Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
zmiana biegow bez sprzegla
Autor Wiadomość

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 21 Lut, 2007   

To akurat bajki opowiadał i tyle...nie wierzę w to i tyle. Większość sportowcó w tv udaje super skromnych, super wierzących, że pieniędzy za dużo nie mają, że tylko dla papieża starują,itd... Byłem na olimpiadzie i wiem jak to na serio wygląda. Dlatego byłem polany jak Kuzi wszedł na prezesa, i szefował. Widać, że ma wszystkich w dupie, działki w Krk zarabiają, mafia ziomki czuwają i generalnie dalej pracuje na swoim rozwojem finansowym(if U now łat a min).
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 21 Lut, 2007   

44FG napisał/a:
Szczególnie ruszanie z wbiciem jedynki mogło by być problematyczne bez sprzęgła :D

Na czerwonym świetle gasisz furę, a odpalasz na wbitej jedynce - tak ja robiłem jak mi sprzegło w sportingu padło.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Śro 21 Lut, 2007   

CHRZANEK napisał/a:
44FG napisał/a:
Szczególnie ruszanie z wbiciem jedynki mogło by być problematyczne bez sprzęgła :D

Na czerwonym świetle gasisz furę, a odpalasz na wbitej jedynce - tak ja robiłem jak mi sprzegło w sportingu padło.


Dokladnie, zanim sie zatrzymasz wrzucasz luz, stajesz, wylaczasz fure, wbijasz 1-ke i jazda na rozruszniku :D
Marek, cala trasa CH-Zgorzelec to chyba 50KM normalnych, pozostale 700KM to autostrada, wiec luz.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 21 Lut, 2007   

Marek23 napisał/a:
Jeśli miałoby to być w rajdach to luz, bo oni w Nkach już mają sekwencje.


Do tego sezonu w N kach na 100% nie było sekwencji, pojawiły się pod koniec sezonu jakieś głosy że w przyszłym ma być dopuszczona sekwencja, ale jednak nie weszła, przynajmniej nic o tym nie słyszałem.
Kuzaj zbudował impreze z sekwencją i jechał nią w czechach i barburke, ale tylko tam bo tam nie obowiazywały ograniczenia grupy n. Wypowiadał się ze zbudował to auto z myślą o przyszłym wprowadzeniu sekwencji, no ale jednak nie dobrze przewidział. :)
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 21 Lut, 2007   

You're the man Loko! Albo jak Cypress Hill " dont You know I'm LOKO!!!"
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 22 Lut, 2007   

Tą sekwencje do Imprezy zbudowali... czesi.
Ale to wydaje sie być kwestia miesięcy kiedy w samochodach N4 zagości sekwencyjna skrzynia biegów.
Ponieważ sa to VK to rozwiazanie nie musi być stosowane seryjnie.
Na podobnych zasadach w "N-ce" mamy szpery, krótkie przełożenia, hydrauliczne rękawy, korektory hamowania itp.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Czw 22 Lut, 2007   

No tak zwane VO czyli Variant Option... owszem czesi zbudowali sama skrzynie ale sam samochod zbudowal juz Leszek, chyba nikt wyzej nie napisal aby bylo inaczej. Jak S2000 beda sie dalej rozwijac w takim tempie to sekwencja w eNce pozostanie kwestia czasu.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8