Czy ktoś uzyskał jakieś wymierne zalety takich kombinacji ? Ja wiem, że to żaden problem. Tylko po co ? Źle chodzi dobrze zrobiony oryginał ?
Grunt to odpowiedni amor i drążki...
Vlodarsky, z tego co słyszałem to te łożyska wytrzymują więcej katowania,ale nie wiem czy tak jest faktycznie. Moim zdaniem z belka saxo/106 nie ma co kombinowac tylko pakować dobre amortyzatory ustawić wysokość i jeździć.
_________________ Nie umiem jezdzic
Sibu czy te oczy moga kłamac... O kur.. co to jest
auto: Ikysesi
silnik:: QPZRBIE3RZ
moc: za mało~km Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2011 Skąd: Karków
Wysłany: Czw 13 Mar, 2014
W 106 jest belka taka jak w 106, Saxo, AX. Nic innego nie podejdzie, ani 205, 206, berlingo, C2 to już kompletny bezsens.
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 14 Mar, 2014
Vlodarsky napisał/a:
Kubas ja też jestem ciekawy o czym mówisz.
oczywiście się zajebałem ale chodzi o 207 Trochę przeróbek ale dzięki nich możemy dowolnie ustawiać negatyw w belce potem... Znajdę linka i podrzuce później.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach