Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Szpera czy krotkie przełożenie?
Autor Wiadomość

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   Szpera czy krotkie przełożenie?

Ja w tytule. Do clio z myslą o RPP co bardziej się opłaci? Biegi w clio są długie,więc chyba wychodzi,że bardziej krótkie przełożenie. Ale znów znajomy rajdowiec z dużymi sukcesami radzi mi by pójść w szperę. Auto z myślą tylko o rajdach asfaltowych...

Obie opcje na raz raczej nie, ograniczenia finansowe,jak zwykle :/
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

Clio samo w sobie w miarę przyzwoicie rozdziela napęd, biorąc pod uwagę że co raz częściej na rajdach są zakazy cięcia szedłbym w krótkie.
_________________
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

Moje zdanie i opinie już poznałeś. Krótkie.
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

krótkie FD
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

ja bym skrócił, długiego to już masz :> :]
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

Nie jezdziłem ze szperą nawet jako pasazer więc nie znam zalet praktycznych tego urządzenia.
W tym momencie nie wyobrazam sobie w czym taka szpera mogłaby mi pomoc na asfalcie jesli chodzi o prowadzenie mojego auta. Chociaz 106, to nie Clio. Poza tym szpera ciągnie za sobą kolejne wydatki (połosie, niszczenie opon)
Za to wiem napewno, ze 13x64 pomogło by wiele.
Znam natomiast opinie niektorych, ze szpera była najlepszą inwestycją w auto jakią zrobili.

Moja rada, a zarazem morzenie - przejechac się autem ze szperą.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

Przem_106 napisał/a:

Znam natomiast opinie niektorych, ze szpera była najlepszą inwestycją w auto jakią zrobili.

Moja rada, a zarazem morzenie - przejechac się autem ze szperą.


1. to samo slyszalem od roznych kierowcow (chociaz przyznaje to samo to napisales, jakos nie widzialem wielkich problemow z trakcja a silnik mam mocniejszy od Twojego)

2. juz niebawem Cie zaprosze ;)

Marek23 - poczekaj chwile, odloz troche kasy i kup 2 w jednym i tyle. Czyli i szpere i przelozenie i tyle. Bedziesz wiecznie zadowolony
 
 

MTW 
oops chyba jestem nimfomanką
Black beast


auto: Saxo VTS
silnik:: KFW
moc: 75km
Dołączył: 25 Lip 2010
Skąd: Dzierżoniów

Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

ja znów od swoich kolegów rajdowców słyszałem, że teraz 106 bez szpery sobie nie wyobrażają a jeżdżą najwięcej asfaltów
_________________
www.hotkomp.pl - Internetowy sklep komputerowy oraz serwis
www.106rallyeteam.pl - 106 Rallye Team
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

MTW napisał/a:
ja znów od swoich kolegów rajdowców słyszałem, że teraz 106 bez szpery sobie nie wyobrażają a jeżdżą najwięcej asfaltów


No dokladnie to samo napisalem, pytanie tylko do czego ta szpera na asfalcie sluzy
 
 

MTW 
oops chyba jestem nimfomanką
Black beast


auto: Saxo VTS
silnik:: KFW
moc: 75km
Dołączył: 25 Lip 2010
Skąd: Dzierżoniów

Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

oni zawsze ja chwalili na cięciach i na nawrotach
_________________
www.hotkomp.pl - Internetowy sklep komputerowy oraz serwis
www.106rallyeteam.pl - 106 Rallye Team
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

przy okazjonalnych trackdayach i do codziennej jazdy szpera to imho zbędny wydatek biorąc pod uwagę to, że koszt zakupu i montażu to 1/2 wartości auta, motorsport to jednak trochę inna bajka, na pewno przy odpowiednim ustawieniu zawieszenia, szpera będzie dużą korzyścią, ale jeśli już wchodziłbym tak grubo w temat to ogarniałbym przez GeKo kłówkę z Czech
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

MTW napisał/a:
oni zawsze ja chwalili na cięciach i na nawrotach


jak do tej pory najbardziej hardcorowe serpentyny i nawroty byly dla nas na Dolnoslaskim, i tam moze rzeczywiscie szpera zrobila by robote. Na bank uwazam ze szpera duzo tez daje na mokrym (tak jak w tym roku Wisła)



Yarko napisał/a:
przy okazjonalnych trackdayach i do codziennej jazdy szpera to imho zbędny wydatek biorąc pod uwagę to, że koszt zakupu i montażu to 1/2 wartości auta, motorsport to jednak trochę inna bajka, na pewno przy odpowiednim ustawieniu zawieszenia, szpera będzie dużą korzyścią, ale jeśli już wchodziłbym tak grubo w temat to ogarniałbym przez GeKo kłówkę z Czech


hmm troche przesadziłes, szpera z glownym to moze 1/5 ceny rajdowki ;) (bo nie mowie tutaj o serii). Mysle ze kłowka to juz inna bajka, nie wiem jak wyglada vs homologacja ale na pewno cena jest z 2x wieksza od glownego + szpera plytkowa do puga 106.
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

w przypadku rajdówki Marasa wszedł bym w krótką skrzynię i dobry slick 205 minimum i tyle jeśli mówimy o wyborze co lepiej zastosować ze względu na brak funduszy.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

Jacek napisał/a:
w przypadku rajdówki Marasa wszedł bym w krótką skrzynię i dobry slick 205 minimum i tyle jeśli mówimy o wyborze co lepiej zastosować ze względu na brak funduszy.


Jezeli glownym powodem jest brak funduszy to mam lepsze rozwiazanie. Na nastepnym rajdem za koszt krotkiego przelozenia Maras stawia dziwexy a nastepnego dnia atakujemy kolejny PKS :]


























































p.s. sorry Marus ale musialem ;)
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

na asfalt wybralbym krotkie.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8