Wraz z wprowadzeniem III ligi PZM zaserwowal nam zmiany licencji.
Mamy taraz 3 stopnie licencji rajdowych:
R - upoważnia do startów w rajdach "plaskich" na calym swiecie
R1 - upoważnia do startów w pucharze PZM
R2 - upoważnia do startów w III lidze (RD-3L)
Licencja WT (wyscigowo-torowa) nazywa sie teraz BC
Licencja WTJ (wyścigowo-torowa junior) nazywa sie teraz B1C1
Ponadto pojawią się dwie nowe licencje które beda obowiązywać tylko w Polsce:
P- licencja Pilota (która umożliwia bycie pilotem z pominieciem innych szczebli)
WR - licencja dla zawodników startujących na "ćwiartke"
I takie moje spostrzeżenie: Jako dotychczasowy posiadacz licencji stopnia krajowego "K" zostalem pozbawiony mozliwosci udzialu w IIIlidze jako zawodnik (no chyba ze w klasie gość) - co średnio mi sie podoba, ale co zrobić.
Aby zostać pilotem w RSMP musze dodatkowo wnioskowac o licencje R co-driver only, choć na razie nie zamierzam korzystać z tego przywileju
Nie... 3 liga po zamknietych rogach, odcinki po 2-5 km... max 30 km oesowych w rajdzie, wpisowe od 300 do 600 złotych. Dopuszczone wyposazenie z utraconymi homologacjami itp itd... takie tansze ppzm.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 17 Gru, 2007
prestiż to bedzie jak przyjecie Marek23 z Pannami a ja pod namiotem powiem ze to moj zioom. Albo przyjedzie White Nigger swoim Phantomem i stuknie laska z brylantami w felge i zapyta - a koce grzewcze biedaku to gdzie......
Tak powaznie to szkoda ze trzeba miec kilka aut zeby jezdzic w PL
Aby zostać pilotem w RSMP musze dodatkowo wnioskowac o licencje R co-driver only, choć na razie nie zamierzam korzystać z tego przywileju ;)
w rundach miedzynardowych jak rajd polski czy subaru bedacy jakas tam
eliminacja mistrzostw strefy centralnej tez tak chyba bylo ze do startu trzeba
bylo miec licencje int codrver.
tak pomieszali te licencje ze po pierwszym przeczytaniu tych wszystkich reg
nie wiedzialem czy wogole jakakolwiek mi dadza czy musze od nowa w kjsach
jezdzic :D
auto: saxofon
silnik:: 1.6 8v & 1.6 16v
moc: Za mało...km Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Sie 2006 Skąd: Podkowa Leśna City
Wysłany: Pon 17 Gru, 2007
no ja tez tego tematu nie ogarniam.ale bad-i dobrze mowi,ze trzeba miec kilka samochodow.
ja narazie stawiam w przyszlym roku na to ze pojade pelnych 6 KSJ-ów.
bo to sie nie zmienilo-prawda????
_________________ DOBRY SEX - można porównać do poślizgu na mokrej drodze, z którego wychodzi się bez najmniejszego szwanku. Serce w gardle, adrenalina, człowiek cały spocony, a na końcu szczerzy zęby jak idiota:)
auto: saxofon
silnik:: 1.6 8v & 1.6 16v
moc: Za mało...km Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Sie 2006 Skąd: Podkowa Leśna City
Wysłany: Pon 17 Gru, 2007
cos czuje ze czeka mnie dluga lektora na zimowe wieczory na temat startow w KJS i rajdach gorskich.
_________________ DOBRY SEX - można porównać do poślizgu na mokrej drodze, z którego wychodzi się bez najmniejszego szwanku. Serce w gardle, adrenalina, człowiek cały spocony, a na końcu szczerzy zęby jak idiota:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach