auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 11 Lis, 2007
Cywilne evo np. IX jezdziło lepiej od imprezy. a w rajdówkach grupy n sytuacja sie odwracała i to subaru się lepiej prowadziło Wiec tak się ma rajdówka do cywila.
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Nie 11 Lis, 2007
Tak, tak, ale ogólnie chodzi mi o to, że nie wierzę, żeby zobili STi krzywdę,
tzn. niemożliwe żeby był gorszy od poprzednika.
WRX to JEST takie auto dla Kowalskiego i dlatego postawili w nim trochę na wygodę.
Podobnie zrobiła Honda z nowym Type-R, tak samo VW ugłaskał Golfa GTI.
W STi natomiast nie ma miejsca na kompromisy- dlatego mam nadzieję, że będzie OK.
Choć moim skromnym zdaniem, powinni też (albo tylko!) dać wersję 3D.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Nie 11 Lis, 2007
Loko napisał/a:
Cywilne evo np. IX jezdziło lepiej od imprezy. a w rajdówkach grupy n sytuacja sie odwracała i to subaru się lepiej prowadziło Wiec tak się ma rajdówka do cywila.
Zle mnie zrozumiales:
Ja mowie o budowie samochodu w sensie samej ramy i rozstawienia kol, przeciez to chyba pierwsze, co swiadczy o tym czy samochod bedzie w stanie przejechac szybko zakrety czy nie.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 11 Lis, 2007
To już za głebokie zagłebianie się , wiadomo ze nowe sti nie będzie totalnie z dupy, żadne nie było i to tak samo będzie dobrze skrecało, ale w przypadku takich aut nie chodzi o to zeby dobrze skręcało, chodzi o to żeby skręcało zajebiście!!. Chodzi o to zeby taki subarak był lepszy od Evo, albo chociaz porównywalny
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Nie 11 Lis, 2007
confirmed
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
Investor [Usunięty]
Wysłany: Nie 11 Lis, 2007
ladny Leon czy Lacceti
a nie to subaru, sry..... :563:
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Nie 11 Lis, 2007
JDM 2l 307 KM i 421 Nm ale EDM jak zwykle słabsze choć silnik większy...
W ten weekend była szwedzka premiera STi i z tej okazji Subaru Szwecja opublikowało trochę danych.
OFICJALNE DANE Z SUBARU: 2,5l równo 300 KM przy 6000 obr i 407 Nm przy 4000 obr.
Silnik obniżony o 22 mm w stosunku do poprzednika.
Standardowe wyposażenie obejmuje m.in:
hamulce Brembo, fotele Recaro, navigator, xenony, keyless entry i koła 245/40 18"
SI-Drive ma 3 programy: Intelligent wpływający na mniejsze zużycie paliwa,
Sport do normalnej i Sport Sharp do ostrej jazdy.
Zródło: http://www.subaru.se/news_varldspremiar_sti.aspx
A z takim opcjonalnym grilem wygląda nawet nieźle...
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 11 Lis, 2007
mAbZ napisał/a:
Tak, tak, ale ogólnie chodzi mi o to, że nie wierzę, żeby zobili STi krzywdę,
tzn. niemożliwe żeby był gorszy od poprzednika.
WRX to JEST takie auto dla Kowalskiego i dlatego postawili w nim trochę na wygodę.
Podobnie zrobiła Honda z nowym Type-R, tak samo VW ugłaskał Golfa GTI.
W STi natomiast nie ma miejsca na kompromisy- dlatego mam nadzieję, że będzie OK.
Choć moim skromnym zdaniem, powinni też (albo tylko!) dać wersję 3D.
sorry ale nie bardzo rozumiem twoje wypowiedzi. Najpierw piszesz ze nie mogli zrobic STI krzywdy a pozniej piszesz ze WRX to jest auto dla Kowalskiego. Ok jezeli zepsuli WRXa w stosunku do poprzednika to jaka jest szansa ze nowy STI bedzie lepszy a nie gorszy.
Dodatkowo twoj komentarz odnosnie nowego typeR, przeciez typeR to byla zawsze najszybsza honda civic, czyli jezeli ktos go "ugłaskał" to musi byc ku temu jakis powod. Idac tym tokiem myslenia mozemy domniemac ze nowe Ferrari powinno byc wolniejsze od poprzednika mimo ze to topowy model ze stajni.
Sorry ale dla mnie nie ma usprawiedliwienia dla firmy ktora robi wolnieszy samochod od jego poprzednika. I nie obchodzi mnie to czy jest to; Renault Clio Sport, Honda Civic TypeR, Subaru Impreza STI, Mitsubishi Evo itd..........
p.s. zaloze sie ze nowe Evo bedzie szybsze od wszystkich poprzednikow z rynku
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Nie 11 Lis, 2007
Bad-i napisał/a:
Najpierw piszesz ze nie mogli zrobic STI krzywdy a pozniej piszesz ze WRX to jest auto dla Kowalskiego. Ok jezeli zepsuli WRXa w stosunku do poprzednika to jaka jest szansa ze nowy STI bedzie lepszy a nie gorszy.
No i co tu jest do nierozumienia? WRX i STi to 2 różne auta, dla różnego kręgu klientów.
WRX-em jeżdzą np. panie domu w USA, serio! A STI wiadomo do czego ma służyć.
Niewiele elementów mają wspólnych, spójrz chociażby na błotniki, świadczące o rozstawie kół.
Bad-i napisał/a:
Dodatkowo twoj komentarz odnosnie nowego typeR, przeciez typeR to byla zawsze najszybsza honda civic, czyli jezeli ktos go "ugłaskał" to musi byc ku temu jakis powod. Idac tym tokiem myslenia mozemy domniemac ze nowe Ferrari powinno byc wolniejsze od poprzednika mimo ze to topowy model ze stajni.
Civic Type-R nigdy nie był topowym modelem Hondy, nie był nawet budowany z myślą o sporcie.
To tylko usportowiona masówka. Musiał być powód żeby ją "ugłaskać"- a pewnie:
chęć zwiększenia sprzedaży!
Bo mimo że to nie auto sportowe, to "mój" Type-R dla zbyt wielu był zbyt harcorowy.
Dla mnie i dla Ciebie ugłaskanie Type-Ra to wada. Ale dla większości klientów Hondy - zaleta, niestety.
I wszystko wskazuje na to, że dokładnie to samo Subaru zrobiło z WRX-em:
ucywilizowało go. Zresztą wcale nie ukrywają, że tym modelem chcą zwiększyć sprzedaż,
czyli przypaść do gustu klientom, którzy sportowo NIE jeżdżą.
STi to inna bajka. W nim kładą nacisk na dodatkowe obniżenie punktu ciężkości,
znaczne polepszenie trakcji względem WRX-a, moc...
Bad-i napisał/a:
Sorry ale dla mnie nie ma usprawiedliwienia dla firmy ktora robi wolnieszy samochod od jego poprzednika.
Jeśli chodzi o samochód SPORTOWY- zgoda.
Ale WRX takim nie jest i nigdy nie był. Civic Type-R też nie.
Bad-i napisał/a:
p.s. zaloze sie ze nowe Evo bedzie szybsze od wszystkich poprzednikow z rynku
EVO X jest lżejsze od IX o 11 kg a moc ma taką samą, tak?
Proszę, pierwsze pomiary nowej Imprezy STi, zobione przez australijski Carsguide:
Cytat:
The new STI is 50mm shorter than the previous model, with an 85mm longer wheelbase and 40-45mm wider track.
new STI can sprint from 0-100km/h in 5.2 seconds. In comparison, the old STI was good for 5.45 seconds.
Fuel economy, meanwhile, is a claimed 10.3 litres/100km and it runs on 98 strength premium unleaded (the old one rated 11.6 litres/100km).
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 11 Lis, 2007
mAbZ na tym forum malo osob przywiazuje wage do czasu samochodu do 100km/h Bardziej chodzi o wlasciwosci jezdne. Jesli sti bedzie szybszy w slalomie, na torze to ok jest szybszy lepszy. Bo tak to sam czas 0-100 km/h niezbyt duzo mowi.
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Nie 11 Lis, 2007
pffff. ale marudzicie...
To jest pierwszy test z przedwczoraj, kiedy to po raz pierwszy udostępniono STi dziennikarzom.
Pewnie nikt jeszcze nie zrobił pomiarów porównawczych na torze... cierpliwości.
Nic nie wskazuje na to, żeby miał być wolniejszy od poprzednika. STi to nie WRX.
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 11 Lis, 2007
Nawet jak bedzie lepszy/szybszy to i tak nigdy nie bedzie samochodem kultowym... Tak jak wiekszosc nowych rozdupionych samochodow... Nie marudzimy tylko poprostu nie podoba nam sie ten samochod ani troche. To subaru to tak jak ferrari z dieslem...
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Nie 11 Lis, 2007
Tym osądem różnicie się znacznie od większości forum na świecie.
Na forum użytkowników Imprezy w USA np. nowe STi nie podoba się tylko niecałym 20-tu procentom,
a ponad połowa mówi że chce je mieć:
http://forums.nasioc.com/...d.php?t=1377783
Więc przepraszam, ale może dostosowujecie poglądy do portfela? :027:
Bo są dziwne, tym dziwniejsze, że NICZYM prócz wyglądu nie poparte-
do piątku nie było przecież żadnych oficjalnych danych STi, a wy już "wiedzieliście".
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 11 Lis, 2007
Pieniadze nie maja nic do rzeczy chociaz wiekszosci z nas nie stac na nowa impreze. Ale jakbym mial tyle kasy to bym nie mial dylematu czy kupic evo X czy impreze Sti bo kupilbym impreze gt i wlozyl w nia troche kasy i jeszcze by mi zostalo na wycieczke na kanary, 10 kompletow slickow na tor, cysterne v-power. I mialbym z tego 10000% wiecej funu Bo w nowej imprezie to bym musial chyba w kasku po miescie jezdzic zeby ludzie mnie nie rozpoznali... Czy to ze impreza podoba sie 80% ludzi w Usa oznacza ze musi sie nam podobac ? Czy dlatego ze nam sie nie podoba to jestesmy gorsi i w ogole fuj ?:) Ja sie nie spinam ale kazdy ma swoje zdanie to taka dyskujsja jak french vs japan. Mamy poprostu inne preferencje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach