Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wałek ssący
Autor Wiadomość

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pią 19 Wrz, 2014   

Skąd wiesz czego mu brakuje :) Na papierze ten 2.8 nie poraża, ale na torze potrafi zaskoczyć ;)
 
 
 

B-Rey 
zapytaj Justynę


auto: Renault Megane
silnik:: K4J
moc: 95km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Sie 2011
Skąd: Rybnik

Wysłany: Pią 19 Wrz, 2014   

Jak graty tańsze do 328, to do upalania zostawiłbym ten silnik i ewentualnie podniósł mu moc w taki sposób jak przedstawił Kamil.
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Wrz, 2014   

Kamill napisał/a:
Skąd wiesz czego mu brakuje :) Na papierze ten 2.8 nie poraża, ale na torze potrafi zaskoczyć ;)

Wróżkiem zostałem,niedługo debiutuje w tv ;D
Sranie w banie,328 nie jedzie :D przynajmniej na seryjnym dyfrze
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pią 19 Wrz, 2014   

No seryjny ma przełożenie 2.93
M3 ma 3.43
Ja mam 3.63
Nawet jak by w tym m3 siedział 2.8 zamiast 3.0 to samą różnicą długości dyfra urywał by Ci cycki w porównaniu do tego 2,93 - a podobno jeszcze był wypruty i miał 100KM więcej ;)
2.93 to jest taki dyfer co na odcince na 5tce ma licznikowe 280km/h :D Czyli 265 gpsowe xD
Nadaję się tylko i wyłącznie do ecodrivingu na trasę, przy 3500 jest 145km/h gpsowe, czyli jakies 150km/h licznikowe :faja: , to jest pierwsza rzecz jaką trzeba w tym aucie zmienić.
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Wrz, 2014   

Ale ja o tym wszystkim świetnie wiem :D
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pią 19 Wrz, 2014   

Ja wiem że Ty wiesz, ale gadasz jak byś nie wiedział podważając mój autorytet na forum ^^D
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Wrz, 2014   

ależ skąd,nie śmiałbym!!!!!!!!!!!!!!!11111 nudzi mi sie to se pisze głupoty










Ps.i tak skonczysz na jakimś s54b32 pod maską ;D
Ps2.jaki da sie najkrótszy dyfer wrzucic do m3?
Ps3.to m3 3.0 nie było wyprute,po prostu pełna bida wersja,na wadze wyszło mu czhyba 1360 czy 1380 kilo (niepamiętam dokładnie) i chuj wie ile KM miał silnik ale raczej był zdrowy i podobno wymieniany kilka lat wczesniej na nowy w ASO
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pią 19 Wrz, 2014   

Do takiego silnika musiał bym poszerzyć budę, bo te opony co mam teraz były by za wąskie, a szersze nie wejdą. Do tego kupić w huj szerokie felgi i dopiero miało by to sens. Następnie tylne hamulce powiedziały by pierdole nie robię na spółę z dryfem (mimo że nazywany dużą głową, jest głową średnią bo M3 ma prawdziwą dużą głowę). Wtedy najlepszym wyjściem było by wsadzenie sanek z M3 z dużym dryfem dużym hamulcem grubymi półosiami. W zasadzie budowa auta od nowa.

Nie wiem jak z dostępnością innych przełożeń. Wiem ze w bmw ch jeżdżą M3 z przełożeniem 3.91, ale nie wiem czy to dyfer z m3, czy duza głowa z e36.
 
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pią 19 Wrz, 2014   

Można też założyć turbo po "taniości" :)
http://performance.k64.pl...2-400-p-53.html
http://www.racingforum.pl...nM-t122230.html
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Wrz, 2014   

czyli morał z tej histori jest takie ze jesli e36 to tylko m3 ;D
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pią 19 Wrz, 2014   

Patrząc na koszty/efekty to tylko 328
http://trackday.org.pl/czasy.php
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Wrz, 2014   

Ośmiele sie podważyć autorytet-ile włożyłes kasy w auto(policz tez koszty swojej pracy) a za ile mozna kupic m3 (chocby rhd z uk) ?
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pią 19 Wrz, 2014   

M3, obok focusa RS, kolejny samochód który nie nadaje się do upalania :D
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 19 Wrz, 2014   

Tylko 328!!! ;D
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pią 19 Wrz, 2014   

Podobnie z clio sportem... tylko 1.2 :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 13