Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: saxorulez
Pon 12 Lis, 2007
Legenda umarła, czyli nowa Impreza WRC
Autor Wiadomość

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 11 Lis, 2007   

Cywilne evo np. IX jezdziło lepiej od imprezy. a w rajdówkach grupy n sytuacja sie odwracała i to subaru się lepiej prowadziło ;) Wiec tak się ma rajdówka do cywila.
 
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Nie 11 Lis, 2007   

Tak, tak, ale ogólnie chodzi mi o to, że nie wierzę, żeby zobili STi krzywdę,
tzn. niemożliwe żeby był gorszy od poprzednika.

WRX to JEST takie auto dla Kowalskiego i dlatego postawili w nim trochę na wygodę.
Podobnie zrobiła Honda z nowym Type-R, tak samo VW ugłaskał Golfa GTI.

W STi natomiast nie ma miejsca na kompromisy- dlatego mam nadzieję, że będzie OK.
Choć moim skromnym zdaniem, powinni też (albo tylko!) dać wersję 3D.
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Nie 11 Lis, 2007   

Loko napisał/a:
Cywilne evo np. IX jezdziło lepiej od imprezy. a w rajdówkach grupy n sytuacja sie odwracała i to subaru się lepiej prowadziło ;) Wiec tak się ma rajdówka do cywila.

Zle mnie zrozumiales:
Ja mowie o budowie samochodu w sensie samej ramy i rozstawienia kol, przeciez to chyba pierwsze, co swiadczy o tym czy samochod bedzie w stanie przejechac szybko zakrety czy nie.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 11 Lis, 2007   

To już za głebokie zagłebianie się :D , wiadomo ze nowe sti nie będzie totalnie z dupy, żadne nie było i to tak samo będzie dobrze skrecało, ale w przypadku takich aut nie chodzi o to zeby dobrze skręcało, chodzi o to żeby skręcało zajebiście!!. Chodzi o to zeby taki subarak był lepszy od Evo, albo chociaz porównywalny :)
 
 
 

gaugan 
to byłem ja, Jarząbek
Cpt.


auto: Pilatus PC12NG
silnik:: P&W
moc: 1200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Villanoof

Wysłany: Nie 11 Lis, 2007   

podobno STi 307KM. pls confirm?
_________________
http://airfoto.pl/?module...d=102&type=id_u
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 11 Lis, 2007   

confirmed
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Investor
[Usunięty]

Wysłany: Nie 11 Lis, 2007   

ladny Leon czy Lacceti

a nie to subaru, sry..... :563:
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Nie 11 Lis, 2007   

JDM 2l 307 KM i 421 Nm ale EDM jak zwykle słabsze choć silnik większy...

W ten weekend była szwedzka premiera STi i z tej okazji Subaru Szwecja opublikowało trochę danych.

OFICJALNE DANE Z SUBARU:
2,5l równo 300 KM przy 6000 obr i 407 Nm przy 4000 obr.
Silnik obniżony o 22 mm w stosunku do poprzednika.
Standardowe wyposażenie obejmuje m.in:
hamulce Brembo, fotele Recaro, navigator, xenony, keyless entry i koła 245/40 18"
SI-Drive ma 3 programy: Intelligent wpływający na mniejsze zużycie paliwa,
Sport do normalnej i Sport Sharp do ostrej jazdy.
Zródło: http://www.subaru.se/news_varldspremiar_sti.aspx

A z takim opcjonalnym grilem wygląda nawet nieźle...
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 11 Lis, 2007   

mAbZ napisał/a:
Tak, tak, ale ogólnie chodzi mi o to, że nie wierzę, żeby zobili STi krzywdę,
tzn. niemożliwe żeby był gorszy od poprzednika.

WRX to JEST takie auto dla Kowalskiego i dlatego postawili w nim trochę na wygodę.
Podobnie zrobiła Honda z nowym Type-R, tak samo VW ugłaskał Golfa GTI.

W STi natomiast nie ma miejsca na kompromisy- dlatego mam nadzieję, że będzie OK.
Choć moim skromnym zdaniem, powinni też (albo tylko!) dać wersję 3D.


sorry ale nie bardzo rozumiem twoje wypowiedzi. Najpierw piszesz ze nie mogli zrobic STI krzywdy a pozniej piszesz ze WRX to jest auto dla Kowalskiego. Ok jezeli zepsuli WRXa w stosunku do poprzednika to jaka jest szansa ze nowy STI bedzie lepszy a nie gorszy.

Dodatkowo twoj komentarz odnosnie nowego typeR, przeciez typeR to byla zawsze najszybsza honda civic, czyli jezeli ktos go "ugłaskał" to musi byc ku temu jakis powod. Idac tym tokiem myslenia mozemy domniemac ze nowe Ferrari powinno byc wolniejsze od poprzednika mimo ze to topowy model ze stajni.

Sorry ale dla mnie nie ma usprawiedliwienia dla firmy ktora robi wolnieszy samochod od jego poprzednika. I nie obchodzi mnie to czy jest to; Renault Clio Sport, Honda Civic TypeR, Subaru Impreza STI, Mitsubishi Evo itd..........


p.s. zaloze sie ze nowe Evo bedzie szybsze od wszystkich poprzednikow z rynku
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Nie 11 Lis, 2007   

Bad-i napisał/a:
Najpierw piszesz ze nie mogli zrobic STI krzywdy a pozniej piszesz ze WRX to jest auto dla Kowalskiego. Ok jezeli zepsuli WRXa w stosunku do poprzednika to jaka jest szansa ze nowy STI bedzie lepszy a nie gorszy.


No i co tu jest do nierozumienia? WRX i STi to 2 różne auta, dla różnego kręgu klientów.
WRX-em jeżdzą np. panie domu w USA, serio! A STI wiadomo do czego ma służyć.
Niewiele elementów mają wspólnych, spójrz chociażby na błotniki, świadczące o rozstawie kół.

Bad-i napisał/a:
Dodatkowo twoj komentarz odnosnie nowego typeR, przeciez typeR to byla zawsze najszybsza honda civic, czyli jezeli ktos go "ugłaskał" to musi byc ku temu jakis powod. Idac tym tokiem myslenia mozemy domniemac ze nowe Ferrari powinno byc wolniejsze od poprzednika mimo ze to topowy model ze stajni.


Civic Type-R nigdy nie był topowym modelem Hondy, nie był nawet budowany z myślą o sporcie.
To tylko usportowiona masówka. Musiał być powód żeby ją "ugłaskać"- a pewnie:
chęć zwiększenia sprzedaży!
Bo mimo że to nie auto sportowe, to "mój" Type-R dla zbyt wielu był zbyt harcorowy.
Dla mnie i dla Ciebie ugłaskanie Type-Ra to wada. Ale dla większości klientów Hondy - zaleta, niestety.

I wszystko wskazuje na to, że dokładnie to samo Subaru zrobiło z WRX-em:
ucywilizowało go. Zresztą wcale nie ukrywają, że tym modelem chcą zwiększyć sprzedaż,
czyli przypaść do gustu klientom, którzy sportowo NIE jeżdżą.

STi to inna bajka. W nim kładą nacisk na dodatkowe obniżenie punktu ciężkości,
znaczne polepszenie trakcji względem WRX-a, moc...

Bad-i napisał/a:
Sorry ale dla mnie nie ma usprawiedliwienia dla firmy ktora robi wolnieszy samochod od jego poprzednika.


Jeśli chodzi o samochód SPORTOWY- zgoda.
Ale WRX takim nie jest i nigdy nie był. Civic Type-R też nie.

Bad-i napisał/a:
p.s. zaloze sie ze nowe Evo bedzie szybsze od wszystkich poprzednikow z rynku


EVO X jest lżejsze od IX o 11 kg a moc ma taką samą, tak? :P

Proszę, pierwsze pomiary nowej Imprezy STi, zobione przez australijski Carsguide:
Cytat:
The new STI is 50mm shorter than the previous model, with an 85mm longer wheelbase and 40-45mm wider track.

new STI can sprint from 0-100km/h in 5.2 seconds. In comparison, the old STI was good for 5.45 seconds.

Fuel economy, meanwhile, is a claimed 10.3 litres/100km and it runs on 98 strength premium unleaded (the old one rated 11.6 litres/100km).
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 11 Lis, 2007   

mAbZ na tym forum malo osob przywiazuje wage do czasu samochodu do 100km/h Bardziej chodzi o wlasciwosci jezdne. Jesli sti bedzie szybszy w slalomie, na torze to ok jest szybszy lepszy. Bo tak to sam czas 0-100 km/h niezbyt duzo mowi.
 
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Nie 11 Lis, 2007   

pffff. ale marudzicie...

To jest pierwszy test z przedwczoraj, kiedy to po raz pierwszy udostępniono STi dziennikarzom.
Pewnie nikt jeszcze nie zrobił pomiarów porównawczych na torze... cierpliwości.
Nic nie wskazuje na to, żeby miał być wolniejszy od poprzednika. STi to nie WRX.
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 11 Lis, 2007   

Nawet jak bedzie lepszy/szybszy to i tak nigdy nie bedzie samochodem kultowym... Tak jak wiekszosc nowych rozdupionych samochodow... Nie marudzimy tylko poprostu nie podoba nam sie ten samochod ani troche. To subaru to tak jak ferrari z dieslem...
 
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Nie 11 Lis, 2007   

Tym osądem różnicie się znacznie od większości forum na świecie.

Na forum użytkowników Imprezy w USA np. nowe STi nie podoba się tylko niecałym 20-tu procentom,
a ponad połowa mówi że chce je mieć:
http://forums.nasioc.com/...d.php?t=1377783

Więc przepraszam, ale może dostosowujecie poglądy do portfela? :027:
Bo są dziwne, tym dziwniejsze, że NICZYM prócz wyglądu nie poparte-
do piątku nie było przecież żadnych oficjalnych danych STi, a wy już "wiedzieliście".
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 11 Lis, 2007   

Pieniadze nie maja nic do rzeczy chociaz wiekszosci z nas nie stac na nowa impreze. Ale jakbym mial tyle kasy to bym nie mial dylematu czy kupic evo X czy impreze Sti bo kupilbym impreze gt i wlozyl w nia troche kasy i jeszcze by mi zostalo na wycieczke na kanary, 10 kompletow slickow na tor, cysterne v-power. I mialbym z tego 10000% wiecej funu :) Bo w nowej imprezie to bym musial chyba w kasku po miescie jezdzic zeby ludzie mnie nie rozpoznali... Czy to ze impreza podoba sie 80% ludzi w Usa oznacza ze musi sie nam podobac ? Czy dlatego ze nam sie nie podoba to jestesmy gorsi i w ogole fuj ?:) Ja sie nie spinam ale kazdy ma swoje zdanie to taka dyskujsja jak french vs japan. Mamy poprostu inne preferencje.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 9