auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Sob 12 Gru, 2009 dylemat dotyczący sprzedaży 106 i zakupu Clio 2 sport
Tak sobie kombinuje. Czy jest sens?
Części droższe te normalne i te performance.
Spalanie większe.
No ale auto szybsze (seria do serii) , nie wiem jakie ma możliwości rozwoju dalszego.
Jakaś burza mózgów?
Ostatnio zmieniony przez pit Czw 11 Lis, 2010, w całości zmieniany 1 raz
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 12 Gru, 2009
To bajki słyszałeś Jak robisz trasy rzędu 5-8km i auto się nie zdązy nagrzać to moze 10 weźmie przy normalnej jeździe.
Miasto bez korków lub rzadko 8,5-9
Trasa 110-120 7-7,5
średnio u mnie 8-8,5
Tor przy skasowanym spalaniu i jazda po torze 39l
No i clio powinno jeździć na 98Pb
P.S mój rekord do Krk 5,4l
Części 106 S16
Wahacz Lemforder 522zł
Tarcza ATE 139zł
klocki przód Ferodo 138zł
-------------------------------------------------
Części Clio
Wahacz Lemforder 190zł
Tarcza ATE 183zł
klocki przód Ferodo Premier 122zł
Klocki na tył w obu są takie same.
To co w clio jest kurewsko drogie to Rozrząd i zestaw paska klinowego.
Szpera do clio również ma chorą cenę. Myślę że pozostałe graty typu dolot wydech są już w podobnych cenach.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 12 Gru, 2009
kurcze ostry delemat..... troche tak jakby Marek23 zastanawiał sie nad zakupem Datsunem z Nowej Zelandii lub Isignia OPC od k-marta.
A tak powaznie to wszystko zalezy do czego auto ma sluzyc. Szczerze mowiac jezeli bym kupowal cos do KJS i upalania to wzialbym 106 a jezeli chcesz isc w rajdy np to juz clio.
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Sob 12 Gru, 2009
u mnie średnio, a głownie jeżdżę po wioskach.... ze zmiennymi wysokościami i mnóstwem zakrętów oraz niedzielnych kierowców których trzeba wyprzedzić to pali 9'5 w tym tez miasto ale sporadycznie... a na trasie to potrafi wypluć 6-7 no ale chyba litr na sto CI dużej różnicy nie robi?? sport jest na pewno stabilniejszy ; ale najlepiej na Twoje pytania odpowie chyba MarekS3 bo on ma to i to
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 12 Gru, 2009
Zapomniałem dodać.
Amortyzator do Clio seria w ASO około 250zł szt. sprężyny z ASO niestety drogie chyba 400zl szt. Komplet jakiegoś Eibacha to 600-700?
auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Sob 12 Gru, 2009
106 spełnia moje wymagania dotyczące spalania,osiągów,radochy z prowadzenia
Ale wiado że zawsze chce się szybciej.
Ale przy tych pieniądzach które włożyłem już w auto to chyba lepiej iść w mody silnika niż znowu od zera w clio pakować.
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Sob 12 Gru, 2009
nie znam się na francach ale:
clio sport nie jest zbyt rozwojowe (idzie mi o skuteczne dłubanie silnika), nie wiem jak 106, właściwie jak chcesz dużo tanich koni to tylko doładowane samochody wchodzą w grę.
Poza tym kupienie godnego zainteresowania egzemplarza sporta tez nie będzie całkiem proste.
auto: a4
silnik:: tdi
moc: 140km Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Lip 2009 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 12 Gru, 2009
GeKo napisał/a:
.....
To co w clio jest kurewsko drogie to Rozrząd i zestaw paska klinowego.
Szpera do clio również ma chorą cenę. Myślę że pozostałe graty typu dolot wydech są już w podobnych cenach.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 12 Gru, 2009
pit napisał/a:
106 spełnia moje wymagania dotyczące spalania,osiągów,radochy z prowadzenia
Ale wiado że zawsze chce się szybciej.
Ale przy tych pieniądzach które włożyłem już w auto to chyba lepiej iść w mody silnika niż znowu od zera w clio pakować.
jezeli tak to rob taki setup jak moj i Łukasza i bedziesz mega zadowolony. Ja juz nie potrzebuje zeby pug byl szybszy
auto: ibiza cupra
silnik:: dizel pałer
moc: 160km Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2009 Skąd: bestwina
Wysłany: Sob 12 Gru, 2009
Pisałem już o tym, kolesie przyjechali po mojego rejlaka clio sportem ph2, pogadałem trochę o samochodzie: pali mu po krakowie ok 13litrów przy normalnej jeździe, za zamianę tarcz przednich z klockami TRW zapłacił 420zł, na wiosnę szykuje mu się zmiana rozrządu-powiedział że części 1800zł (zmieniał będzie wszystko co tam się zmienić da)
Co do jazdy-przewiozłem gościa 106ką na wydechu PS i dolocie, powiedział że dużej różnicy nie ma w osiągach, pojechał ja sportem i potwierdziłbym to, zawieszeniowo clio na pewno pewniejszy/spokojniejszy/stabilniejszy niz peugeot, hamulce tez bardzo dobre w clio.
Z opowieści - silnik sporta ponoć nie trzyma katalogowej mocy
Dziwne te rozbieżności w podawanym przez Was spalaniu clio
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 12 Gru, 2009
vojt3k napisał/a:
możesz podać orientacyjną cenę ?:)
w ASO 2500 z pompą wody i płynami oraz wymianą. Jak doliczysz kółko zmiennych faz to jeszcze 600zł
Na zamiennikach wyjdzie jakieś 1500zł
tomecki, Kraków to raczej korki, każdy też inaczej rozumie normalną jazdę. Dla mnie normalna to 3tys bieg w górę oraz rozsądne operowanie gazem, hamulcem oraz zdolność przewidywania. Jak dojeżdżam do krzyzówki to nie lecę do końca z gazem a na koniec heble w podłogę. (Generalnie jeżdżąc tak jak podalem wyzej to pewnie bym zszedł poniżej 8l, ale jak to mówi Michool, też lubię czasem przyp.pierdolić )
Sporty nie trzymają mocy, ale trzymają katalogowe wartości przyspieszeń. Mój w tej chwili trzyma serię +1 i osiągi są w granicach 6,5 do 100.
_________________
Ostatnio zmieniony przez GeKo Sob 12 Gru, 2009, w całości zmieniany 2 razy
auto: ibiza cupra
silnik:: dizel pałer
moc: 160km Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2009 Skąd: bestwina
Wysłany: Sob 12 Gru, 2009
Jeszcze jedno, tak jak powiedział bart - kupno zdrowego clio nie jest łatwe, klient mojego peugeota tez szukał sporta, objechał trochę aut i kupił peugeota
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach