auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pon 27 Lis, 2017
PiTT napisał/a:
no to cenowo spoko, pytanie czy nie ma tu spadku wydajnosci
czyli na pelnym aku masz swiatlo 100% a potem moc spada razem z pojemnoscia aku
ktorys producent tak mialo bo chlopaki testy robili
wazne aby przez caly czas pracy aku utrzymywal max moc swiatla w kazdym trybie
u mnie są 3 + stroboskop
na tym najsłabszym można sobie poświecić jak nie potrzeba mocnego światła, ale na tym najmocniejszym to już jest ogień!
To są te polecane latarki którymi się całe fora jarają i podobno po modyfikacjach to jest jedyna latarka poniżej 1k która tak świeci.
Wracając do temu
Myjka wysokociśnieniowa, na k5 w leroy podobno jest teraz promocja.
Szczoteczka do zębów elektryczna np soniczna
Oczyszczacz powietrza np xiaomi Air purifier, dla alergików lub Krakowa
Klucz do kół Elektryczny w Jula 230v i droższe na akumulator.
Mam dwa meec 230v z kablem, odkręca koła od 4 czy 5 lat, uzywany czesciej niz 2x w sezonie przy kilku autach, dałem 130zł. Wykręca ręke w nadgarstku na pusto https://www.jula.pl/globa...ages/009005.jpg
Oraz hamron, na akumulator 18v
https://www.jula.pl/catal...udarowy-009121/
Mam go od 2 lat, radzi sobie nad wyraz dobrze i też go polecę.
Nie wiem jak z wytrzymałością przy ciągłym użytkowaniu, ale sama jakość wykonania, praca i moc wg mnie jest na bardzo dobrym poziomie, ma się wrażenie pracy narzędziem kilka razy droższym. Nie wiem czy odkręci mocno zapieczoną śrubę, ale odkręca takie dowalone 70cm lagą, gdzie opieram sie całym cialem o klucz.
Jula ma bezproblemową gwarancję, coś się psuje oddają kasę od ręki.
Oprócz kół używałem ich do okręcania wszystkich innych możliwych śrub w aucie i na budowie.
Zdecydowanie nie polecam klucza do kół takiego z kablem 12v pod zapalniczkę, przeciwny koniec skali w porównaniu z powyższymi.
auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Pon 27 Lis, 2017
Ja potrzebuję do własnego użytku do kilku aut, ale nie lubię wyrzucać kasy w błoto na dziadostwo. Dobra sprawa jest z gwarancją.
To jeszcze w temacie jaką żabę zakupić?
EDIT. Podeślij jeszcze link do latarki po modzie.
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pon 27 Lis, 2017
KarQ napisał/a:
Ja potrzebuję do własnego użytku do kilku aut, ale nie lubię wyrzucać kasy w błoto na dziadostwo. Dobra sprawa jest z gwarancją.
To jeszcze w temacie jaką żabę zakupić?
Lewarek kupiłem ten
http://allegro.pl/podnosn...6633318375.html
wjeżdża mi pod niskie fury, ma 2.5T wiec jest troche zapasu, nie wiem jak siłownik bo mam go lekko ponad rok i uzylem max 10 razy, natomiast jest bardzo ładnie polakierowany i ciężki, co sprawia bardzo dobre wrażenie solidności, do tego jest karton w którym mozna go przechowywać.
Te 2t z biedry, ma się wrażenie ze sa z blachy, jeszcze jak kiedys kupowałem to były lepsze bo własnie taki 2t od 5 lat dźwigał moje e36 czasami kilkanaście razy w miesiącu i sie nie rozpadł, siedzi do dzisiaj w lawecie, ale jest taki "luzno spasowany", tamten z linka wyżej jakieś lepsze pierwsze wrażenie robi.
A jak chcesz stacjonarnie to kup 3.5T niskoprofilowy. Kupiłem taki ojcu, stoi w garażu. Podnieść się go nie da bo waży ze 35kg, ale 4 machnięcia bez wysiłku i masz auto w górze. Duża łapa pokryta guma wielkości 1.5 dłoni, nie martwisz się o progi, bo jest duża powierzchnia podparcia i ciężko żeby sie auto ześliznęło jak zle podłożysz. Bardzo wygodny sprzęt.
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pon 27 Lis, 2017
Jak koś się interesuje detailingiem to pojawiły sie fajne polerki na rynku ze stabilizacja obrotów, a kosztują 1/3 tego co flex. Kosmetyki też mogę polecić. Ale trzeba być świadomym że tu nie ma jazdy na semi slicku i pełnym wnętrzem Albo się robi na grubo i jest efekt, albo lepiej zostawić, bo szkoda czasu i zachodu.
auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Pon 27 Lis, 2017
Ten był polecany na innym forum - http://allegro.pl/podnosn...6917382928.html
Na pewno daje radę ale zastanawiam czy to już nie jest przerost formy?
Biedronkowy kiedyś puścił przy podnoszeniu Golfa
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pon 27 Lis, 2017
KarQ napisał/a:
Ten był polecany na innym forum - http://allegro.pl/podnosn...6917382928.html
Na pewno daje radę ale zastanawiam czy to już nie jest przerost formy?
Biedronkowy kiedyś puścił przy podnoszeniu Golfa
auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km Pomógł: 21 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Skąd: PWZ
Wysłany: Wto 28 Lis, 2017
Kamill napisał/a:
Jak koś się interesuje detailingiem to pojawiły sie fajne polerki na rynku ze stabilizacja obrotów, a kosztują 1/3 tego co flex. Kosmetyki też mogę polecić.
Dawaj. Gośki Corolle będę sprzedawał, to sobie potestuję przed ogarnięciem Clio
Jak syn byłby nieco starszy kupiłbym mu jakiegoś porządnego elektryka zdalnie sterowanego, np. Traxxas Stampede 4X4 VXL
auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km Pomógł: 15 razy Dołączył: 17 Cze 2009 Skąd: przyjezdny
Wysłany: Wto 28 Lis, 2017
KarQ napisał/a:
Ja potrzebuję do własnego użytku do kilku aut, ale nie lubię wyrzucać kasy w błoto na dziadostwo. Dobra sprawa jest z gwarancją.
To jeszcze w temacie jaką żabę zakupić?
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Wto 28 Lis, 2017
Polerka to krauss p7, jest to polerka rotacyjna - czyli klasyczna. Jest lekka ma stabilizację obrotów i zachowuje się jak markowy sprzęt mimo że kosztuje 500pln. Najlepiej kupić w mx Nowicki, bo teraz mają promocje i robią 2h szkolenie przy zakupie - jest to mega super opcja bo za oszczędza kilka godzin prób i wyjaśnia podstawy. Na stronie mają brak towaru trzeba zamawiać telefonicznie. Do tego 3 pasty manzerna, 3 pady miękki średni twardy np NAT. Są gotowe zestawy na allegro, jak ktoś ma twardy lakier jak bmw VW Audi to jeszcze futro polerskie. Do tego koniecznie alkohol ipa 99%, min 10 mikrofibr 40x40 średniej gęstości, np. żółte tenzi. Jakiś twardy wosk, na zimę może być fusso coat 12months, lub jakaś powłoka na auto które się chce dłużej zatrzymać. Tutaj trzeba dobrać pod lakier bo różne woski i powłoki podbijają kolor konkretnego lakieru mniej lub bardziej, jedni chcą ochrony drudzy wyglądu, inny 2 na raz ale wtedy wychodzi najdroższa opcja. Do mycia deironizacji może być tenzi - preparat tzw krwiawiaca felga i coś do usuwania smoły ja używam prickot oraz glinka-dowolna. Trzeba tymi i 3 preparatami koniecznie wyczyścić lakier przed polerką inaczej będzie to szło opornie i z problemami. To jest takie minimum gdzie z niczego nie można zrezygnować. Można dokupić mały dysk mocujący i małe gąbki do polerowania jak auto ma jakieś mniejsze elementy lub głębokie przetłoczenia. Przydał by się czujnik lakieru jak ktoś zamierza ciąć lakier i coś bez czego nie ma nawet co podchodzić to oświetlenie i zamknięty garaż. Oświetlenie jest kluczowe, szczególnie że przy różnych źródłach światła wychodzą inne rysy. Przy Led widać tylko te drobne, przy świetlówce tylko te grube, przy halogenie takim na stojaku widać i jedne i drugie ale trzeba dobrać kąt. Polerowanie wygląda tak że się poleruje kawałek i sprawdza ile rys zeszło i które i pod to dobiera pastę i pad żeby nie robić roboty 2x, tylko dobrać optymalnie na poczatku. Można usuwając grube rysy narobić dużo małych, można usunąć tylko te drobne albo sama oksydacje lakieru i świecąc np latarka LED będzie to wyglądać jak lustro, a świetlówce będzie to wyglądać jak zaorane pole bo pokażą się wszystkie głębokie rysy.
Są jeszcze polerki dual action. Talerz oprócz rotacyjne obrotu chodzi też na boki. Są taki o skoku 7,15, i 21mm. Teoria jest taka że na Da nie da się nic popsuć. Nadaje się też do nakładania politur, zamiast robić to recznie. Nie zostawia hologramow i dobrze nadaje się do korekty one step. Minus taki ze się tym nie da podejść w żaden róg, czasami nie można dokupić małego talerza na małe gąbki - a to jest podstawa przy dużych załamaniach lub małych elementach. Ciężko i długo tym się robi tzw cięcie lakieru, czyli polerowanie zniszczonego zazwyczaj starego lakieru z celem usunięcia wszystkich nawet głębszych rys do 0 bo maszyna jest mniej agresywna. Wg mnie Da można dokupić jako drugą, jako uzupełnienie rotacji. Krauss też ma maszyny DA.
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Wto 28 Lis, 2017
Kamill napisał/a:
Do tego koniecznie alkohol ipa
no pewex, bez piwerka to nie robota
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach