Potrzebuje coby ktos podjechał i zrobił wstepne ,ogólne, oględziny tego auta,sprawdzić czy rdzy nie ma,czy jedzie,skręca i hamuje i czy warto żebym mobilizował mój team na grubsze przetrzepanie tego auta
http://moto.allegro.pl/bm...2474561948.html
Najtańsze M5 e39 na rynku. W aucie slizga się sprzęgło (koszt 1200zł), 3 wahacze (mają luzy, koszt wymiany 500zł)) oraz system ABS (prawdopodobnie sterownik lub czujnik, 100-500zł), kierownica nadaje się do obszycia (150zł) i potrzeba kilku poprawek lakierniczych (400zł). Auto odpala i jeździ,
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Nie 15 Lip, 2012
Wygląda fajnie, jeżeli buda i silnik jest ok to w sumie bez różnicy czy to M czy nie skoro i tak rabarbar chciał swapować jak by nie znalazł.
Trzeba było by się dowiedzieć co oprocz silnika z m3 zostało przełożone, typu dyfer wydech chlodnice, hamulce(przód tył), jeżeli dyfer to i tylny wózek wtedy mozna proporcjonalnie sobie ustalić ile jest warty aktualny setup i ile trzeb $ żeby doprowadzić to do //M.
No i jak to ma jeździć na codzień to bym sie zainteresował ile kosztuje montaż klimy.
BTW chłodnica wygląda jak od 325.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach