auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km
Dołączył: 31 Mar 2009 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: Czw 06 Maj, 2010
nie nie miał być .. o wynikach samej wkładki ITG dużo wiemy z UK (co prawda tam byl testowany Pippercross ale to raczej podobnej maści sprawa) przyrost 1,5 Km i 4 Nm
mam pytanie czy zdjęcie mojego wozu specjalnie jest dwukrotnie na początku - tzn to jest to samo zdjęcie i to mnie dziwi no i tekst na końcu wyświetla mi się w czerni - tak ma być ?
no i najważniejsze dobrze w końcu móc się podzielić zdobytymi informacjami i wynikami
Niestety jak się wejdzie po prostu na hothatch.org to są widoczne 2 artykuły (nowy i stary). Prośba do Łukasza o usunięcie tego wrzuconego wcześniej, bo jest zablokowany i ja nie mogę go usunąć.
Artykuł musiałem wrzucić od nowa, ale starałem się skopiować wszystko tak jak było w pierwszej wersji. Jak będą uwagi to dajcie znać, będziemy poprawiać
Ladny test, mam u siebie jeden z ukladow i w sumie ten dolek jest malo odczuwalny ale kopniecie po 4.5k-5k rpm juz sie czuje przynajmniej dzwiekowo, no i tak jak napisane w artykule zalezy kto co potrzebuje (mi by sie przydalo krotsze przelozenie by trzymac ciagle gorny zakres) a tak z innej beczki, bezpieczne jest krecenie seryjnego dolu do 7700rpm ? czy cos w tym aucie bylo "lizniete" ?
bardzo fajny test, myślę że spokojnie dałoby się wygładzić ten dołek, bo jednak taki spadek w środkowym zakresie w dupowozie to niezbyt ekskluzywna opcja...
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 07 Maj, 2010
Silnik jest seryjny więc 7800 to górna granica na której może pracować hydraulika. W praktyce przeważnie kręci się motor do 7500, powyżej i tak skrzynia nie chce obsługiwać tych obrotów, chyba że trafi się idealnie w odcinkę ze zmianą biegu.
Dołka w trakcie jazdy się nie wyczuwa, dopóki 2 auta w takim podobnym setupie nie staną na kresce, z rolki.
pit, Ta simota była badana podczas jednego z brytyjskich testów, wypadła gorzej od serii w całym zakresie jeśli dobrze pamiętam. Dlatego zrezygnowaliśmy, podobnie ze wszelkich układów mających otwarty stożek pomiędzy aku a blokiem silnika. Tak głównie wyglądał brytyjski test i wszystkie rozwiązania oprócz K&N57i (w peaku chyba 1KM) z osłoną termiczną, poniosły sromotną porażkę.
Yarko Dołek nam się udało wygładzić. Jest już dodany ostatni wykres dodany po wygładzeniu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach