auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Sie 2009 Skąd: WJ
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012
są jeszcze pompy od forda probe ( skrzynia biegów) i nysy 200sx (tylny most) obie dbają o prawidłowy obieg miedzy wcześniej wymienionymi "częściami" a chłodnicą oleju
_________________
BNU Tanio skręcam długopisy na akord Warcy Rycy Cescy!
auto: Peugeot 106 XSi
silnik:: 1.4 T8
moc: tyle co u Barejkikm Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2011 Skąd: Pruszków
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012
znany mi temat forda probe i sx'a, problem w tym ze na allegro nic nie ma, a wypadaloby miec jeszcze mozliwośc wyboru a nie rzucać się na jedyna sztuke
ja juz pisalem Ci na gg przy drucie jak u mnie sa problemy, ale drut plus turbo z tylu to nie bedzie jezdzilo, nie wiem dlaczego tak postapiles bo skoro u mnie weszlo turbo na styk tak w 8v masz ulatwione zadanie, mozesz wykorzystac seryjny kolektor lub osbawac barana ktory sie smialo zmiesci
wielki lag to jedno, drugie to auto bedzie jezdzilo tylko po suchym
_________________
BNU Tanio skręcam długopisy na akord Warcy Rycy Cescy!
auto: Peugeot 106 XSi
silnik:: 1.4 T8
moc: tyle co u Barejkikm Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2011 Skąd: Pruszków
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012
Barejka napisał/a:
ja juz pisalem Ci na gg przy drucie jak u mnie sa problemy, ale drut plus turbo z tylu to nie bedzie jezdzilo,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach