Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Abcup
Autor Wiadomość

pum 
lubie jak mnie dotykasz... tato


auto: Fryzjerskie
silnik:: 1.8
moc: 140km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 04 Sty 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 11 Paź, 2011   

Przy odpowiednim traktowaniu federal na dluuuugo starcza. Zrobilem na nich caly sezon wst, poznan, radom i kilka kolek na roznych wroblach tyle ze rasta ze 3 razy je przekladal. Odrywajaca sie wewnetrzna strona bez negatywow to nie to co tygryski lubia najbardziej. Patrzac na to mysle jedno... profil to gowno i tyle.
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Wto 11 Paź, 2011   

Kenet napisał/a:
Bujam się jak hiszpański galeon ^_^'

masz belkę to się bujasz ziom :D
jak wrócę do domu to na spokojnie przeanalizuję.
u mnie tył się praktycznie nie zużywa.
więc moze jednak ten cholerny profil.
jest jeszcze kwestia wielkosci koła. my jeździmy na 15 Wy na 17/18 to jest sporo różnica.
imo Kenet zabiłeś te profile prze pachołki/szykany itp ogólnie przez mielenie na skręconych kołach.
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 11 Paź, 2011   

EmerytRs2 napisał/a:
imo Kenet zabiłeś te profile prze pachołki/szykany itp ogólnie przez mielenie na skręconych kołach.


Obejrzę sobie później dokładnie oba koła i może coś będzie się dało więcej wywnioskować.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 11 Paź, 2011   

Moje najlepsze kółko 2.59.06, widać że sporo straciłem na błędzie i wyjeździe w trawę, nie zbiłem od razu na 2 tylko patrzyłem czy z autem ok, no ale i tak niezły czas:



Tak tak, słupek robi robotę.
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 11 Paź, 2011   

SS6 w moim wykonaniu czas 2:48:70



Widać jak sporo było jeszcze do urwania :/
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 11 Paź, 2011   

BTW, R888 po ciężkiej pracy na przedniej osi w Morsie:



Jak widać nie ma sytuacji, że mamy jeszcze kilka mm bieżnika, a po bokach druty.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 11 Paź, 2011   

rasta napisał/a:
Jak widać nie ma sytuacji, że mamy jeszcze kilka mm bieżnika, a po bokach druty.


tzn ze za wolno napadasz zakręty :rotfl:
 
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Wto 11 Paź, 2011   

to jaką metodę stosujesz? przekładasz co raz? czy patrzysz po zużyciu?
ciekawy jaki wpływ ma ilość całi kontra wysokość scianki bocznej czyli profil?

wydaje mi się że nie do końca można przyrównać 15 cali z 17.
no i zawias ;)


takie sciaganie bieznika wynikać musi z przegrzania materiału, a przegrznie to mielenie na skręconych kołach w zakręcie imo.
_________________
czas nie stoi w miejscu
Ostatnio zmieniony przez EmerytRs2 Wto 11 Paź, 2011, w całości zmieniany 2 razy  
 
 

pum 
lubie jak mnie dotykasz... tato


auto: Fryzjerskie
silnik:: 1.8
moc: 140km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 04 Sty 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 11 Paź, 2011   

przede wszystkim ma dobrze ustawioną geometrię i betonowy zawias
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Wto 11 Paź, 2011   

a jakie kąty z przodu tyłu?
zbieznie? rozbieznie?
_________________
czas nie stoi w miejscu
Ostatnio zmieniony przez EmerytRs2 Wto 11 Paź, 2011, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 11 Paź, 2011   

pumfkp napisał/a:
przede wszystkim ma dobrze ustawioną geometrię i betonowy zawias

w f1 jakoś się nie ścierają równomiernie :D :D
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 11 Paź, 2011   

Z tego co widze po czasach to trasa byla bardzo wolna techniczna. Widac tutaj lepieh kto skreca a kto mniej :)
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Śro 12 Paź, 2011   

Cytat:
a jakie kąty z przodu tyłu?


-3 z przodu i -2 z tylu.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Śro 12 Paź, 2011   

Ty chyba jesteś zeszperowany itd, więć nie jesteś dobrym przykłądem.

aczkolwiek to by się zgadzało z tymi kątami, mielone jest wewnętrzne kółko w skręcie, więc przy załóżmy tych -3 stopniach, koło Ci prostowało się do zera w zakręcie
powodując zwiększenie powierzchni styku, i zmniejszenie siły działającej na scinke boczną.

jest jeszcze kwestia satbilizatora który ci ten przód prostuje, bo stabi ciągnie za wahacz ;)

dobrze mówię?
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

roj 
Rangi, rankingi, drabinki


auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: WWa

Wysłany: Śro 12 Paź, 2011   

EmerytRs2 napisał/a:
kątami, mielone jest wewnętrzne kółko w skręcie, więc przy załóżmy tych -3 stopniach, koło Ci prostowało się do zera w zakręcie
powodując zwiększenie powierzchni styku, i zmniejszenie siły działającej na scinke boczną.

jest jeszcze kwestia satbilizatora który ci ten przód prostuje, bo stabi ciągnie za wahacz

przetłumaczę:

zakurr.wisty zawias ROBI ROBOTĘ!!

:rotfl:
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam xD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 8