W paru samochodach mam zalanego Millersa (XFD), nie widzę ŻADNEJ różnicy między XFD a innym markowym olejem tej klasy. A Millersa wybrałem bo:
Zgadzam się z Bartkiem oleje z gamy Premium są po prostu olejami na drogich/dobrych komponentach. Więc ciężko zobaczyć różnicę jeśli wcześniej jeździło się na innym markowym produkcie z pewnego źródła.
Bardzo często słyszę pozytywne opinie od właścicieli VW z pompowtryskami - mówią o wyraźnym wyciszeniu pracy silnika.
Dużo pozytywnych opinii słyszę o olejach z gamy Motorsport - głównie od ludzi którzy pilnują temp i ciśnienia.
Co do Nanotechnologii to nawet były niezależne testy gdzie udało się oszczędzić na oporach tarcia przez co wynik mocy na hamowni był nieco lepszy.
Dodatki do paliwa z motorsportu również się same reklamują - jeden z przypadków gdzie przy strojeniu wyszło jakoś niebotycznie dużo więcej mocy szczególnie.
Oleje przekładniowe z Motorsportu - wszechobecna opinia, że szpery na Millersie chodzą ciszej.
Generalnie Millers się sam reklamuje poprzez rekomendacje. Nikt nikomu tego nie wciska. Mi pozostaje tylko pilnować, żeby mieć na półce świeże opakowania i żeby przychodziły do mnie zapieczętowane bezpośrednio od importera.
pamiętam jak znakomicie saxo chodziło na tym dodatku do paliwa... a do tego ten zapach
serio to był najlepszy dodatek jaki miałem okazję używać
do diesla też coś takiego jest z millersa?
To ja polecam Motula 300V 5w40. Wcześniej rok jeżdzone na Totalu 9000 i różnica naprawde spora, dłużej sie nagrzewa silnik ale też temp. tak nie skacze przy butowaniu
a ja polecam Millersa, niebawem kolejne zamowienie musze zlozyc
co fajne to w warsztatach gdzie wymieniam olej jak pokazuje millersa, zawsze spotykam sie z mila reakcja ze strony serwisantow
Nie wiem czy o tym mówiłem, ale widziałem w jakimś serwisie bańkę Millersa na półce. Na pytanie skąd mają powiedzieli, że mechanik się pomylił i wlał z beki, a to zostało. Klient jeździ przekonany, że ma Millersa, a wlali mu najtańszy Castrol z beki
Chyba trzema pilnować...
Zdarzyło mi się kiedyś wymieniać olej w Acco VI i zaraz po wymianie olej był dziwnie ciemny... Okazało się, że mechanicy bańki z olejem zabrali, a oleju nie wymienili..... Wymieniał przy mnie raz jeszcze.
Dziś leję Millersa od Marka, zarówno do swojego E39 (wcześniej do Acco VII), jak i do mamy Corolli, do ojca Ibizy, do teściowej Yarisa (na co mechanik powiedział po co Pani taki dobry olej do tego auta????).....
Ostatnio kupiłem też dodatek do paliwa Millersa do swoje 523i, ale niestety shamowałem auto przed dodaniem (183 KM), więc nie wiem, jakby wpłynął na moc...
jak do upalania to ja sprzedaję to
http://racing-oils.pl/product.php?id_product=71
i robi robotę - w saxo/106 szczególnie widać różnicę tam gdzie na takim totalu bv 75w80 już słychać, że synchronizator 2 i 3 już hałasuje to na crx 75w90 nt jest cisza. Żaden marketing - sam sprawdzałem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach