Wysłany: Wto 15 Sty, 2008 Homologacja AX i takie tam
Moje pytanie brzmi.
Czy jeżeli zrobiłbym sobie AXa 1,6 16v np turbo albo coś tam.... i miałbym on homolowany sprzęt gaśniczy, klatkę, kubły i inne rzeczy homologowane FIA to do czego mogę używać takiego auta ? do jakich wyścigów ? Bo chyba nie mówiło się jeszcze o tak modyfikowanych autach w rajdach... nie dla nich specjalnych klas itd chyba nie ? czy są jakieś wyścigi dla takich kombinowanych aut ??
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Wto 15 Sty, 2008
nie wiem jak z turbo ale w płaskich spokojnie , kiedyś czytałem ze gdybym wsadził do fiesty 1.6 16v zeteca to też bym mógł startować ale niech ktoś mądrzejszy w tych kwestiach się wypowie
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 16 Sty, 2008
Króciutko:
Z poważnych wyścigów to klasy "otwarte":
-wyscigi górskie grupa E1
-wyścigi plaskie grupa H
-rallycross (w klasie H)
W innych zawodach taka "hybryda" niestety nie może jechać.
AX nigdy nie byl homologowany z silnikiem 1,6 bo w ofercie handlowej nigdy taki nie występowal.
Do w/w zawodów niezbedne jest posiadanie homologacji wersji GT/GTI.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
no ok ale chodzi mi o to czy jeżeli mam w samochodze 1,6 a w dowodzie 1,4 to czy w KJS się nikt nie przyczepi do tego ? Czy mogę być w klasie 1,6 mając 1,4 w dowodzie ?
tylko opowiedz sobie na pytanie czy cieszylbys sie jakbys klepal auta z teoretycznie swojej klasy duzo mocniejszym samochodem? turbo = pojemnosc razy 1.7... czyli teoretycznie powinienes jezdzic w klasie z subarami itp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach