Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
dylemat dotyczący sprzedaży 106 i zakupu Clio 2 sport
Autor Wiadomość

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   dylemat dotyczący sprzedaży 106 i zakupu Clio 2 sport

Tak sobie kombinuje. Czy jest sens?
Części droższe te normalne i te performance.
Spalanie większe.
No ale auto szybsze (seria do serii) , nie wiem jakie ma możliwości rozwoju dalszego.

Jakaś burza mózgów?
Ostatnio zmieniony przez pit Czw 11 Lis, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   

no nie wiem czy pug pali mniej niż clio sport II, no chyba, że dizel albo jakiś 1.1... ;)
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   

No jak upalam pali mi 10-11 max! z tego co słyszałem to clio tyle normalnie w serii, no ale słyszałem.
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   

pit napisał/a:
No jak upalam pali mi 10-11 max!


:rotfl:
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   

To bajki słyszałeś :) Jak robisz trasy rzędu 5-8km i auto się nie zdązy nagrzać to moze 10 weźmie przy normalnej jeździe.
Miasto bez korków lub rzadko 8,5-9
Trasa 110-120 7-7,5
średnio u mnie 8-8,5
Tor przy skasowanym spalaniu i jazda po torze 39l
No i clio powinno jeździć na 98Pb

P.S mój rekord do Krk 5,4l ;)


Części 106 S16
Wahacz Lemforder 522zł
Tarcza ATE 139zł
klocki przód Ferodo 138zł
-------------------------------------------------
Części Clio
Wahacz Lemforder 190zł
Tarcza ATE 183zł
klocki przód Ferodo Premier 122zł

Klocki na tył w obu są takie same.

To co w clio jest kurewsko drogie to Rozrząd i zestaw paska klinowego.
Szpera do clio również ma chorą cenę. Myślę że pozostałe graty typu dolot wydech są już w podobnych cenach.
_________________
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   

kurcze ostry delemat..... troche tak jakby Marek23 zastanawiał sie nad zakupem Datsunem z Nowej Zelandii lub Isignia OPC od k-marta.

A tak powaznie to wszystko zalezy do czego auto ma sluzyc. Szczerze mowiac jezeli bym kupowal cos do KJS i upalania to wzialbym 106 a jezeli chcesz isc w rajdy np to juz clio.
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   

u mnie średnio, a głownie jeżdżę po wioskach.... ze zmiennymi wysokościami i mnóstwem zakrętów oraz niedzielnych kierowców których trzeba wyprzedzić to pali 9'5 w tym tez miasto ale sporadycznie... a na trasie to potrafi wypluć 6-7 :) no ale chyba litr na sto CI dużej różnicy nie robi?? sport jest na pewno stabilniejszy ; ale najlepiej na Twoje pytania odpowie chyba MarekS3 bo on ma to i to :)
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   

Zapomniałem dodać.
Amortyzator do Clio seria w ASO około 250zł szt. sprężyny z ASO niestety drogie chyba 400zl szt. Komplet jakiegoś Eibacha to 600-700?
_________________
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   

106 spełnia moje wymagania dotyczące spalania,osiągów,radochy z prowadzenia :D
Ale wiado że zawsze chce się szybciej.
Ale przy tych pieniądzach które włożyłem już w auto to chyba lepiej iść w mody silnika niż znowu od zera w clio pakować.
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   

nie znam się na francach :> ale:

clio sport nie jest zbyt rozwojowe (idzie mi o skuteczne dłubanie silnika), nie wiem jak 106, właściwie jak chcesz dużo tanich koni to tylko doładowane samochody wchodzą w grę.
Poza tym kupienie godnego zainteresowania egzemplarza sporta tez nie będzie całkiem proste.
 
 
 

vojt3k 
czy te oczy moga kłamac...


auto: a4
silnik:: tdi
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lip 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   

GeKo napisał/a:
.....

To co w clio jest kurewsko drogie to Rozrząd i zestaw paska klinowego.
Szpera do clio również ma chorą cenę. Myślę że pozostałe graty typu dolot wydech są już w podobnych cenach.

możesz podać orientacyjną cenę ?:)
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   

pit napisał/a:
106 spełnia moje wymagania dotyczące spalania,osiągów,radochy z prowadzenia :D
Ale wiado że zawsze chce się szybciej.
Ale przy tych pieniądzach które włożyłem już w auto to chyba lepiej iść w mody silnika niż znowu od zera w clio pakować.


jezeli tak to rob taki setup jak moj i Łukasza i bedziesz mega zadowolony. Ja juz nie potrzebuje zeby pug byl szybszy ;)
 
 

tomecki 
śmierdzi frytkami u mnie w pokoju
B_I_K_E


auto: ibiza cupra
silnik:: dizel pałer
moc: 160km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Skąd: bestwina

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   

Pisałem już o tym, kolesie przyjechali po mojego rejlaka clio sportem ph2, pogadałem trochę o samochodzie: pali mu po krakowie ok 13litrów przy normalnej jeździe, za zamianę tarcz przednich z klockami TRW zapłacił 420zł, na wiosnę szykuje mu się zmiana rozrządu-powiedział że części 1800zł (zmieniał będzie wszystko co tam się zmienić da)
Co do jazdy-przewiozłem gościa 106ką na wydechu PS i dolocie, powiedział że dużej różnicy nie ma w osiągach, pojechał ja sportem i potwierdziłbym to, zawieszeniowo clio na pewno pewniejszy/spokojniejszy/stabilniejszy niz peugeot, hamulce tez bardzo dobre w clio.
Z opowieści - silnik sporta ponoć nie trzyma katalogowej mocy :/
Dziwne te rozbieżności w podawanym przez Was spalaniu clio :ble:
_________________
był 126p 1,2mpi ;/
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/1085
był i rallye16V :(
Ostatnio zmieniony przez tomecki Sob 12 Gru, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   

vojt3k napisał/a:
możesz podać orientacyjną cenę ?:)

w ASO 2500 z pompą wody i płynami oraz wymianą. Jak doliczysz kółko zmiennych faz to jeszcze 600zł
Na zamiennikach wyjdzie jakieś 1500zł

tomecki, Kraków to raczej korki, każdy też inaczej rozumie normalną jazdę. Dla mnie normalna to 3tys bieg w górę oraz rozsądne operowanie gazem, hamulcem oraz zdolność przewidywania. Jak dojeżdżam do krzyzówki to nie lecę do końca z gazem a na koniec heble w podłogę. (Generalnie jeżdżąc tak jak podalem wyzej to pewnie bym zszedł poniżej 8l, ale jak to mówi Michool, też lubię czasem przyp.pierdolić ;D )

Sporty nie trzymają mocy, ale trzymają katalogowe wartości przyspieszeń. Mój w tej chwili trzyma serię +1 i osiągi są w granicach 6,5 do 100.
_________________
Ostatnio zmieniony przez GeKo Sob 12 Gru, 2009, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 

tomecki 
śmierdzi frytkami u mnie w pokoju
B_I_K_E


auto: ibiza cupra
silnik:: dizel pałer
moc: 160km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Skąd: bestwina

Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   

Jeszcze jedno, tak jak powiedział bart - kupno zdrowego clio nie jest łatwe, klient mojego peugeota tez szukał sporta, objechał trochę aut i kupił peugeota
_________________
był 126p 1,2mpi ;/
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/1085
był i rallye16V :(
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 12