auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 26 Kwi, 2006 Test drive part I
Ostatnio wpadłem na zacny pomysł wyłudzania hothatchy na małe test drive/y ..
Na pierwszy ogień poszedł nowy Colt CZT silnik 1.5 Turbo MIVEC czyli zapowiada się fajnie.
Autko które dostałem na 20 minut jazdy po puławskiej i okolicach miało 40.000km przebiegu zrobionego przez dziennikarzy oraz łyse (dziwne nie.. ) opony GoodYear F1. Najprostsza wersja bez skóry - czyli czarne fotele z czerwonymi wstawkami.
Odczucia wizualne:
Z zewnątrz auto wygląda naprawde HOT , czerwony kolor, spora 16" felga oraz wszystkie listwy w lakier robią miłe wrażenie.. kłade nacisk na słowo WRAŻENIE bo po otworzeniu drzwi owo wrażenie znika.. połacie tandetnego plastiku nie pasujące do samochodu za 72000PLN brutto!! Yaris 1.0 ma tej samej jakości plastiki.. szaro wszedzie i zupełnie tak nie sportowo.. Fotele wyglądaja bardzo porządnie i tu znowu się zawiodłem.. tylko wyglądają jak wsiadłem nie czułem dużej różnicy w porównaniu z moim Saxofonem.. napewno lepiej trzymały na wysokości ud.. ale góra już jakos słabo.
Ruszamy:
Po słabym wstępie myśle sobie - zapewne turbo poprawi mi nastrój, zaplam silnik i słyszę dzwięk jaky do nawiewu wpadł popróty worek z liśmci.. szum jakiś.. po 3 minutach walki ogarnąłem klimatyzację i ustawiłęm na minimum bo hałas i szum troszkę irytował. Silnik troszkę się nagrzał więc ruszam... i co - i jajco połowa puławskiej patrrzy na mnie jak na dresa.. bo ruszam z piskiem - ale paska klinowego ???? Kolejne rozdczarowanie. Chila jazdy po pouławskie j.. poprawiam się w fotelu i pierwsze testy na elastyczność. Niestety auta sprawiało wrazenie jakiegos ospałego.. rozumie że turbo musi się napędzić ale to seryne auto wiec oczekiwałem lepszej reakcji na gaz... przyspieszene też nie powala jest dynamicznie.. szybko.. ale napewno wolniej niz seria VTS. Silnik nie kręci sie wysoko jakieś okolice 7000 rpm. Hamulce nie testowałem bo zabardzo okazji nie było i miejsca. Prowadzenie bardzo poprawne - zdecydowanei lepsza reakcja na ruchy kierownicą niż w saxo, auto sprawia wrażenie bardzo sztywnego.
Konkluzja:
KUPIŁBYM UŻYWANE EVO
- plastiki tandeta
- dziwne dzwięki
- słaba reakcja na gaz
- słaba elastyczność
+pewne prowadzenie
+przyśpieszenie
+turbo daje więcej możliwości do tuningu niż NA
SĄ TO OPINIE SUBIEKTYWNE A AUTO PORÓWNYWAŁEM DO MOJEGO SAXO
Nie wiem jaki ma bagażnik. ile pali. ile ma gwiazdek . i czy spełnia norme EYRO 9 - boto nie jest HOT
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Ja nie jeździłem coltem CZT choć przyznaję, że przez chwilę o nim myślałem pod kątem ewentualnego zakupu - głównie ze względu na turbo. Zraziły mnie jedak 2 rzeczy: podobno silnik jest mało rozwojowy jeśli chodzi o modyfikacje mechaniczne a druga, ważniejsza sprawa to, że nie można w nim wyłączyć ESP a tak to ja się nie będę bawił! Co to za sportowy samochód w którym ESP jest na stałe... :562:
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 26 Kwi, 2006
Fajna inicjatywa z tymi testami. Ciekawe jak będzie następny obiekt testów A jak to wygląda, dało by sie wziąć takie auto na dłuzej powiedzmy 2, 3 dni??
W ramach test drive ze trzy miesiące temu jeździłem Ibizą Cupra 1.8T 180KM. Taką żółtą na blachach WPR, którą katują w testach we wszystkich gazetkach samochodowych. Samochód zrobił na mnie całkiem niezłe wrażenie - ładnie przyspiesza, ma wygodne fotele, świetną kierownicę... Jeździłem nią z pół godziny ale z gościem z Seata, który co chwila mówił "ale spokojnie, spokojnie, proszę nie szaleć". Śmiać mi się chciało, bo jechałem naprawdę jak emeryt a koleś był straszanie wypłoszony... Dlatego nie miałem okazji lepiej przetestować tego samochodziku... A szkoda. Chociaż i tak bym go nie kupił, bo cena jest chora. O wiele bardziej moim zdaniem opłaca się kupić Ibizę 1.8T FR 150KM i programikiem podkręcić ją na te 180 koni.
Jeździłem nią z pół godziny ale z gościem z Seata, który co chwila mówił "ale spokojnie, spokojnie, proszę nie szaleć". Śmiać mi się chciało, bo jechałem naprawdę jak emeryt a koleś był straszanie wypłoszony... Dlatego nie miałem okazji lepiej przetestować tego samochodziku... A szkoda.
no wlasnie... , chodzi o to zeby dostac samochod do samodzielnej jazdy, a nie zeby jakis gogus siedzial po prawej i sral w gacie jak sie wejdzie troszke szybciej w zakret!
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Czw 27 Kwi, 2006
Kolejny test drive już ustalony autko bardzo ciekawe i napewno się spodoba na forum jest jedno podobne ale nie takie samo i trzej użytkownicy są w tej samej klasie i mają najblizszych konkurentów tego samochodu.. .. tym razem biorę aparat i dorzucam foto seszyn.. niestety musimy troszkę poczekać bo auto jest w rękach dziennikarzy
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach