auto: Renault Clio
silnik:: 2.0
moc: zamaokm Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2013 Skąd: PL
Wysłany: Sob 30 Sty, 2016
Są tu eksperci?
"W klasie RO OPEN będą dopuszczone samochody należące do jednej serii produkcyjnej, które nigdy nie posiadały homologacji samochodu sportowego FIA lub PZM."
Nie rozumiem tego zapisu. Czy auta, które mają homologację, ale przeróbki z nią niezgodne będą mogły pojechać w Openie? Bo chyba tak to działa w 2WDOpen?
auto: Jest
silnik:: xxx
moc: xxxkm Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2011 Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Sob 30 Sty, 2016
Siadly napisał/a:
Są tu eksperci?
"W klasie RO OPEN będą dopuszczone samochody należące do jednej serii produkcyjnej, które nigdy nie posiadały homologacji samochodu sportowego FIA lub PZM."
Nie rozumiem tego zapisu. Czy auta, które mają homologację, ale przeróbki z nią niezgodne będą mogły pojechać w Openie? Bo chyba tak to działa w 2WDOpen?
W RSMP można w Open modyfikować samochody z homologacją a RO dotyczy to tylko samochodów jak np. stare Twingo. które nigdy nie miały homologacji. Inny cel utworzenia tych klas był w tych cyklach dlatego inna definicja.
auto: Renault Clio
silnik:: 2.0
moc: zamaokm Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2013 Skąd: PL
Wysłany: Pon 01 Lut, 2016
No akurat VIN mam z wersji Scarab Green, inny niż zapisany w homologacji. Więc może temat pocisnę, ale z tego co wiem od kilku sezonów coraz mniej już na VIN patrzą (z czego wcześniej się cieszyłem, a teraz może mi to przeszkodzić w realizacji planu )
oooo focus II w dieselku plus kombi, jak to idzie po karowej na Vikingu, jak to gryzie asfalt w zakrecie zachowuje sie jakby kazde kolo wiedziało gdzie jest apex zakretu. To jest to!! Zawieszenie jest aktywne nawet kiedy kierowca jest pasywny,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach