auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 06 Mar, 2012 warsztat elektromechaniczny
Możecie coś polecić w WAW?
BMW przestało ładować dzisiaj zupełnie - jakoś dojechałem do pracy ale z pracy to już chyba pojedziemy na lawecie bo akumulatorek się pali na stałe.
Ale w sumie się zastanawiam, chyba lepiej nowy założyć niż babrać to co jest.
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Wto 06 Mar, 2012 Re: warsztat elektromechaniczny
M napisał/a:
:)
Możecie coś polecić w WAW?
BMW przestało ładować dzisiaj zupełnie - jakoś dojechałem do pracy ale z pracy to już chyba pojedziemy na lawecie bo akumulatorek się pali na stałe.
Ale w sumie się zastanawiam, chyba lepiej nowy założyć niż babrać to co jest.
Nie znam sie, ale mogly pojsc szczotki (groszowa sprawa), regulator napiecie, ale wtedy nie wiem czy by ci wyświetlił błąd (regulator mozna kupic nowy i wymienić). Oprocz tego nie spotkałem sie z innymi awariami elektrycznymi alternatora.
Jak nie znajdziesz nikogo to ewentualnie koło mnie na ochocie jest jakiś elektryk którego sąsiedzi polecali, nigdy tam nie byłem, a mieści się w okolicach budynku grójecka 210 trzeba wjechać głębiej polną dróżką, albo dopytać.
Nie pal świateł nawiewów i radia to może jakoś dojedziesz
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 06 Mar, 2012
Teraz byłem sprawdzić i nawet się kontrolka nie zapaliła. Poczytałem o objawach generalnie i to jest jakas masakra ile jest możliwości tam zj.ebania się różnych rzeczy
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Wto 06 Mar, 2012
M napisał/a:
Teraz byłem sprawdzić i nawet się kontrolka nie zapaliła. Poczytałem o objawach generalnie i to jest jakas masakra ile jest możliwości tam zj.ebania się różnych rzeczy
Jak masz multimetr, to sprawdz napięcie ładowania, najbardziej wiarygodne bedzie jak przyłożysz do tego dużego bezpiecznika pod maska jako + i do budy -, przy akumulatorze jak masz w bagażniku będzie już spadek powyżej 0.5V, ale dalej coś pokaże. Minimalnie powinno być powyżej 13,5V, a najlepiej powyżej 14V.
W trakcie pomiarów mozesz zapalic swiatła+długie+halogeny i co tam jeszcze duzo pradu pobiera itp powinien byc chwilowy spadek po czym powinno wrocic do normy
auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km Pomógł: 14 razy Dołączył: 03 Sie 2010 Skąd: z kątowni
Wysłany: Wto 06 Mar, 2012
Jakby co na Zoliborzu moge polecić Auto Volt na ul.Przasnyska 2a przy Powązkowskiej.
Bardzo dobry,polecany na wielu forach,ja do niego zawsze jeżdzę.
Warsztat ma otwarty od 7 do 16 i najlepiej przyjechać ok 6.50 by mieć pewność że Cię przyjmie tego samego dnia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach