auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 07 Maj, 2010
bizon, Mój błąd bo wszystkie pliki które tworzyłem, zapisałem od razu do rozmiaru strony , ale po powiększeniu da się odczytać wszystko, tyle że jakościowo to nieładnie wygląda.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010
ITG dał, ale też nie w gotowej wersji tylko trzeba było trochę nad nim popracować, żeby nie było dołka. Pewnie gdyby pracować nad każdym dolotem dałoby się w ten czy inny sposób coś osiągnąć. Cieszę się że się podoba.
Tak w ogóle to chciałbym podziękować leonowi za udostępnienie fury i pomoc na hamowni oraz Toxicowi za obróbkę danych w excelu, bo to kawał roboty był.
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010
w przypadku dolotów ITG i puszki V6 jest jeszcze pole manewru. Można regulować długość dolotu przed i za puszką. Wtedy można powiedzmy "mechanicznie dostroić" układ do tego co siedzi w ECU auta. Reszta tego nie umożliwia wiec póki nie dłubniemy elektroniki, w czesci przypadkow dostaniemy jedynie ładny dzwiek Co nie znaczy ze trzeba je od razu spisac na straty.
Sam eksperymentowałem z tymi długościami i jakie było moje zdziwienie kiedy wyszło że zeszłoroczny setup a la "odkurzacz" z woltem w halogenie jeździ gorzej niż setup zimowy (stąd pewnie ostatni pomiar tylko na 175KM)
Sam eksperymentowałem z tymi długościami i jakie było moje zdziwienie kiedy wyszło że zeszłoroczny setup a la "odkurzacz" z woltem w halogenie jeździ gorzej niż setup zimowy (stąd pewnie ostatni pomiar tylko na 175KM)
jak wreszczie sie zbiore na hamownie to zrobie dwa pomiary z krotka rurka i dluga rurka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach