Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Fotel kubelkowy
Autor Wiadomość

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011   

spoko, łapie

a teraz trudniejsze. Muszę wywiercić jeden otwór pod prawy biodrowy pas - ogólnie wiem gdzie mam wiercić i ta płytka itp. Ale co z lewym biodrowym...podobno w miejsce dolnego mocowania oryginalnych pasów mam się wczepić, ale jak to zrobie to wtedy muszę demontować seryjne pasy czy mogą śmieciuchy wisieć ?
Sporo osób zostawia pomimo szelkowych -> po jakiego grzyba ?

czyli jednak do metalowego muszę pojechać po jakieś śruby z podkładkami....kaaarwa, myślałem, ze wszystko w komplecie
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011   

śruba musi mieć kwałek gwintu w który musi się wkręcić, a ta do pasów musi mieć go więcej. nie kumam jak można montować pas do dziury wywierconej wcześniej? metal musiałby być grubości z minimum 0,7cm. no i nagwintować trzebaby było...
_________________
0-1
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011   

Bo jadać zapięty w pasy szelkowe jesteś przez policję traktowany jakbyś jechał bez pasów :)
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011   

Stf napisał/a:
śruba musi mieć kwałek gwintu w który musi się wkręcić, a ta do pasów musi mieć go więcej. nie kumam jak można montować pas do dziury wywierconej wcześniej? metal musiałby być grubości z minimum 0,7cm. no i nagwintować trzebaby było...


Śruby do pasów to mam. Tylne i tak wpinam w seryjne miejsce po pasach. Podobno tylko jedną dziure trzeba wiercić i tam wstawić śrube a od spody dokręcić tą płytką , którą także posiadam :) pytanie co z ostatnią śrubą....ale mam nadzieje, ze jutro wszystko stanie się jasne :)
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011   

Bonczek napisał/a:
Bo jadać zapięty w pasy szelkowe jesteś przez policję traktowany jakbyś jechał bez pasów :)

Nawet te z homologacja uliczną ?
 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011   

Bonczek napisał/a:
Bo jadać zapięty w pasy szelkowe jesteś przez policję traktowany jakbyś jechał bez pasów :)


przecież to idiotyzm...mam ze 2-3 razy pewniejszy, trwalszy zestaw niż ten seryjny ? To chyba trzeba kretyna, który może do tego się przyczepić :)
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011   

kamil napisał/a:
spoko, łapie

a teraz trudniejsze. Muszę wywiercić jeden otwór pod prawy biodrowy pas - ogólnie wiem gdzie mam wiercić i ta płytka itp. Ale co z lewym biodrowym...podobno w miejsce dolnego mocowania oryginalnych pasów mam się wczepić, ale jak to zrobie to wtedy muszę demontować seryjne pasy czy mogą śmieciuchy wisieć ?
Sporo osób zostawia pomimo szelkowych -> po jakiego grzyba ?

czyli jednak do metalowego muszę pojechać po jakieś śruby z podkładkami....kaaarwa, myślałem, ze wszystko w komplecie

Z lewym to proste. Masz taką śrubę mocującą ten "pręt" na którym na dole trzyma się seryjny pas. Wykręcasz ją i zastępujesz oczkową. Z prawym to nie wiem jak to zrobić żeby było OK - ja będę musiał dorobić do kroczowych tak samo...
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011   

Kamill napisał/a:
Bonczek napisał/a:
Bo jadać zapięty w pasy szelkowe jesteś przez policję traktowany jakbyś jechał bez pasów :)

Nawet te z homologacja uliczną ?


A są takie? :)

kamil napisał/a:
Bonczek napisał/a:
Bo jadać zapięty w pasy szelkowe jesteś przez policję traktowany jakbyś jechał bez pasów :)


przecież to idiotyzm...mam ze 2-3 razy pewniejszy, trwalszy zestaw niż ten seryjny ? To chyba trzeba kretyna, który może do tego się przyczepić :)


Jeżdżąc CRX`em dwa razy dostałem za to mandat :]
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011   

no ten prawy to trzeba wiercić dziurę w tunelu i od spodu zakładać płytkę z nakrętką
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011   

A skąd ten policjant ma wiedzieć, że te pasy to nie wyrób babci i jaka jest tego trwałość?

Prawda jest taka, że policjant może wziąźć dowód za wszystko co nie zostało homologowane (nie jest seryjne) w danym samochodzie, nawet za nakładki na pedały.

I nie nazywałbym go kretynem, on tylko wykonuje swoją pracę :]
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011   

Bonczek napisał/a:
A są takie? :)
no niby te OMP co kupiłem to mają homo, ale pewnie interpretacja tego jest taka, ze pasy owszem mają, ale nie mają do tego modelu samochodu, którym się poruszasz...Ale powaga. Gliniarz musi być totalnym bucem, kretynem, żeby dawać mandat za coś co jest bezpieczniejsze niż seria :)
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011   

kamil napisał/a:
Bonczek napisał/a:
A są takie? :)
no niby te OMP co kupiłem to mają homo

Żadna kierownica sportowa/pasy/kubeł nie mają homologacji drogowej :]

Pasy mogą mieć homologację FIA, a to co innego.
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011   

martin obrońca tępych psów ;D

trochę zaczynacie generalizować, każde auto jest inne są rózne gwinty wymiary śub i otworów, jak można wywiercić jedną dziurę to moża i dwie ;)

a pies musiałby być idiotą żeby nie zauważyć że pas wisi luźno :D
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011   

Moje mają homologacje ECE http://www.ompracing.pl/p...-pasy-kjs-.html która dopuszcza do użytkowania. Tylko tak jak Ci napisałem...homo jest pewnie interpretowane jako homo pasów a nie pasów w Twoim konkretnie samochodzie.
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011   

martin.h napisał/a:
Żadna kierownica sportowa/pasy/kubeł nie mają homologacji drogowej :]

Pasy mogą mieć homologację FIA, a to co innego.


Dokładnie ;)

A kwestii przepisów nie będę komentował ;)
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9