auto: było saxo/clio
silnik:: 1.6 | 2.0
moc: 160 | 250km Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Wrz 2009 Skąd: Poznań
Wysłany: Pon 23 Maj, 2011 komunikacja kryzysowa na przykładzie General Motors
Witam wszystkich i proszę pięknie o pomoc !
Zbieram materiały do pracy dyplomowej. Każda pomoc się liczy, a materiały te może się komuś jeszcze do czegoś przydadzą. Przygarnę materiały i wszelkie informacje na temat przemian koncernów moto w wyżej podanych ramach czasowych (kto się rozpadł, z kim się połączył itd.) Wszelkie dodatkowe przykłady komunikacji kryzysowej (najlepiej przykłady z gazet online albo stron www, kampanie PRowe itp.).
Z góry dzięki za pomoc ! Poniżej pełen temat pracy
Temat: Sposoby komunikowania się koncernów motoryzacyjnych z otoczeniem podczas kryzysu finansowego w latach 2007-2010 na przykładzie General Motors.
Ostatnio zmieniony przez filomatic Nie 29 Maj, 2011, w całości zmieniany 2 razy
auto: było saxo/clio
silnik:: 1.6 | 2.0
moc: 160 | 250km Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Wrz 2009 Skąd: Poznań
Wysłany: Pon 23 Maj, 2011
jeśli pytasz poważnie, to zaczął się na rynku kredytów hipotecznych w USA, później przerodził się w kryzys finansowy/gospodarczy i objął zasięgiem także Azję i Europę Zach.
Daimler chrysler się rozpadł jakoś w tym czasie.
Fuzja z usand a nie wyszła za bardzo.
Generalnie ja chciałem pisać pracę o łańcuchu wartości w MB, nawet zdobyłem kontakt do osoby, która obiecała pomóc, jednak rynek polski nie dysponuje pełną wiedzą i ciężko wydobyć jakieś sensowen materiały.
Co innego Twoja praca, skoro jesteś już przy 4 rozdziale.
Kibicuję.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach