To jeszcze moje podsumowanie, dla mnie sama konfiguracja i harmonogram czasowy to coś rewelacyjnego. Zajebiste oesy, niezbyt szybkie, mega techniczne, wybijajace i strasznie trudne, łaskawa pogoda a warunki na oesie zmienialy sie co kilkaset metrów (mega hardcorowa koncowka 2 oesu, partia 1 oesu od L90 do L4 gdzie zaczynal sie podjazd pod gore).
My niestety kompletnie nie bylismy w stanie nawiazac walki z konkurencja, przegrywalismy tak duzo jak jeszcze nigdy, kazda proba przyspieszenia konczyla sie predzej czy pozniej jakims ratowaniem, czy tez cofaniem (przed meta 2 oesu w 2 petli na 100 m cofalismy 3 razy ) mimo tego i tak mielismy mega fun, Klaudia z jazdy a ja z dyktowania, partie zakret w zakret naprawdę nie pozwalały się na tym rajdzie nudzić.
O skali trudnosci niech swiadczy fakt ze z 46 zalog w rpp 23 dojechaly na mete (Szeja niby jest w wynikach, dokulał się jakoś później? dzwonknął na mecie lotnej ostatniego oesu ostatniej petli) nie chce wiedzieć co by było gdyby spadł deszcz, o śniegu nie wspominając.
Tata Klaudii tak skonczyl zawody na 3 zakrecie 2 odcinka:
mega trudne miejsce, za kazdym razem sie tam ratowalismy, Siekier mowil ze jeszcze nigdy nie widzial takiej miejscowki na ogladarce a to jak Marek napadl tam CTR'em to bylo mega grube, prawie sie udalo, niestety na poboczu byla kupa kamieni ktora skutecznie unieruchomila Honde.
Na koniec roku 4 miejsce w klasie 9 i powinno byc top 10 w grupie N. (tak btw. zwroccie uwage jakie 2 pierwsze samochody w eNce na tym rajdzie)
Gratki dla 106!! rewelacyjny wynik.
Maras kurcze no, juz nie wiem z czego to wszystko wynika, lipa... glowa do gory i zbieraj budzet
Jak dla mnie najtrudniejszy rajd w jakim miałem okazję jechać!
Ostatnio zmieniony przez qbus Nie 18 Lis, 2012, w całości zmieniany 2 razy
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 18 Lis, 2012
rabarbar napisał/a:
o so chodzi z tym piano??
Piano- wolno, ostrożnie, spokojnie, powoli.
Bardzo ładny wynik machnął również rundi 7 w generalce sejem, To był wręcz idealny rajd pod mocnego seja..
Dodam od siebie, że dla mnie trasy mega, dużo bardziej lubię takie techniczne wąskie partie z podbiciami niż torowe highwaye jak z ostatniego Dolnośląskiego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach