auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011
spoko, łapie
a teraz trudniejsze. Muszę wywiercić jeden otwór pod prawy biodrowy pas - ogólnie wiem gdzie mam wiercić i ta płytka itp. Ale co z lewym biodrowym...podobno w miejsce dolnego mocowania oryginalnych pasów mam się wczepić, ale jak to zrobie to wtedy muszę demontować seryjne pasy czy mogą śmieciuchy wisieć ?
Sporo osób zostawia pomimo szelkowych -> po jakiego grzyba ?
czyli jednak do metalowego muszę pojechać po jakieś śruby z podkładkami....kaaarwa, myślałem, ze wszystko w komplecie
śruba musi mieć kwałek gwintu w który musi się wkręcić, a ta do pasów musi mieć go więcej. nie kumam jak można montować pas do dziury wywierconej wcześniej? metal musiałby być grubości z minimum 0,7cm. no i nagwintować trzebaby było...
auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011
Stf napisał/a:
śruba musi mieć kwałek gwintu w który musi się wkręcić, a ta do pasów musi mieć go więcej. nie kumam jak można montować pas do dziury wywierconej wcześniej? metal musiałby być grubości z minimum 0,7cm. no i nagwintować trzebaby było...
Śruby do pasów to mam. Tylne i tak wpinam w seryjne miejsce po pasach. Podobno tylko jedną dziure trzeba wiercić i tam wstawić śrube a od spody dokręcić tą płytką , którą także posiadam pytanie co z ostatnią śrubą....ale mam nadzieje, ze jutro wszystko stanie się jasne
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011
kamil napisał/a:
spoko, łapie
a teraz trudniejsze. Muszę wywiercić jeden otwór pod prawy biodrowy pas - ogólnie wiem gdzie mam wiercić i ta płytka itp. Ale co z lewym biodrowym...podobno w miejsce dolnego mocowania oryginalnych pasów mam się wczepić, ale jak to zrobie to wtedy muszę demontować seryjne pasy czy mogą śmieciuchy wisieć ?
Sporo osób zostawia pomimo szelkowych -> po jakiego grzyba ?
czyli jednak do metalowego muszę pojechać po jakieś śruby z podkładkami....kaaarwa, myślałem, ze wszystko w komplecie
Z lewym to proste. Masz taką śrubę mocującą ten "pręt" na którym na dole trzyma się seryjny pas. Wykręcasz ją i zastępujesz oczkową. Z prawym to nie wiem jak to zrobić żeby było OK - ja będę musiał dorobić do kroczowych tak samo...
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
A skąd ten policjant ma wiedzieć, że te pasy to nie wyrób babci i jaka jest tego trwałość?
Prawda jest taka, że policjant może wziąźć dowód za wszystko co nie zostało homologowane (nie jest seryjne) w danym samochodzie, nawet za nakładki na pedały.
I nie nazywałbym go kretynem, on tylko wykonuje swoją pracę
auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011
Bonczek napisał/a:
A są takie?
no niby te OMP co kupiłem to mają homo, ale pewnie interpretacja tego jest taka, ze pasy owszem mają, ale nie mają do tego modelu samochodu, którym się poruszasz...Ale powaga. Gliniarz musi być totalnym bucem, kretynem, żeby dawać mandat za coś co jest bezpieczniejsze niż seria
auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011
Moje mają homologacje ECE http://www.ompracing.pl/p...-pasy-kjs-.html która dopuszcza do użytkowania. Tylko tak jak Ci napisałem...homo jest pewnie interpretowane jako homo pasów a nie pasów w Twoim konkretnie samochodzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach