Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[RPP] 3 Rajd Zamkowy - Zawiercie 2010
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 25 Paź, 2010   

GeKo napisał/a:
layer napisał/a:
Tak samo kto zakłada na zapoznaniu, że się można nie dohamować do zakrętu i iść prosto awaryjnie w pole...
Mój kierowca i ja. Zawsze zwracamy uwagę na miejsca gdzie można zaryzykować opóźnione hamowanie, a gdzie bezwględnie trzeba mieć margines.


Dodam ze my z Bartkiem 106 tez mielismy jeden taki zakret w ktorym wiedzielismy ze mozemy sie ratowac polem.
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 25 Paź, 2010   

dawno dawno temu jadac rajd tyski byla taka partia 250 L90 30 P90 i dalej
z 500 i prawy dlugi na owal... konczac 10cio km odcinek w blisko 40' upale
na dohamowaniu do tego lewego 90 puscil hamulec albo opono.. jak juz
prawie wylatywalem w zielone dodalem gaz bo wiedzialem ze juz i tak sie nie
shamuje. nie ma co panikowac tylko trzeba szukac najszybszego powrotu na
droge i wjechalem juz na sam poczatek tej 500m prostej. po rajdzie zostalismy
z pilotem zaproszeni na posiedzenie ZSS gdzie nalozono na mnie 30 sek kary
za "celowe wyprostowanie szykany"

w odruchu janik zrobil to samo... i wcale mu sie nie dziwie. nie odbieram tego
jako celowe oszustwo.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 25 Paź, 2010   

106 napisał/a:
dawno dawno temu jadac rajd tyski byla taka partia 250 L90 30 P90 i dalej
z 500 i prawy dlugi na owal... konczac 10cio km odcinek w blisko 40' upale
na dohamowaniu do tego lewego 90 puscil hamulec albo opono.. jak juz
prawie wylatywalem w zielone dodalem gaz bo wiedzialem ze juz i tak sie nie
shamuje. nie ma co panikowac tylko trzeba szukac najszybszego powrotu na
droge i wjechalem juz na sam poczatek tej 500m prostej. po rajdzie zostalismy
z pilotem zaproszeni na posiedzenie ZSS gdzie nalozono na mnie 30 sek kary
za "celowe wyprostowanie szykany"

w odruchu janik zrobil to samo... i wcale mu sie nie dziwie. nie odbieram tego
jako celowe oszustwo.

+1
_________________
 
 
 

layer 
pełna synchronizacja

auto: Fiat CCS
silnik:: 1.2
moc: 85km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Skąd: Tychy

Wysłany: Pon 25 Paź, 2010   

Sytuacja jest sporna, jak było naprawdę wie tylko załoga ;)
Ale, 106 w jednym masz rację, inaczej jest polemizować przy kompie, a inaczej cisnąć po odcinku i podejmować decyzję na gorąco.
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 26 Paź, 2010   

M.in. przez takie akcje oraz zawodników, którzy nie czytają regulaminów, Pan Andrzej Szkuta już nie chce być dyrektorem rajdu. Cieszynka ma być ostatnim, podczas którego ma obejmować to stanowisko. Natomiast Piotrek Jędrusiński zapowiedział, że bedą sponsorować Zamkowy tylko wtedy gdy dyrektorem będzie Szkuta, więc przyszłość tego rajdu nie rysuje się ciekawie :]
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 26 Paź, 2010   

martin.h napisał/a:
oraz zawodników, którzy nie czytają regulaminów


martin.h: To jak powinno być to jedno, a jak jest w rzeczywistości to drugie.

Komentujac na forum niczego nie uzdrowimy.

Tak jak napisał Geko i 106 - uwazam że nie jest to postawa godna pochwały ale rzeczywiście Janik niewiele na tym zyskał i tyle.
Dostał by kare to była by dyskusja czy wysokość kary była adekwatna do czynu itp.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 27 Paź, 2010   

he he ogarnalem fire wire :]

 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Śro 27 Paź, 2010   

to "jedź jedź.." jest Mistrzowskie :]
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Śro 27 Paź, 2010   

Fajna ta skrzynia 13x64. Większosc zakrętow jedziemy na innych biegach ;D
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 27 Paź, 2010   

Przem_106 napisał/a:
Fajna ta skrzynia 13x64. Większosc zakrętow jedziemy na innych biegach ;D


Bo ty caly czas jedziesz na Vce ;)

p.s. dobra jutro wrzuce drugi onboardzik z naszego drugiego i ostatniego zarazem odcinka :(
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Śro 27 Paź, 2010   

Bad-i napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Fajna ta skrzynia 13x64. Większosc zakrętow jedziemy na innych biegach ;D


Bo ty caly czas jedziesz na Vce ;)


Własnie, ze nie! Na tym odcinku PIĄTKE wrzuciłem tylko raz! I to był błąd o czym pisał wyzej Qbus. A jesli chodzi o czas, to znalezlismy kilka skrotow przez pola gdzie nikogo nie było, bo na N2 i tak nikt nie zostaje ;D
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 28 Paź, 2010   

Nie zrozumiales mnie, chodzilo mi o to ze jechales na Vce bo nigdy nie hamujesz ;)

Dobra zgrywam kolejny Onboardzik :]
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Czw 28 Paź, 2010   

ten łacznik szutrowy to jakaś rzeźnia była :/
jak dla mnie trochę mało dynamicznego hamowania biegami (ale to tylko franca-wiadomo) i w niektórych miejscach trzymał bym jednak gaz :> jest potencjał w furmance :jupi:
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 28 Paź, 2010   

Jacek napisał/a:
jak dla mnie trochę mało dynamicznego hamowania biegami (ale to tylko franca-wiadomo) i w niektórych miejscach trzymał bym jednak gaz :> jest potencjał w furmance :jupi:

wiemy wiemy :)
jest i tak spory progres miedzy pierwszym startem a tym co bylo
na zamkowym... taka i tak bardzo lightowa jazda pozwolila nam
juz zajac 30mce na 50. majac za soba juz kilka astr, type-row, 106,
a nie jak bywalo wczesniej 45/50.
na odcinku na ktorym awari ulegla skrzynia biegow patrzac na czasy
z onboardow jechalismy na 24/25 czas w generalce majac tez jeszcze
bardzo duze rezerwy.
wg mnie to bardzo owocny sezon i na pewno doswiadczenie, nabite
km pomoga bad-iemu w przyszym sezonie.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 28 Paź, 2010   

Nasz drugi i zarazem ostatni odcinek na Zamkowym, filmik przerwałem jak juz zdecydowalismy ze to koniec.



p.s. to tak apropo skrzyni we francy Jacus ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 12