robi tez firma Weitec. Gwint z regulacja twardosci kosztuje cos ok 2400 a z regulacja twardosci i wysokosci 2800 albo 3200 nie pamietam juz. Ja mam u siebie Kit Koni Sport 1130, mysle ze dla wielu osob bylby spokojnie wystarczajacy lecz dla mnie jest mimo wszystko troche za miekki mimo ze jest max skrecony.
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007   

Wlasnie sprawdzilem; Koni nie produkuje gwintow do R5, tylko amorki z regulacja. Wiec zostaje tylko FK.
Tak wyglad FK silverline X:


Na www.re5pect.pl sa jakies dwa inne rozwiazania, niestety nigdy nic o tej marce nie slyszalem, wiec odpadaja.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007   

Ile $$ taki FK?

Widze ze ma fasolki do negatywow.

Ja mysle o zalozeniu gwintu ale z zawiasem z GTT phII.
_________________
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007   

Sa dwie wersje na ich stronie FK

jedna kosztuje 619euro (tyl+przod), druga 8xxeuro
z opisu niczym sie nie roznia :566:
Jedna to "königssport", druga "silverline X"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.17 sekund. Zapytań do SQL: 12